G4Media.ro

Vămile nimănui. Două sate sărace și uitate de lume au puncte de…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

8 comentarii

  1. Bine că dumnevoastră ne mai informați ce se mai întâmplă pe la bamele din România! Va mulțumim pentru toate informațiile! Mult succes!

  2. Înțelegeți acum de ce urla Nicușor dinpuscarie la Dragnea sa îl scoată ca altfel…. Nu exista bussines la nivel de județ din care sa nu ajungă și la centru o felie. CONSTANTINESCU a căzut, dar nu a fost singurul care a papat, PUR ȘI SIMPLU NU SE POATE FĂRĂ SUSȚINEREA ,, PARTIDULUI ”.

  3. Deschiderea unor PTF nu e in sine un lucru rau. Daca deschizi un PTF (cheltuieli de capital si materiale) fara un studiu de trafic , sau fara a tine cont de un studiu de trafic care sa justifice clar deschiderea atunci inseamna ca arunci banii pe fereastra. Asta trebuie sa stie cetatenii acestei tari. Cine sunt cei care le arunca banii pe fereastra. ( e o metafora bineinteles. Banii se duc in buzunare foarte bine stiute)

  4. Acesta e, de fapt, statul paralel…!

  5. Asta te-ntreaba in absolut toate vămile mici! „Un’, te duci?”, „De ce?”, „Eu urat la ăia, de ce nu rămâneți la noi?”(mi a zis un vameș sârb(vlah), la Porțile de Fier 2, când mergeam în Macedonia) – eu cred că toate întrebările astea sunt din plictiseala, pur și simplu – la o medie de 6 mașini pe zi, ce naiba sa și facă oamenii?! 🙂

  6. Nu e evident inteleg.. punctele astea “fantoma” au fost facute pentru a se putea trece , de catre cei agreati, materiale interzise de lege.

  7. Cel puțin Lipnița-Kainardja este foarte bună vara când e trafic turistic și vama de la Silistra e aglomerată. Anul trecut abia fusese deschisă și nu știa nimeni de ea, dar acum cred că apare și ca variantă pe hărți. E o rută de distanță aproape egală care duce la bacul de la Ostrov.

    Și cea de la Dobromir ar fi o variantă, dacă ar fi drumurile până acolo și de acolo decente. De altfel, diferența de trafic e dată chiar de calitatea căilor de acces.