G4Media.ro

Traficul din București schimbă tendințele imobiliare. Ce fel de locuințe se caută…

Traficul din București schimbă tendințele imobiliare. Ce fel de locuințe se caută în 2020

Dezvoltatorii imobiliari construiesc într-un ritm alert şi vin cu proiecte adaptate nevoilor de bază ale potențialilor clienți. Dacă în anii trecuți piața dorea locuințe spațioase și situate cât mai departe de aglomerație, cerințele pentru anul care abia a început sunt pentru locuințele în jurul cărora totul este la îndemână – de la magazine, școli, grădinițe și chiar locul de muncă, transmite Digi24.ro.

Principala explicație constă în faptul că potențialii clienți nu mai doresc să petreacă ore bune din zi în traficul infernal din Capitală.

Sorin are 29 de ani și după aproape doi ani de stat în chirie a decis că este momentul să își cumpere un apartament pentru el, soție și fiica lor.

Distanța până la locul de muncă, cât de aproape este grădinița și școala au fost criteriile care au stat la baza deciziei atunci când și-a ales locuința. Pe aceleași principii se bazează tot mai mulți bucureșteni atunci când își cumpără un apartament.

„Având în vedere traficul bucureştean din ultima perioadă doresc să fie cât mai aproape de orice, de metrou, de grădiniţă pentru a pierde cât mai puţin timp în trafic, la cozi, la semafoare”, spune Adrian Gherman, agent de vânzări imobiliare.

Pentru a îndeplini cât mai mult din nevoile clienților, dezvoltatorii imobiliari merg tot mai mult pe principiul orașul din oraș.

„Am dezvoltat cam tot ceea ce se poate în domeniul ăsta. Avem grădiniţă, avem şcoală primară, avem welness, avem spa, avem piscine, avem locuri de joacă, avem parcuri, 5.000 de metri pătraţi destinaţi recreerii, avem supermarketuri, cam tot ce îşi doresc tinerele familii”, explică Lucian Stroe.

Citește articolul integral pe Digi24.ro.

sursa foto: Pexels

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

3 comentarii

  1. Pamflet
    Asta e reclama mascata facuta de digi 24

  2. Este putin probabil ca cineva sa isi doreasca sa ramana si sa isi creasca copiii in Bucuresti.
    Aerul este extrem de poluat, nu exista norme de urbanism, cartierele rezidentiale noi au stradute pe care abia incap 2 masini. In oras sunt in permanenta santiere pe strada fara sa se aduca vreo imbunatatire: se schimba borduri la 1-2 ani, se toarna asfalt acolo unde asfaltul era ok, nimeni nu se gandeste sa netezeasca asfaltul la trecerile la nivel cu linia de tramvai sau sa aduca gurile de canal in planul asfaltului. Dupa primele picaturi de ploaie se formeaza balti atat pe carosabil cat si pe trotuar pentru ca nu se ia in calcul drenajul apei pluviale cand sunt executate lucrarile. Inca se cheltuie bani pe amenajarea parcarilor de suprafata, in lumea civilizata acestea sunt facute in subteran sau suprateran multinivel in zonele de periferie. Administratorii fac abuz de sifonarea banilor prin cumpararea de borduri si monteaza borduri peste borduri(bd Iuliu Maniu si alte strazi). Nu exista coerenta in amenajarile exterioare, sunt multe locuri unde se monteaza borduri rosii pe margine si gri pe centru sau invers, de asemenea sunt locuri cu 3-4 modele de popici stradali instalati, ar fi fost de preferat sa fie un singur model in tot orasul sau existe armonie macar la nivel de sector. Sunt folosite materiale proaste supraevaluate, semafoarele se defecteaza la 1-2 luni de la instalare. In ultimii ani am vazut in Bucuresti cel mai mare numar de semafoare defecte, aparent lucrul asta nu deranjeaza pe nimeni. Trotuarele sunt pavate cu gresie scumpa (exemplu bd Elisabeta) dar montata prost , la cateva luni dupa lucrare trotuarul este fragmentat iar placile se misca. Se cheltuie sume uriase pe monumente de prost gust, exemple sunt o multime. Cele mai dezgustatoare mi se par monumentul „aripi” din piata Presei si monumentul revolutiei care arata ca o teapa si chiar sugereaza ideea, destul de probabila, ca romanii si-au luat teapa la revolutie. Lucrarile de constructii sau reparatii care dureaza mai mult decat ar trebui, exemple: metroul in Drumul Taberei amanat din 2015 pana in prezent. Lucrarile de pe linia 41 pasajul Grant fac ca tramvaiele sa circule la intervale de 7-8 minute in loc de 3 minute, asa cum circulau in 2014 la ore de varf. Cele 2 luni in care linia a fost complet inchisa in vara lui 2019 nu au fost de ajuns pentru finalizarea lucrarii pentru ca se lucreaza cu resurse minime, lucrarea fiind taraganata in mod voluntar pentru a absorbi mai multi bani. Risipa banului public si deturnarea fondurilor catre conturi private este la ordinea zilei.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.