
Un call center a devenit funcțional pentru refugiații ucraineni aflați în București și Ilfov, a anunțat prefectura
Un call center a fost operaţionalizat, vineri, în cadrul Centrului Municipiului Bucureşti de Coordonare şi Conducere a Intervenţiei (CMBCCI) pentru gestionarea mai eficientă a situaţiilor care îi vizează pe refugiaţii din Ucraina aflaţi în municipiul Bucureşti şi judeţul Ilfov, potrivit unui comunicat al Prefecturii Capitalei transmis AGERPRES.
Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -
Prin intermediul numărului 021.414.44.94 vor fi preluate cererile de cazare şi hrănire a refugiaţilor, va fi consemnată luarea acestora în spaţiu de către societatea civilă, precum şi alte date referitoare la şederea acestora pe teritoriul României.
Call center-ul va funcţiona permanent şi va permite preluarea simultană a zece apeluri de către operatori vorbitori de limbă română şi engleză din cadrul Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă „Dealul Spirii” Bucureşti-Ilfov, Direcţiei Generale de Poliţie a Municipiului Bucureşti şi Inspectoratului General pentru Imigrări.
Acest demers a fost iniţiat la propunerea prefectului Capitalei, pentru eficientizarea activităţii instituţiilor aflate în coordonare şi s-a realizat cu sprijinul Serviciului de Telecomunicaţii Speciale.
sursa: Agerpres.ro, Sursa foto: Ilona Andrei / G4Media
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
16 comentarii