G4Media.ro

Parlamentul European solicită din nou primirea Bulgariei şi României în Schengen

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

9 comentarii

  1. Good cop, bad cop la nivel de institurii europene, asta e un teatru trist la care asistam cu totii.
    Nu se doreste intrarea Romaniei si Bulgariei in Scheden din motive economice si de securitate, daca cele economice pot fi considerate meschine, cele legate de securitate sunt foarte bine intemeiate. Ganditi-va ca odata cele doua tari intrate in Scheden intre Turcia si Germania, Franta, Olanda, samd va fi doar o vama de platit, …am vrut sa spun trecut, in timp ce acum sunt patru.

    • Atunci cand circumstantele o cer se pot institui puncte de control intre tari din Schengen. Spre exemplu, odata cu criza migrantilor au aparut filtre intre Germania si Austria (control doar al documentelor, pentru a identifica migranti). Deci din punct de vedere al securitatii sunt solutii. Asa cum faci filtru sa prinzi banditii pe teritoriul tarii, se pot face si la punctele de trecere a frontierei.
      Dar sunt de acord cu aprecierea cum ca PE latra si CE isi vede de treaba.

  2. Vise! Cât timp la primirea în Spațiul Schengen va mai ființa regula unanimității, iar nu cea a majorității, nu avem nicio șansă! Olanda riscă să-și piardă rolul de placă turnantă în comerțul maritim internațional, dacă navele din Est vor ajunge-n centrul Europei pe Dunăre! Degeaba încercăm noi să ne facem că nu ne interesează decolmatarea Danubiului! De altfel, cunoscând aspectul, Chinezii au și antamat construcția a două canale mai sus de noi, unul de la Salonic pe Vardar și Morava în Serbia și altul de la Veneția la Dunăre în Austria!

    • Nu mai scrie despre ce nu stii.
      1. Navele maritime nu pot ajunge mai sus (mai la vest) de Braila. In centrul Europei ar putea ajunge nave fluviale (marfa ar fi transbordata) care trebuie sa parcurga sectorul sârbesc al Dunarii. Pe canalele initiate de chinezi vor putea intra doar nave fluviale.
      2. Prin Tratatul Dunarii, cursul de apa este liber navigatiei internationale (ceea ce canalele artificiale nu sunt), iar marinarii (care au oricum statut special, legitimându-se cu carnetul de marinar) pot parcurge distanta Constanta (sau Braila) – Frankfurt fara sa coboare de pe nave.

  3. Nu vad cu ce ajuta pe omul de rand intrarea in Schengen. 10 minute in minus la aterizarea pe un aeroport din Shenghenul actual? Ajuta doar firmele, atat.

    In schimb este o poarta de intrare / iesire pentru emigratia ilegala. orice granita devine „ultima reduta” pentru vest. Nu vad bine granita din Dobrogea si trecerile peste Dunare dinspre Bulgaria. La fel granita spre vest.
    Vor aparea diversi indivizi din diverse zone care vor ramane acolo mult si bine pe spatele populatiei locale. Terorism, islamism, saracie si inlocuirea populatiei. Suna cunoscut? Franta? Belgia? Olanda?

    Totul pt 10 minute castigate la un aeroport aiurea. Chiar merita?

  4. Cate păreri proaspete poți citi din aceste comentarii, câți îndulcitori de rahat își spun gândurile.
    Dar nu știe nimeni d,nu au intrat până acum,d,doar acum,d,oare este un interes?