G4Media.ro

UPDATE Trei șoferi angajați la un inspector de teren, în Apele Române/…

sursa foto: G4Media/ Cristian Andrei Leonte

UPDATE Trei șoferi angajați la un inspector de teren, în Apele Române/ La ABA Prut-Bârlad sunt 5 șoferi la un inspector de teren/ ABA Mureș are 79 de șoferi/ Peste 8700 de angajați în total (document, infografice)

Administrația Națională Apele Române (ANAR) are, în medie, 3 șoferi la un inspector care merge pe teren, conform unui răspuns al instituției la solicitarea G4Media. ANAR are în total 8721 de angajați, din care 144 dintre ei fac și muncă de teren, iar 447 sunt șoferi. La ABA Prut-Bârlad, Buzău-Ialomița și Jiu sunt angajați câte 5 șoferi la un inspector de teren. În altă situație, o stradă din Constanța a fost rezervată exclusiv angajaților și mașinilor instituțiilor publice, singura din zonă fiind Apele Dobrogea-Litoral și care are în permanență mașinile parcate pe locurile respective.

UPDATE 14.11.2023, ora 12:30 – ANAR a transmis un drept la replică în urma publicării articolului, prin care susține că în cadrul instituției există mai mulți angajați care merg pe teren. Documentul integral, aici.

  • G4Media a solicitat ANAR să transmită câți angajați are instituția în total, la nivel național, și defalcat pe fiecare administrație bazinală de apă subordonată, câți din aceștia sunt inspectori care merg pe teren și câți sunt șoferi.
angajați Apele Române
sursa foto: G4Media

În cadrul ANAR funcționează 11 administrații bazinale, Institutul Național de Hidrologie și Gospodărire a Apelor (fără inspectori care merg pe teren și cu 5 șoferi la 210 de angajați) și Exploatarea Complexă Stânca-Costești (cu un șofer la 59 de angajați și fără inspectori de teren).

În total, ANAR are 8721 de angajați, cei mai mulți în ABA Argeș-Vedea (1052), ABA Mureș (952), ABA Siret (923) și ABA Olt (902). Despre ABA Mureș și ABA Prut-Bârlad, Recorder a publicat două investigații care aveau ca subiect politizarea excesivă a instituției și sinecurile din cadrul acesteia.

Administrațiile bazinale cu cei mai mulți șoferi sunt Mureș (79), Siret (50), Olt (49) și Jiu (48), iar administrațiile cu cei mai mulți șoferi/inspector de teren sunt Prut-Bârlad, Buzău-Ialomița, Jiu (5 șoferi/inspector de teren), dar și Mureș și Siret cu câte 4 șoferi/inspector de teren.

ABA Prut-Bârlad, ABA Buzău-Ialomița, ABA Jiu: 5 șoferi la un inspector care merge pe teren.
ABA Mureș, ABA Siret: 4 șoferi la un inspector care merge pe teren.
ABA Crișuri, ABA Olt: 3 șoferi la un inspector de teren.
ANAR (sediul central), ABA Someș-Tisa, ABA Dobrogea-Litoral, ABA Argeș-Vedea, ABA Banat: 2 șoferi la un inspector de teren.

O stradă pentru Ape

În Constanța, primăria a dispus ca strada învecinată cu sediul ABA Dobrogea-Litoral să fie rezervată pentru instituțiile publice, singura din zonă fiind ABADL (cu excepția ISU care are propria parcare) și care are mașinile parcate în permanență pe locurile respective.

Sediul Apelor este fix în centrul orașului, cu trafic intens și numeroase societăți care activează în zonă, cafenele, restaurante, iar pe bucata de stradă rezervată Apelor funcționează o tipografie, o grădiniță, cabinete medicale și un magazin.

Este vorba de aproximativ 20 de locuri de parcare ce nu mai pot fi folosite în timpul zilei de alte persoane. Decizia a fost luată după ce Primăria Constanța a interzis parcarea în fața ABADL, pe unul dintre principalele bulevarde ale orașului.

parcare constanta
sursa foto: G4Media/ Cristian Andrei Leonte
masina apele romane parcare constanta
sursa foto: G4Media/ Cristian Andrei Leonte
Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

18 comentarii

  1. Posibil ca un ”inspector de apă” să lucreze non-stop și atunci trebuie 3 șoferi câte unul pentru fiecare schimb. Apoi cred că inspectorul nu poate conduce având în vedere că ..așa uităndu-se la apă îl ia amețela și devine un pericol pentru fauna de pe teren. Trebuie remarcat că stresul este pe șoferi .. Clar trebui plătiți mai bine . CREȘTEȚI TAXELE LA PRIVAȚI SĂ PUTEȚI PLĂTI SALARII BNE CRESCUTE LA BUGETARI !!!! A …..să nu uitați de pensiile șpeșiale !!!

  2. specialistii PSDNLUDMR secondati de soferii PSDNLUDMR care vor deveni urmatorii specialisti PSDNLUDMR …
    la urma Romania va ramane doar cu specialistii PSDNLUDMR

  3. O țară de șoferi, și ăia prosti!

    • @M R …Si cand te gandesti ca in Anglia si Europa au nevoie de sute de mii de soferi…nu au aflat cei de la apele romane,ca ii lasau in ,,balta/apa,,pe sefi…si trebuiau sasi conduca singuri masinile….Asta e un ,,fake,,

  4. „soferii” aia sigur sint pensionari „speciali” din junta militaro-mafiota.

  5. e normal ca un inspector sa aiba 3 soferi. Pleaca sa verifice balta, daca are peste. Sta 2 zile. Soferii sunt animale? Fac cu schimbul, chiar daca nu au si spor de noapte, Si daca are balta peste cine aduce de baut? ARE BALTA PESTE!!!!

  6. Țara de șoferi și de paznici.

  7. Chiar nu mai există bun simț sau rușine la acești oameni?
    Oameni ?

    • Nu a existat niciodata. Vorbim de animale politice, dupa cum se intitula singur un sef de pe acolo, iar cuvantul animal exprima suficient de clar lipsa oricarei umanitati.

  8. Ia uite unde stăteau șoferii la umbră, la un grătar, în loc să fie pe microbuze să ducă elevii la școală.

  9. cine ii opreste pe aia cu graninite, tipografii…. sa isi plateasca locurile de parcare? cine ii opreste sa nu isi parccheze masinile in curtile proprii (accesul nu poate fi blocat)? Aceeasi primarie care le-a dat autorizatii de functionare fara sa respecte existenta locurilor de parcare.

  10. Trebuia întrebat câte autoturisme are ANAR, de ce tip, câte sunt in dotarea fiecărui șef de ceva, câte sunt folosite că și autoturism personal pentru transportul de acasă la serviciu și înapoi, câte sunt utilizate și în weekend și câte sunt parcate la finalul zilei de lucru la adresa stabilită prin decizia conducerii

    • @Achi…Si tu,vrei sa stii cam multe..ai facut interpelare in parlament,la ora guvernului!Daca nu,nu vei primi raspuns…

  11. @M R …Si cand te gandesti ca in Anglia si Europa au nevoie de sute de mii de soferi…nu au aflat cei de la apele romane,ca ii lasau in ,,balta/apa,,pe sefi…si trebuiau sasi conduca singuri masinile….Asta e un ,,fake,,