G4Media.ro

Traficul din București schimbă tendințele imobiliare. Ce fel de locuințe se caută…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

3 comentarii

  1. Pamflet
    Asta e reclama mascata facuta de digi 24

  2. Este putin probabil ca cineva sa isi doreasca sa ramana si sa isi creasca copiii in Bucuresti.
    Aerul este extrem de poluat, nu exista norme de urbanism, cartierele rezidentiale noi au stradute pe care abia incap 2 masini. In oras sunt in permanenta santiere pe strada fara sa se aduca vreo imbunatatire: se schimba borduri la 1-2 ani, se toarna asfalt acolo unde asfaltul era ok, nimeni nu se gandeste sa netezeasca asfaltul la trecerile la nivel cu linia de tramvai sau sa aduca gurile de canal in planul asfaltului. Dupa primele picaturi de ploaie se formeaza balti atat pe carosabil cat si pe trotuar pentru ca nu se ia in calcul drenajul apei pluviale cand sunt executate lucrarile. Inca se cheltuie bani pe amenajarea parcarilor de suprafata, in lumea civilizata acestea sunt facute in subteran sau suprateran multinivel in zonele de periferie. Administratorii fac abuz de sifonarea banilor prin cumpararea de borduri si monteaza borduri peste borduri(bd Iuliu Maniu si alte strazi). Nu exista coerenta in amenajarile exterioare, sunt multe locuri unde se monteaza borduri rosii pe margine si gri pe centru sau invers, de asemenea sunt locuri cu 3-4 modele de popici stradali instalati, ar fi fost de preferat sa fie un singur model in tot orasul sau existe armonie macar la nivel de sector. Sunt folosite materiale proaste supraevaluate, semafoarele se defecteaza la 1-2 luni de la instalare. In ultimii ani am vazut in Bucuresti cel mai mare numar de semafoare defecte, aparent lucrul asta nu deranjeaza pe nimeni. Trotuarele sunt pavate cu gresie scumpa (exemplu bd Elisabeta) dar montata prost , la cateva luni dupa lucrare trotuarul este fragmentat iar placile se misca. Se cheltuie sume uriase pe monumente de prost gust, exemple sunt o multime. Cele mai dezgustatoare mi se par monumentul „aripi” din piata Presei si monumentul revolutiei care arata ca o teapa si chiar sugereaza ideea, destul de probabila, ca romanii si-au luat teapa la revolutie. Lucrarile de constructii sau reparatii care dureaza mai mult decat ar trebui, exemple: metroul in Drumul Taberei amanat din 2015 pana in prezent. Lucrarile de pe linia 41 pasajul Grant fac ca tramvaiele sa circule la intervale de 7-8 minute in loc de 3 minute, asa cum circulau in 2014 la ore de varf. Cele 2 luni in care linia a fost complet inchisa in vara lui 2019 nu au fost de ajuns pentru finalizarea lucrarii pentru ca se lucreaza cu resurse minime, lucrarea fiind taraganata in mod voluntar pentru a absorbi mai multi bani. Risipa banului public si deturnarea fondurilor catre conturi private este la ordinea zilei.