G4Media.ro

Uzinele Dacia au reluat parțial activitatea, pe bază de voluntariat. La sosire,…

Uzinele Dacia au reluat parțial activitatea, pe bază de voluntariat. La sosire, angajaţilor li se verifică temperatura cu ajutorul unei camere termice

Activitatea pe platforma industrială Dacia de la Mioveni a fost reluată marţi parţial, la Uzina Mecanica şi Şasiuri (Motoare, Cutii de Viteze, Şasiuri, Aluminiu, Logistică) şi la Uzina Vehicule, în departamentul Presaj, a anunţat Direcţia Comunicare Groupe Renault România, care precizează că la sosire, angajaţilor li se verifică temperatura cu ajutorul unei camere termice.

„Activitatea pe platforma industrială Dacia de la Mioveni a fost reluată astăzi, parţial, la Uzina Mecanica şi Şasiuri (Motoare, Cutii de Viteze, Şasiuri, Aluminiu, Logistică) şi la Uzina Vehicule, în departamentul Presaj. Producţia, asigurată în bază de voluntariat, se desfăşoară în condiţii de protecţie sanitară, de igienă şi securitate. În prima zi de lucru, fiecare echipă a fost informată despre măsurile luate de către companie şi despre regulile de urmat cu stricteţe pentru a proteja sănătatea tuturor angajaţilor”, precizează Direcţia Comunicare Groupe Renault România, citată de News.ro

Aceste măsuri vizează diferite etape de lucru.

„Traseul între domiciliu şi locul de muncă, de la accesul în autobuz, până la accesul efectiv la postul de lucru de pe platforma industrială, respectă distanţa socială. La sosire, angajaţilor li se verifică temperatura cu ajutorul unei camere termice. Accesul în interiorul platformei (de exemplu vestiare, ateliere de lucru, cantină, zone de repaus) se face respectând marcajele vizuale la sol, regulile de igienă şi de distanţă socială. Toate posturile de lucru sunt dezinfectate, iar angajaţii poartă măşti de protecţie”, informează Direcţia Comunicare Groupe Renault România.

De asemenea, urmează ca din data de 4 mai, să demareze activităţile ambelor uzine, Uzina Mecanică şi Şasiuri şi Uzina Vehicule.

Luna trecută, vicepreşedintele Sindicatului Automobile Dacia, Ion Iordache, a anunţat că Uzina Dacia de la Mioveni urma să îşi înceteze activitatea de joi, 19 martie, de la ora 7.00, până pe 5 aprilie, în contextul pandemiei de coronavirus. Ulterior, compania a prelungit perioada de întrerupere.

Cea mai mare parte din salariaţi, 13.500 din cei 14.000 de angajaţi, au intrat în şomaj tehnic.

Sursa: News.ro

 

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

2 comentarii

  1. Foarte bine.
    Acum toti la treaba, cu responsabilitate si maximum de igiena.
    Altfel prin octombrie o sa mancam paine cu franzela. Daca o sa mai fie, evident.

  2. Si CUI va vinde?!
    Ca incepand cu Ianuarie 2020, Vanzarile Dacia au scazut continuu pe piata interna si pe cea europeana…
    6 Martie 2020: „După un IANUARIE(cand inca nu era Coronavirus!) de coșmar, primele date din Februarie arată că Dacia continuă cu stângul. Și nici măcar nu e o lună în care să se fi simțit efectul cornavirusului în Europa. Vânzările Dacia au scăzut cu peste 36% luna trecută în Germania, la puțin peste 3.700 de vehicule, iar în Marea Britanie cu peste 18 procente, raportat la aceeași lună a anului trecut.
    Este a doua lună grea pentru Dacia, care a înregistrat în ianuarie un declin de peste 30 de procente în Europa, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Și cota de piață a mărcii a coborât la 2,6%, cu aproape un procent în doar un an.”
    In martie 2020, Vânzările de autoturisme Dacia în Europa au scăzut cu peste 62%…
    „Vânzările de autoturisme Dacia în Europa (UE plus Marea Britanie şi ţările EFTA) au înregistrat în martie un declin de 62,1%, iar cota de piaţă a producătorului de automobile s-a redus la 2,6%, de la 3,3% în perioada similară din 2019, conform statisticilor Asociaţiei Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA) publicate vineri.
    Înmatriculările de autoturisme Dacia în Europa au scăzut în primele 3i luni din acest an cu 42,6%, fiind livrate 83.286 vehicule, faţă de 145.221 unităţi în perioada similară din 2019.

    Situatia e similara la toate marcile auto, intrebarea e: Consumatorul european va incepe sa cumpere masini NOI acum cand inca Pandemia tine atentia si ingrijorarea Europenilor?
    Cand cu criza din 2008-2009-2010, a fost le fel: Ind auto s-a inchis prima si si-a revenit ULTIMA!
    Toata datele arata ca aceasta Criza a bagat Consumul in „carantina”, iar intrebarea e: Cand si daca isi va reveni Consumul la nivelul de dinainte de Covid 19!?
    Expertii spun ca obiceiurile consumatorilor se vor schimba, ca oamenii nu se vor inghesui la cumparaturi, gen Blake Friday in fiecare zi, multa vreme de-acum incolo… teama si mai ales nesiguranta de-acum vor tine inca, iar Economisirea si cumpatarea vor fi prezente de-acum incolo in locul Consumului nestavilit: acum avem deja o Criza de CERERE pe plan mondial.
    Cine va cumpara masini noi?!
    E intrebarea tuturor producatorilor auto…