G4Media.ro

Ultima măsură de siguranță anunțată de Volvo: Toate mașinile brandului vor avea…

Ultima măsură de siguranță anunțată de Volvo: Toate mașinile brandului vor avea o viteza maximă de 180 km/h și Care Key

Volvo, brandul sinonim cu siguranța rutieră, care de-a lungul timpului a introdus pe mașinile sale sisteme de siguranță care ulterior au devenit obligatorii (centura de siguranță în 3 puncte, zona de compresie care absoarbe șocul în cazul unui impact, protecția la impactul lateral), plus multe alte sisteme inovative la vremea lor, introduce poate cea mai îndrăzneață măsură de siguranță de până acum: viteză maximă de 180 km/h pentru toate modele sale, indiferent de motorizare.

Toate modele producătorului suedez produse începând cu luna Mai 2020 vor avea viteza maximă limitată la 180 de km/h. În plus, fiecare mașină Volvo este echipată cu funcția Care Key, care permite proprietarului să seteze o viteză maximă și mai mică de 180 km/h pentru situația în care un alt utilizator folosește mașina.

„Problema cu viteza este că, peste anumite praguri, tehnologiile și infrastructura inteligentă nu mai sunt suficiente pentru a evita rănile grave și mortale în cazul unui accident. De aceea, în ciuda limitelor de viteze, viteza reprezintă una dintre principalele cauze ale accidentelor fatale în trafic”, precizează comunicatul de presă.

Volvo admite că introducerea vitezei maxime de 180 km/h a generat numeroase controverse la nivel global și că poate avea ca efect pierderea unor clienți, dar această măsură este primul pas pentru îndeplinirea obiectivul autoimpus, acela de a nu mai exista victime în mașinile care poartă sigla Volvo.

Sursa: media.volvocars.com

Sursa foto: media.volvocars.com

 

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

20 comentarii

  1. Eu as limita la 120/130 km/h maxim.
    Ajungi acasa in viata, te bucuri de peisaj si ai un consum decent la masina, iesi in castig.

    • Multe discutii pt nimic. Oricum nu sunt multe sosele unde sa mergi legal cu astfel de viteze si acolo unde poti siguranta nu e mai buna. Singurul aspect e ca 130 pe bord nu e 130 real. Toate vitezometrele au abatere si nu e o intamplare.

  2. Zero victime? Zero vehicole fabricate 😀 Lasand acum gluma la o parte, cine cumpara Volvo ca sa conduca cu mare viteza?
    Succesuri depline le doresc

  3. Stati linistiti. Suedezele hot din conducerea Volvo ( managementul Volvo e in totalitate feminizat si super feminist), cand ies de la birou, se urca in V8-urile nelimitate ale bad-boys-ilor locali. Doar nu crezi ca te vei remarca cu 180 la ora?!?! Sau altfel spus, cand apelarea la masuri de siguranta si responsabilitate a intors privirea unei femei asupra ta?!? Un alt test mascat menit sa distanteze barbatii de copii.
    „Am 2x ani, suljba buna si conduc un Volvo NNN de 80.000 coco – vmax 180 la ora.” Ai putea sa mai adaugi „…si imi tin nucile desurubate, gata a le plasa responsabil in poseta unei tipe care sa ma ia drept varianta cuminte si devreme acasa in timp ce isi rupe hainele cu vecinul”

    • Lol. Bine zis.

      Nu te stresa Volvo, cumparam alte masini.

    • Oricum un Volvo de 80.000 de euro nu’i de nasu tău, deci…
      Struguri acrii.
      Presupun ca ai fost in Suedia si ai văzut cine conduce concernul Volvo, din cauza asta esti asa de bine informat

  4. Mi-e rusine sa va spun adevarul situatiei.

    E vorba de prostie muuuuulta prostie , plus rautate.

    Astia se duc in mormant cu Volvo-urile lor.

  5. Egoism , prostie , rautate , etc

  6. Volvo nu mai e volvo de cand a fost cumparat de ford prin 95 cred .Acu’ ca e la chinezi nu mai vb.
    Pe ce au pus mana americanii s a ales prafu’.vezi saab laGM ,jaguar la ford(acu s la indieni) ,opel la gm (astia au fost buni pana in ’90).
    Deci probabil ca pe piata germana volvo nu vrea sa vanda! F bine! Oricum nu puteau concura cu producatorii germani! Pacat de marca la fel ca si saab!

  7. Comunitatea de experti din comentarii este la datorie.

  8. Maxima ipocrizie
    Normal ar fi trebuit sa limiteze la 130-140 ca aia e viteza maxima legala in aproape toate tarile. De ce 180? De ce nu 200 sau 160?
    Si niciun cuvintel in tot articolul despre adevaratii proprietari ai volvo, chinezii de la geely.
    Bineinteles ca masura asta va duce la aparitia de smecheri care vor „aranja” limitatorul de viteza la fel cum se anuleaza dpf

  9. Dragi comentatori: cainii latra si caravana trece.

    Amaratilor: voi nu sunteti potentiali clienti pt Volvo. Un om care isi permite sa dea 30keuro pe o masina la pana in ora 18 este la munca si nu sta pe forumuri.

    La munca boilor, lasati datul cu parerea despre orice. Din cauza asta suntem o natie de kkt si condusa de prosti: pt ca ne dam cu parerea si le stim pe toste ( 0 competente)

    • Draga elena.
      Sa dorești altora să fie la muncă până la ora 18 că sa își ia un Volvo de 30k este puțin aiurea. Mai bine ești la muncă până la ora 15 și ai o mașină de 10k iar alea 3 ore libere le petreci cu familia, nu la job.
      Apropo, la multi ani pentru mâine. Vezi sa nu stai toată ziua la office

    • Volvo de 30k? 🙂 poate kia. Sustin comentariul ca nu sunt in targetul firmei cei care comenteaza, dar mai inmulteste cu 2-3 pretul masinilor.

  10. un volvo de 30k e un fel de duster mai rasarit. Hai siktir.

  11. Inteligenta strategia: toti borfasii lumii vor cumpara pentru beizadelele de 18 ani numai Volvo. V-or considera ca gata, si-au facut datoria de parinti, s-au gandit la siguranta copiilor destul…

  12. Serial car buyer e un bullshit.Pe mine mă enervează calitatea din ce în ce mai proastă a unor branduri renumite odinioară pentru fiabilitate.Multe put a deal la fentă cu table proaste și piese care se degradează rapid.Motoare mici și chinuite, bucșe de plastic în loc de bronz sau rulmenți , electronică făcută la gramaj.Totul pare că se duce spre limita rezistenței și a costului de producție.Se aude că au apărut și modele care se”strică”după calendarul de bord.Urmează modelul cu slot de card la bord care nu pornește decât cu Visa.

  13. Mare vrăjeală! De parcă nu se poate dezactiva limitarea. Și anumite mașini germane erau limitate la 250 și se poate șterge limitarea, exista protecții anti tuning la majoritatea calculatoarelor noi pt a nu se umbla în ele iar aceste protectii se îndepărtează f ușor!

  14. Pai ce-i mai trebuie motor? Să-i pună vele și pedale de bicicleta, 100% eco.

  15. Nu știu dacă s-a aflat dar cam orice accident peste 130kmph e mortal. Așa că ce e 180, ce e 200?:))

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.