Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Continuarea Magistralei de metrou M6 până la Aeroportul Otopeni devine aproape imposibilă, argumentele financiare cântărind greu în decizia oficială pe care ar trebui să o anunţe Ministerul Transporturilor.
Despre situaţia secţiunii Băneasa – Otopeni a vorbit din nou, astăzi, ministrul Cătălin Drulă, care a explicat că investiţia de câteva sute de milioane de euro, cel puţin în forma propusă, nu este fezabilă.
Vă prezentăm aici câteva dintre argumentele „oficialilor”, dar şi ale susţinătorilor proiectului, care spun că cel mai important aeroport din ţară trebuie să fie legat de Capitală şi printr-o linie de metrou/tren urban, nu doar linia actuală cu automotoare care, în acest program de circulaţie, încă nu este foarte atractivă.
Citește integral pe economedia.ro