G4Media.ro

Trei fabrici Renault din Spania rămân parțial oprite din cauza deficitului de…

Sursa foto: Facebook / Renault

Trei fabrici Renault din Spania rămân parțial oprite din cauza deficitului de cipuri

Grupul auto francez Renault, la fel ca mai multe companii concurente, va prelungi opririle parţiale de producţie la trei fabrici de asamblare din Spania, până la sfârşitul acestui an, din cauza deficitului de cipuri la nivel global, a declarat marţi un purtător de cuvânt al Renault Spain, transmite News.ro, citând Reuters.

Compania intenţionează să oprească producţia la uzina sa din Palencia, unde asamblează modelele Kadjar şi Megane, timp de până la 61 de zile, şi fabrica sa din Valladolid, unde realizează crossover-uri Capture, timp de până la 40 de zile, a spus reprezentanta companiei. Fabrica de motoare din Valladolid ar putea opri activităţile până la 17 zile în această perioadă.

Producătorii auto din întreaga lume au fost obligaţi să reducă ritmul producţiei în ultimele luni din cauza lipsei cipurilor, care i-a plasat în concurenţă cu industria electronicelor de consum pentru aprovizionarea cu cipuri, pe fondul întreruperilor de aprovizionare globale din cauza crizei coronavirusului.

Renault a aprobat deja un plan de încetinire a activităţii fabricilor din Spania timp de până la aproximativ 30 de zile fiecare, între lunile aprilie şi iulie, şi a decis să stabilească un nou plan pentru ultimele patru luni ale anului din cauza continuării deficitului de semiconductori.

Grupul francez are de obicei capacitatea de a asambla aproximativ 580.000 de maşini pe an în Spania. Decizia producătorului auto francez de a încetini producţia urmează unor măsuri similare ale unor constructori de vehicule precum Volkswagen, Toyota  şi Stellantis.

Uzina Dacia din Pitești, închisă în februarie

Uzina Dacia din Mioveni și-a întrerupt activitatea la începutul anului, pentru prima dată de la izbucnirea crizei de semiconductori la nivel global. Activitatea de producție industrială a fost întreruptă atunci până când echipele Grupului – Supply Chain și Achiziții ale companiei reușea să gestioneze ”impactul generat de această criză mondială, care afectează mare parte din sectorul auto”, după cum preciza constructorul auto într-un comunicat de presă.

sursa foto: Facebook\ Renault

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...