G4Media.ro

Adrian Câciu: România va avea un buget de investiţii pe care nu…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

16 comentarii

  1. Atentie la indexul pretului de consum. Cred ca urmeaza si o inflatie cum nu am mai vazut de ceva timp

  2. Banci de 25.000 lei/buc. in parculetele din satele care au maxim 50 de case? Mergeeee..
    Curata investitie.

  3. Începe și ăsta caCîțu! Record din pix în buget, iar la sfârșit de an 40% din suma inițială ramane nechelruita și se împarte prin rectificare la celelalte domenii! Știm melidia prea bine!

  4. Începe și ăsta caCîțu! Record din pix în buget, iar la sfârșit de an 40% din suma inițială ramane nechelruita și se împarte prin rectificare la celelalte domenii! Știm melidia prea bine!
    Scuze de greșeli!

  5. Vorbaria multa saracia omului. Haideti sa haidem, si haidem sa haideti. Un fel de hei rup, hei rup din anii ’50 dar acolo chiar trebuiau sa faca din greu, ceva, pe Valea Jiului sau la canal. Cum faceti sa ”haideti”? Ca de manari suntem satui, toti ne haideti, de la presedinte la ultimul politician din PSD, PNL si UDMR.

  6. 8 spitale regionale in 4 ani…

  7. Căcâciu ăsta ne crede fraieri.
    Când vorbești de investiții la modul general, nu poți avea credibilitate, căci una e să investești in panseluțe, borduri și bănci prin parcuri (bucuria primarilor și a rudelor) și alta e să investești in educație, mediu, sănătate sau autostrăzi, adică ce ne lipsește nouă, cetățenilor acestei țări.

  8. multumiri domnului ministru ,specialistii nostrii vor sti sa cheltuie fondurile cu chibzuinta .

  9. Si o Datorie Asemenea !

  10. Eu propun ca investitiile sa inceapa cu si mai multe zambile si borduri.

  11. In Rromania se va fura din banul public ca niciodata in istorie…

  12. Nu stiu cine este si ce hram poarta acest Domn Caciu ! Dar as dori sa-i comunic ca el – personal N-ARE NICI UN MERIT pentru acest uras buget pentru investitii in Romania. Si e binevenit ca nici nu-[si puse „fundu-n scaun” alta „scula de doi bani a PSD” – tovarasu Grind, ca si incepu sa ne spuna – in gura mare ca „s-au prnit” prea multe lucrari de „bucati de autostrada” si „gubernul” n-are bani sa le plateasca ! Dar cum veni tov grinda la „gubern” si aparura intarzieri (vezi Comarnic Brasov !!) Acum draga grinda – au venit banii ! Tu cum pui „grinda la lucru” ? Ca ai multe fronturi deschise – multe incrangaturi descalcite, multe lucrari INCEPUTE …. Sa vedem cum te descurci – cu ciracii PSD la treaba ! Tare mi-e teama ca deja cauti si alte motive „de mu se poate ” …

  13. Alt megaloman… dupa zombiliticul PNList iar ne fericeste si asta PSDist cu vreo 3 cioturi de Investitii in Autostrazi si atat!
    Si Multe MIliarde Euro imprumutati la cele mai SCUMPE Dobanzi din UE!
    „Trista realitate de la care pleacă Bugetul: dobânda pe termen lung a ajuns la 4,75% în octombrie și păstrează urcarea.
    2 decembrie, 2021
    Rata dobânzii pe termen lung pentru România a crescut din nou în luna octombrie 2021, până la pragul de 4,75%, potrivit datelor publicate de Eurostat.
    Acest indicator critic pentru obligațiile asumate la contractarea de noi credite a urcat la cel mai mare nivel din martie 2020 (când a atins 4,89%) încoace , după ce în februarie 2021 coborâse la doar 2,65%.
    Evoluția dobânzilor la noile credite luate „a la long” este conformă cu trendul general față de țările UE. Acestea s-au majorat, totodată, în țările central-europene care sunt în afara Zonei Euro și au regim valutar similar cu al nostru:
    în Cehia (de la 1,90% la 2,34%),
    Polonia (de la 1,87% la 2,63%)
    și Ungaria (de la 3,09% la 3,69%).
    Din afara zonei euro, la care aspiră deja prin anticamera ERM II:
    Croația a reușit să obțină condiții mai avantajoase (de 0,37% a coborât la 0,32%),
    iar Bulgaria a crescut la un nivel relativ redus (de la 0,15% la 0,25%).”

    Fix ca zombiliticul tepar si penal si demagog si aventurier periculos!
    Citeam ieri pe cursdeguvernare.ro un articol, il gasiti usor:
    „Cum lucrează CNAIR la autostrăzile Moldovei: analizăm, verificăm, revizuim, completăm.
    10 decembrie, 2021
    Compania de drumuri și autostrăzi CNAIR a prezentat vineri progresele celor 12 obiective de investiţii în infrastructura rutieră din Moldova şi Bucovina, după ce reprezentanții mai multor ONG-uri și ai mediului de afaceri din regiune au mers la guvern pentru a reclama blocaje și anomalii în proiectele de infrastructură rutieră promise Moldovei.
    Mișcarea pentru Dezvoltarea Moldovei (MDM) și alte asociații civice și patronale au sesizat câteva anomalii rezultate din criteriile după care s-au oferit punctaje pentru a ordona lista de priorităților de investiții din Planul Investițional în Infrastructura de Transport.
    Criteriile după care se decide „care autostrada/drum va fi finanțat primul, care al doilea etc, sunt ori netransparente, ori scoase din burtă, după bunul plac al unor grupuri de interese”, remarca Dan Radu, membru fondator al MDM, înainte de întâlnirea cu vicepremierul Sorin Grindeanu, președintele Camerei Deputaților Marcel Ciolacu, directorul CNAIR, directori din Ministerul Transporturilor.
    Întâlnirea a fost organizată RAPID după ce MDM avertizase: „Avem în plan proteste ce pot duce până la blocarea unor șosele importante, o comunicare susținută despre vina PSD pentru lipsa de dezvoltare a Moldovei și altele, care nu le vor pica bine”.
    În fine, a fost reclamată practica de a se începe o autostradă de la capete, și nu de la unul singur, ca să fie utilă.
    Guvernanții spun: ”Așa cere Bruxelles-ul”.
    Participanților care au participat la întâlnirea cu oficialii statului li s-a răspuns că, de fapt, LISTA de Priorități reclamată ar fi doar îndeplinirea unei cerințe „a Bruxelles-ului, ce trebuia livrată rapid, dar NU reprezintă in sine chiar o lista de priorități, toate obiectivele de acolo vor fi realizate”.
    Lista face parte, însă, dintr-un Document oficial, pus în dezbatere publică și care urmează, deci să fie asumat.
    „Corpul de directori de la Minister NU a răspuns unei întrebări simple, deși au fost interpelați de 3 ori, de ce A13 Bacău-Brașov are asigurată în documente întreaga finanțare, de 2,4 miliarde euro, iar un proiect mult mai matur, ca A8, primește finanțare fragmentată de numai 1,9 miliarde, din surse încă neclare”, spune membrul Mișcării pentru Dezvoltarea Moldovei”.
    Precizări CNAIR: analizăm, completăm, verificăm…

    Halucinant, asa-i?!