G4Media.ro

Transportatori: Propunerea Guvernului de a subvenţiona preţul motorinei cu 0,5 lei/litru este…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

4 comentarii

  1. In realitate, guvernul poate dicta un pret intern pentru anumite domenii strategice, asa cum fac si alte tari europene, avem aceste parghii, dar nu se vrea 🙂

    subventionare = imbogatirea speculantilor si a oligopolurilor formate in asa-zisa piata libera, care era defapt un fost oligopol de stat privatizat

    • Cum poate guvernul dicta un pret intern?!? Adica decide Ciuca maine ca benzina e 5 lei? Si dupa aia ce? Ce face benzinarul care gaseste benzina la poarta rafinariei cu 7 lei? O ia cu 7 si o revinde cu 5? Sau impune si pretul la poarta rafinariei 4 lei? Si dupa ai ce face rafinaria daca pentrolul pe care il gaseste de cumparat e tot la 4 lei? Rafineaza pe degeaba?

      Pretul asta dictat de stat in contradictie cu pretul pietei nu poate decat sa duca la disparitia produsului de pe piata. Ca sa fie ceva functional economic ar trebui ca guvernul sa faca rost de petrol la 2 lei (sau sa-l cumpere mai scump si sa-l vanda cu 2 lei rafinariilor). Dar… chiar de ar face asa, oare nu-s in tara asta lucruri mai bune de facut cu banii decat sa subventionam pretul petrolului?!?

    • MAI FACE masonul de buzau UN CREDIT DE CATEVA MILIARDE CU 6-7%.

  2. Nu prea inteleg cum pot da transportatorii faliment… Cineva care are nevoie de transport va cauta o firma cu care sa transporte, nu? OK, o sa creasca preturile, dar asta nu inseamna faliment… Ca sa falimenteze transportatorii romani, ar trebui sa apara transportatori din alte tari care sa ofere serviciile mai ieftin. Mie mi se pare smiorcaiala tipic romaneasca.