Un sindicat al Curții de Conturi critică o inițiativă a conducerii instituției…

Sursa foto: Ilona Andrei / G4Media

Un sindicat al Curții de Conturi critică o inițiativă a conducerii instituției și semnalează prevederi incompatibile Codul Muncii

Sindicatul Național al Auditorilor Publici Externi din România (SNAPER) critică o inițiativă a conducerii instituției, reprezentată de Mihai Busuioc, într-un comunicat de pe site-ul instituției. Sindicaliștii susțin că proiectul statutului auditorului public extern și ale proiectului Codului de conduită al personalului Curții de Conturi conține prevederi incompatibile cu cele reglementate în Codul Muncii.

SNAPER solicită autorilor celor două proiecte să analizeze și să ia în considerare observațiile indicate în documentele pe care sindicatul le anexează în comunicat.

Comunicatul integral al SNAPER

”Sindicatul Național al Auditorilor Publici Externi din România (SNAPER), sindicat afiliat la Federația Națională a Sindicatelor din Administrație (FNSA), parte a CARTEL ALFA, dorește să atragă public atenția asupra faptului că prevederile proiectului Statutului Auditorului Public extern și ale proiectului Codului de conduită al personalului Curții de Conturi conține prevederi incompatibile cu cele reglementate în Codul Muncii, astfel încât solicită pe această cale autorilor celor două proiecte să analizeze și să ia în considerare observațiile indicate în documentele anexate la prezentul comunicat. Totodată, Sindicatul Național al Auditorilor Publici Externi din România invită colegii auditori publici externi, ca în măsura identificării altor erori sau neconformități prevăzute în cele proiecte, să le comunice pe adresa de e-mail a sindicatului”.