G4Media.ro

Un şofer de 83 de ani a acroşat un biciclist şi a…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

15 comentarii

  1. 2 guri minus la bugetul de pensii

  2. sofer de 83 ani… ce relatii are un astfel de personaj pentru a pastra carnetul de sofer? Toti pe care ii cunosc s-au vaitat ca de pe la 65-70 ii trimetea sa faca tot felul de analize pe care nu aveau cum sa le treaca doar ca sa nu mai le prelungeasca permisul de conducere….

  3. Noroc cu biciclistul de 32 de ani, dacă scriați ca avea și el vreo 94 puteam să jur că -s pe TNR.

  4. După 70 de ani să se interzică șofatul. Că nu mai au reflexe deloc și uite ce tragedii se întâmplă! Să stea aksă sau să circule cu mijloacele de transport în comun.

    • Mai bine teste anuale de verificare a reflexelor pt a-si putea pastra permisul.

    • La cate accidente si victime produc tinerii pe sosele ar trebui sa se interzica sofatul si sub 25 de ani, nu?

  5. Oribil !!
    A facut o greseala cu urmari minore => a panicat => a facut o greseala tragica !
    Pana la urma nu numai reflexele si capacitatea de coordonare sunt alterate dupa o anumita varsta; impactul emotiei asupra capacitatii rationale in momente critice poate sa devina devastator.
    83 de ani si permis = de discutat in ce conditii !! S-ar putea implementa sisteme de evaluare anuala pe baza de AI pentru soferii ce au depasit o anumita varsta (inlocuind hartiile pur formale de la prietenul psiholog etc.).
    Tatal meu are 80 de ani si este intr-o forma exceptionala pentru varsta lui; cu toate astea suntem (f) stresati cand pleaca la drumuri mai lungi.
    De ce mi-as dori sa ma stiu cumva (oricat de indirect) vinovat pentru 2 morti ??

  6. la 83 ani doar șofer nu se numește, indiferent de experiență, dar și foarte multi de 38 ani nu poți numi șoferi, sint spaima șoselelor. E ceva ce tine de cei 7 ani, talent, decizii de moment. Exact ca la școală…..unii copii de 3 ,unii de 5 alții de 10, unii tocesc pentru 7 alții fără mult efort sint de 10

  7. poate ca ar merge introdusa o avertizare noua obligatorie de pus pe masina, similara cu semnul de exclamare pt incepatori, pe langa teste obligatorii de reflexe peste o anume varsta (70, 75 de ani).
    E bine sa incercam sa nu refuzam dreptul de a conduce persoanelor in varsta.

  8. Interzicerea sofatul la virsta de 65 de ani . Sunt o multime de conducatori auto ,foarte tineri .

    • Nu poti face asta, decat dacă le dai șofer gratis.

      Oamenii au condus toata viata și s-au obișnuit. Și nu mai au 30 ani sa ia bicicleta sau sa meargă pe jos.

      Plus ca am o vaga bănuială ca și tu o sa ajungi la 65 ani și tot va trebui sa conduci dacă nu ești miliardar.

  9. E o tragedie.
    Fără îndoială că omul a făcut un accident și a intrat in panica.
    Dar nu va temeți. Putea sa facă același accident și un tânăr.
    Plus ca e inevitabil ca numărul de șoferi în vârstă sa crească. Cum ajung ei unde au treaba?

    Avem nevoie de mașini care sa se conducă singure.
    Pana atunci avem nevoie de limitarea automata a vitezei de rulare la 30kmh în orașe și sisteme de frânare automata (tehnologii existente de 5ani cel puțin).
    Nu ai nevoie de cine știe ce reflexe sa eviți obstacole la 30kmh și impactul va fi mult mai blând.

    Si nu in ultimul rand avem nevoie de sprijin pentru cei în vârstă. Poate se ducea sa ia ulei mai ieftin, poate se ducea la doctor ca nu se simțea bine.

    • Cu alte cuvinte ne spui ca ar trebui sa fim mai putin duri cu acest bătrânel care a omorât doi oameni, ca se ducea si el sa ia ulei ieftin pentru ca are pensia mica. De ce mi-ar fi mila de un om doar pentru ca s-a născut cu 50 de ani înainte de mine? Respectul asta necondiționat fata de bătrâni in România e cam toxic.