G4Media.ro

Aglomerație mare la metrou, în plină vară, cu elevii și studenții în…

Sursa foto: G4Media.ro

Aglomerație mare la metrou, în plină vară, cu elevii și studenții în vacanță și mulți bucureșteni plecați în concediu / Nicio măsură anunțată de Ministerul Transporturilor

Trenurile de metrou sunt în continuare aglomerate, în plină vară, perioadă în care elevii și studenții sunt în vacanță și mulți bucureșteni sunt plecați în concediu. În mai puțin de o lună începe școala, iar Ministerul Transporturilor, în subordinea căruia se află societatea Metrorex, nu a anunțat nicio soluție pentru a rezolva situația.

La începutul lunii august, ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a declarat, într-o conferință de presă, că s-a săturat ca disconfortul pe care îl au bucureştenii la metrou să fie folosit ca un mijloc de presiune asupra Guvernului, pentru a astupa anumite găuri de la Metrorex.

El a subliniat că situaţia de la Metrorex este cauzată de contractul de mentenanţă, care nu a fost plătit. Contractul a fost reînnoit la sfârşitul anului trecut pe o durată de 15 ani. Ministrul susţine că tot timpul au existat întârzieri la plată, dar asta nu înseamnă că Metrorex nu ar trebui să respecte termenii contractului.

Şeful de la Transporturi a transmis că este deschis pentru o discuţie cu Primăria Generală a Bucureştiului, astfel încât transportul public în Bucureşti să fie în gestiunea Municipiului Bucureşti. Acesta a afirmat că nu i se pare corect ca un moldovean să plătească pentru transportul din Capitală.

Deocamdată, nu au fost anunțate nici măcar discuții pe acest subiect.

În schimb, Sorin Grindeanu a declarat săptămâna trecută că el nu folosește acest mijloc de transport.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

16 comentarii

  1. El vrea sa dea metroul la primaria bucuresti, ca sa scape de probleme 😀

  2. Grindeanu nu dă doi bani pe voi, așa că veți vota PSD 30-35% în 2024, popor fără cap.

    • Adevarat

    • Și ce aveți cu cei pe care îi considerați, că nu au cap . Fiți mulțumit ,că se pare că dumneavoastră vă considerați, că având cap . Văd că trăiesc ambele categorii.

    • Cum e posibil ca atunci când MINISTRUL TRANSPORTURILOR ZICE CĂ NU-L INTERESEAZĂ METROUL, tu să nu vezi asta ca fiind o problemă? Cât de îndoctrinat de comunism poți să fii?

  3. Aviz și altor doritori de transport subteran, recte cluj-napocenii. Metroul, dacă nu e construit cu cap, e o gaură neagra bugetara. Magistrala 5 se va amortiza în 200 de ani.

    • Depinde cum calculezi…
      De exemplu in Drumul Taberei din cauza gratuitatii pensionarilor la ora 7-8 cand vrei sa pleci la munca este full pe suprafata. Ii apuca pe toti urgentele la piata! Este o alternativa decenta la masina. Pentru mine timpul scutit cu metroul este important.
      Metroul e plin de lipitori, nu ai nevoie de 4 paznici, o domnisoara x2 la ghereta si 5 cu mapa care sa se uite la o scara rulanta nefunctionala. Stiu foarte bine cum se dau spagi ca sa intri la metrou. Se pot reduce la jumatate costurile cu metroul.

    • @ oio

      Chiar dacă concediezi personalul „neesential” și tai gratuitățile la pensionari metroul bucureștean tot nu va funcționa pe profit decat dacă mărești prețul călătoriei. Nu la 50 cum zicea anul trecut radoi (deși curentul s-a scumpit) dar pe la vreo 20-30 de lei tot ar trebui. Pentru 2022 veniturile bugetate din activitatea de transport călători (adică din vânzarea de bilete) e undeva sub 300 milioane lei adică maxim 60 milioane euro. Restul subventii

  4. Grindeanu un analfabet cu multa experienta in hotii. Fura cu nesimtire pentru ca presa si justitia sunt platite sa ii tina de sase, conform statului de drept a lui ioha si presoiu.

  5. Grindeanu este absolut degeaba acolo, este probabil unul dintre cei mai incompetenti ministri in general nu doar al transporturilor. Praf si pulbere, zero.
    Nu-i problema, poporul va vota in continuare partidul care pune natarai in asemenea pozitii.

  6. D-aia au fugit peste 5 milioane de oameni din țara asta și d-aia se nasc mai mulți copii români în afara țării.

  7. O concluzie pertinentă: cei care merg cu metroul nu sunt nici elevi, nici studenți, nici vilegiaturiști, sunt cei care merg zi de zi cu metroul la muncă și alte destinații fiind cel mai rapid și economic mijloc de mobilitate urbană. „Casta” ipocriților care strigă din toți rărunchii că trebuie să luptăm pentru o mobilitatea urbană ecologică sunt plecați în concedii cu avioane și/sau cu mașini de sute de cai putere !

    • Lita, când o să ai și tu bani de o mașină care să aibă mai mult de 50 de cai putere, o să-ți schimbi părerea. Dacă nu ți-a plăcut școala și /sau munca, te uiți cu jind în ograda oamenilor gospodari și bogați.

    • ce destept este Stanciule, de-aia merge presedintele Elvetiei cu trenul, sarakul ala, ca daca era bogat nu era presedinte.

  8. De ce nu zbiară marele sindicat, sunt trandafirii la transporturi, este liniște…

  9. De ce metroul londonez,este profitabil având mai puțini angajați?