G4Media.ro

Elon Musk amenință Media Matters cu un „proces termonuclear”, în timp ce…

Sursa foto: Patrick Pleul / POOL / AFP

Elon Musk amenință Media Matters cu un „proces termonuclear”, în timp ce marile companii americane își suspendă publicitatea pe X, din cauza îngrijorărilor legate de antisemitism

Elon Musk a declarat că va intenta un „proces termonuclear” împotriva Media Matters și a altora, după ce marile companii americane și-au oprit publicitatea pe rețeaua sa de socializare din cauza îngrijorărilor legate de antisemitism, relatează The Guardian.

Media Matters, organizația de supraveghere a mass-media, a declarat la începutul acestei săptămâni că a descoperit că reclamele corporative ale IBM, Apple, Oracle și Xfinity de la Comcast au fost plasate alături de conținut antisemit, inclusiv de conținuturi care îl elogiau pe Adolf Hitler și pe naziști.

Acest lucru a determinat o serie de nume mari din domeniul tehnologiei și al mass-media să anunțe că își vor retrage publicitatea. Printre acestea s-au numărat și Warner Brothers, Paramount și Disney.

„În secunda în care se va deschide tribunalul luni, X Corp va intenta un proces termonuclear împotriva Media Matters și a TUTUROR celor care au complotat la acest atac fraudulos împotriva companiei noastre”, a declarat Musk într-o postare pe X, cunoscut anterior sub numele de Twitter.

Miercuri, Musk a fost de acord cu o postare pe X care susținea în mod fals că evreii alimentează ura împotriva albilor, spunând că utilizatorul, care a făcut referire la teoria conspirației cunoscută drept „Marea Înlocuire”, a spus „adevărul real”.

„Săptămâna aceasta, Media Matters for America a postat un articol care a denaturat complet experiența reală de pe X, într-o altă încercare de a submina libertatea de exprimare și de a induce în eroare agenții de publicitate”, se arată într-un comunicat postat de Musk.

„Mai presus de orice, inclusiv de profit, X lucrează pentru a proteja dreptul publicului la libertatea de exprimare. Dar pentru ca discursul să fie cu adevărat liber, trebuie să avem și libertatea de a vedea sau de a auzi lucruri pe care unii oameni le pot considera reprobabile”, a adăugat el.

El nu a făcut referire la furia din jurul tweet-ului său, dar a negat anterior că este antisemit.

Musk a continuat să nege constatările Media Matters.

Apple a fost unul dintre cei mai mari advertiseri ai X și cheltuia până la 100 de milioane de dolari (80 de milioane de lire sterline) pe an începând cu noiembrie 2022, când Musk a cumpărat-o, a relatat Bloomberg.

De atunci, a existat o tendință de scădere a advertiserilor pe X și de scădere a numărului de utilizatori – în timp ce Musk a adus un sistem premium plătit, susținând că a fost pentru a viza boții de pe platformă.

Casa Albă s-a alăturat vineri protestelor împotriva postării lui Musk, printr-un comunicat în care a numit-o „o promovare detestabilă a urii antisemite și rasiste” care „contravine valorilor noastre fundamentale ca americani”.

Referindu-se la atacurile din 7 octombrie ale Hamas împotriva Israelului, purtătorul de cuvânt al Casei Albe, Andrew Bates, a declarat „Este inacceptabil să se repete minciuna hidoasă … la o lună după cea mai mortală zi pentru poporul evreu de la Holocaust încoace”.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

1 comentariu

  1. Musk e un gun0i