G4Media.ro

Trei persoane au ajuns la Urgență după ce șoferul unui autobuz STB…

Trei persoane au ajuns la Urgență după ce șoferul unui autobuz STB a frânat brusc (surse)

Trei persoane au ajuns la Urgență după ce un șofer al unui autobuz STB a frânat brusc, precizează sursele G4Media. În momentul opririi bruște înaintea unei treceri de pietoni, persoanele au căzut, s-au rănit și au fost transportate la spitalele Elias și Floreasca.

Incidentul a avut loc între Fântâna Miorița și Podul Băneasa, pe fondul unui trafic aglomerat.

sursa foto: Primăria București

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

9 comentarii

  1. Deoarece niciun primar nu și-a propus că pe traseele mijloacelor de transport în comun sa nu existe nicio trecere de pietoni nesemaforizata.
    Asta nu înseamnă să micșoreze numărul trecerilor de pietoni, dar toate sa fie dotate cu semafor.
    Astfel s-ar asigura siguranța și fluiditatea traficului, ar scădea consumul de combustibil, deci ar scădea emisiile de noxe.

    • Toți sunteți specialiști… Punem semafor și rezolvam siguranța și fluiditatea traficului. Ce va mai merge mintea…

    • cea mai proasta idee sa semaforizezi tot. de unde pana unde ai tras cu concluzia ca daca ai semafoare ai trafic FLUID? ca in practica e exact pe dos. si de ce sa se puna rosu la masini daca nu e niciun pieton? pui nene cu buton daca chiar e cazul.
      cum scad noxele daca prind rosu, opresc complet si apoi accelerez iar la 50 si tot asa mereu? la accelerarea aia poluez de rup ca acolo se polueaza mult, nu la mersul constant.

    • Problema sunt masinile parcate langa trecere, care reduc vizibilitatea si pietonii care se arunca pe trecere, ca doar sunt daci liberi si e dreptul lor sa moara cu dreptatea-n mana pe trecerea de pietoni.

    • @Radu: Cum „se arunca” pietonii pe trecere?
      Conform codului rutier, au prioritate. Tu cum procedezi cu masina cand intri intr-o intersectie pe un drum cu prioritate? Te opresti si te asiguri ca cei care trebuie sa-ti cedeze prioritate, s-au oprit si ei?…
      Cand te apropii de o trecere de pietoni, imagineaza-ti ca te apropii de o intersectie nesemaforizata in care tu ai semn de „cedeaza”. Pentru este fix acelasi lucru din punct de vedere al regulamentului rutier.

  2. Băiețașii astia angajați mai de curând șoferi la STB au impresia că își conduc mașinile de acasă. Merg tare, nu prea dau prioritate, ies din bandă fără semnal, iar când ești pasager dacă nu te ancorezi bine în mâini si picioare sigur dai cu mufa de ceva sau de cineva. Niște agarici luați de la târgul de vite.

  3. Sigur a evitat ceva..pe cineva neatent,sa evite un grav accident.
    Sa fii sofer de autobuz in conditiile de stres si trafic din bucuresti rezulta multa atentie si calm,as exclude vina soferului din start.

  4. A evitat ceva de ultim moment, observați că unii „pietonti” se aruncă pe trecere ca și cum s-ar arunca in piscină,fara sa se asigure , vorbesc la telefon pe trecere, s-au chiar stau pe chat când merg pe stradă.
    E posibil că unii dintre șoferi încă nu știu să folosească cutia de viteze automata, merg sacadat , pun frâne uneori chiar fără motiv, nu respectă programul .
    Soluția este culoarul unic chiar daca sunt 2 benzi pentru mijloacele de transport în comun, acces prioritar în marile intersecții.

  5. Mai nenea stimabili șoferi de toate categoriile chiar pietonii nu mai au drepturi cind dați peste cineva ziceți ca nu ați avut noroc