G4Media.ro

Ursula von der Leyen, preocupată de situația de la granița dintre România…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

6 comentarii

  1. „Uniune” europeana numai la bine. La greu, toti se strang ca aricii, isi inchid granitele si dau vina unii pe ceilalti.
    Putin si Trump jubileaza.

  2. Numai ca blocajele sint la granita Austriei cu Ungaria, daca e vorba de romanii care vin acasa.

    • Au fost cum zici, dar acum e jale la Nădlac 2, autoturisme și camioane. Am citit că MAE a cerut Ungariei să redeschidă 3 puncte actual închise, special pentru transportul de mărfuri. Cică se vede din satelit (Copernicus) cât de gravă e situația.

      S-au făcut de râs ungurii cu un asemenea prim ministru. Stai să înceapă România producția de măști, să-l văd pe Viktor Orban cum o să stea la coadă pe lista de așteptare, în urma tuturor. Atunci or să vadă și ungurii ce ratat le strică reputația (câtă mai aveau) și le pune în pericol viața.

    • Vorbesti prostii: cozile s-au format in Ungaria pentru ca blocajul e in vama romana. Vamesii romani si politia de frontiera lucreaza incet si ineficient, asta este motivul pt care aiurestii cer noi coridoare.
      In presa nu a transpirat apelul vecinilor catre MAE cu privire la eficientizarea activitatii in vama romana? Ca nu da bine imaginii?
      Cozile cu camioane oare de ce nu s-au format la granita-austro ungara?
      Orice coridor nou inseamna riscuri noi, se pare ca asta inca nu este priceput la MAE.

    • Te-ai trezit și tu. Chiar e greu de priceput că sunt cozi în vama română pentru că s-au închis celelalte 3 puncte vamale? Mulți transportatori foloseau punctele din jud. Bihor pentru a evita Nădlac care era mereu cea mai aglomerată dintre toate. Cu valul de repatrieri și cu tirurile care nu mai pot folosi alte vămi, cam care ar putea fi rezultatul în singura vamă deschisă? Ce-ai vrea să facă, să nu verifice pe nimeni care de unde vine?

      P.S. Ce naiba, nu s-a mai găsit un ungur cinstit care să candideze în toată țara aia, tot cu reșapatul de Viktor Orban defilează.

    • mai, alinutza, tu chiar nu pricepi? 🙂
      ne confruntam cu o pandemie globala si toate tarile si-au blocat granitele, inclusiv Romania.
      inca n-ai aflat?
      se asigura coridoare umanitare (ele functioneaza zilnic noaptea, inspre Romania pt capsunarii nostri inconstienti, bombe cu fitil ambulante care tranziteaza jumatate din continent), pe de alta parte, s-a restrictionat si traficul comercial european.
      asta, in cazul nostru, inseamna un coridor asigurat pt TIR-uri.
      repet, problema este in vama romana, pentru ca, contrul vamal se face pe teritoriul Romaniei.
      unda verde de trecere pt camioane este data exclusiv de vamesii romani, la Nadlac. Chiar e greu de priceput?
      (interesant, doar aici s-au format cozile astea mari, nu in Croatia, nu in Austria, nu in Slovacia etc. .., cea ce creaza probleme in Ungaria, pt ca autoritatile de acolo sunt nevoite sa supravegheze si sa ajute soferii blocati pe soselele la iesirea din Ungaria deoarece activitatea la vama Nadlac nu este eficienta. )
      Au trecut 2 sau 3 zile de cand MAE din Ungaria ne-a solicitat ca activitatea in vama Nadlac sa fie eficientizata, dar in loc de asta MAE cere deschiderea altor puncte de frontiera.
      O cerere care, in situatia de fata implica anumite riscuri pt tara vecina, nu?
      Deocamdata, se pare, ca va trebui sa nem multumim cu acest coridor. in opinia mea traficul de acolo va fi accelerat doar daca vamesii si politia de frontiera romana se vor mobiliza, vor gasi solutiile adecvate, iar timpii acordati controalelor va fi redus.
      (aceste stiri inteligent redactate, oare unde?, au un singur scop: sa distraga atentia de la incapacitatea de a gestiona corespunzator problemele interne, si de a da vina pe altii, jignind si manipuland grosolan)