G4Media.ro

12 vagoane de tren au deraiat și unul s-a răsturnat în Caraș…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

8 comentarii

  1. 30 de ani de vot a la „idioți utili”
    20 și de ani de guvernări psd iste cu promisiuni de tot felul: drumuri, infrastructura feroviara, spitale regionale, 8 la număr doar in 2016. Trai pe vatrai, ce mai
    Vă place?

  2. Asta e EFECTUL celor 30 de ANI post „89 in care Investitiile in Calea Ferata au fost putin peste ZERO!
    2 Martie 2019, Stirile PRO-TV”: „România are cea mai proastă infrastructură feroviară din Europa. Trenurile circulă mai încet ca în comunism.
    România are cea mai proastă infrastructură feroviară din Europa.
    Iar în clasamentul mondial ne DEPASESC și Moldova sau Bangladesh.
    Un drum cu trenul de la București la Timișoara durează mai mult decât cu unul cu mașina, iar biletul poate fi și de 2 ori mai scump decât cel de avion.
    Trenurile circulă mai încet decât în anii 90′.
    Duminică, la “România, te iubesc”, vorbim despre Căile Ferate Române și trenurile celui mai mare transportator de stat.
    Cu peste 11.000 de kilometri de cale ferată, România are una dintre cele mai extinse reţele feroviare din Europa. Dar şi printre cele mai prost întreţinute.
    CFR-ul nu reuşeşte să repare sinele aşa că introduce an de an mii de restricţii de viteză, motiv pentru care trenurile circulă în prezent cu o viteză medie de 43 km/h, mai încet decât în timpul perioadei comuniste.
    Ionuţ Ciurea, preşedinte Asociaţia Pro Infrastructura: ”Aproximativ 70% din reţea prezintă degradări mari, restricţii mari de viteză.”
    La emisiunea “România, te iubesc” vă prezentăm situaţia de pe Dealul Balota, unul dintre punctele negre ale reţelei feroviare. Trenul se zgâlţeie pe şine, iar zgomotul frânelor devine asurzitor.
    Aici viteza maximă este restricţionată la 30 de kilometri pe oră. Luăm la picior această porţiune pe unde trec zilnic trenuri cu mii de călători. Aici lipsesc două şuruburi de prindere, plăcile de metal încep să tremure, la fel şi şuruburile care nu mai au priză în traversele putrezite.
    Şina a fost reparată cu tot felul de improvizaţii care pot ceda în orice moment. În vârful dealului, întro zonă inundată, traversele plutesc pe mâl.
    Uite cum e aici şina pluteşte pe nămol, traversele au putrezit. Aici calea ferată stă pe nămol şi se mişcă sub greutatea mea.
    În ultimii 8 ani 7 trenuri au deraiat pe Dealul Balota din cauza şinelor proaste.
    Anul acesta CFR a primit 40 de milioane de lei pentru reaparații. Insuficient.
    Duminică discutăm şi despre sutele de vagoane CFR călători care stau trase pe dreapta deoarece compania n-a reuşit să le repare.
    Duminică de la ora 18:00 vă prezentăm cât de gravă este situaţia de pe căile ferate. Am consultat documente potrivit cărora trenuri cu călători au deraiat după ce au rămas fără frâne. Dar şi situaţii în care vagoanele au fost azvârlite de pe traseu din cauza şinelor proaste.”

    In Programul de guvenrare din 2016, PSDragnea promitea 3 PAGINI de „realizari marete” in Trasnportul feroviar, Linii de mare viteza(DA, DA!!), vezi

    PSDragnea a FACUT fix ZERO din maretele promisiuni iar Efectele le vedem!!!

  3. Calea Fierului Ruginit

  4. Oare ce vrea sa ne arate poza?

  5. Calitatea lucrului ǝuᴉq facut. À la P$D

  6. Bai, ce prost sunt! Eu luam metroul de la Obor, ca imi place sa ma plimb, pana in Pantelimon si habar nu aveam ca era si tren direct! Acum a si deraiat, ghinion de nesansa, tocmai intram intro garnitura de Metrou la Titan ca sa imi fac plimbarea de frumusete!