Home » atributii » ANALIZĂ Cum se explică renunţarea la jumătate din magistrala de metrou M6 Gara de Nord – Aeroport Otopeni

ANALIZĂ Cum se explică renunţarea la jumătate din magistrala de metrou M6 Gara de Nord – Aeroport Otopeni

ANALIZĂ Cum se explică renunţarea la jumătate din magistrala de metrou M6 Gara de Nord - Aeroport Otopeni
Ascultă articolul

Continuarea Magistralei de metrou M6 până la Aeroportul Otopeni devine aproape imposibilă, argumentele financiare cântărind greu în decizia oficială pe care ar trebui să o anunţe Ministerul Transporturilor.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

Despre situaţia secţiunii Băneasa – Otopeni a vorbit din nou, astăzi, ministrul Cătălin Drulă, care a explicat că investiţia de câteva sute de milioane de euro, cel puţin în forma propusă, nu este fezabilă.

Vă prezentăm aici câteva dintre argumentele „oficialilor”, dar şi ale susţinătorilor proiectului, care spun că cel mai important aeroport din ţară trebuie să fie legat de Capitală şi printr-o linie de metrou/tren urban, nu doar linia actuală cu automotoare care, în acest program de circulaţie, încă nu este foarte atractivă.

Citește integral pe economedia.ro

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole