G4Media.ro

Tesla lansează o versiune high-end a Model S pentru a contracara rivalii…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

7 comentarii

  1. Singurul lucru high end la Porsche si Mercedes e pretul, in rest sunt ani lumina in spate la tehnologie, productie si profit pe masina electrica.

    Modelul Plaid+ a fost anuntat ca si contra la XPENG, specific modelul P7. Se pare ca si aia au tot felul de probleme asa ca Tesla renunta la Plaid+ si mentine doar Plaid. Probabil s-au decis sa nu mai faca stres pe productie daca e doar gura de concurenta.

    Titlu din articol e un fel de, echipa de top din EU face transferuri de 200 mil euro ca sa contracareze echipe din Romania.

    „Cred că ceea ce vedem acum este că Tesla nu mai este singurul producător”, spune Ed Kim, vicepreşedinte la firma de consultanţă AutoPacific.”

    O firma de care nu a auzit absolut nimeni.

  2. Viteza este unul dintre factorii care decid cumpararea unui automobil, insa nu este principalul. Finisajele in schimb, capacitatea sa de revânzare ca ocazie, sunt importante.
    SI aici, Tesla este dezastru.
    Finisaje bune (ptr America, conform standardului american) însă foarte slabe ptr Europa (Vest cel putin) Iar vanzarea sa ca ocazie, curaj bun le doresc proprietarilor.

    Lexus, a avut nevoie de 20 de ani, ca sa înțeleagă de ce preferam Mercedes/BMW/Porsche și nu Toyota (la preturile de rigoare, binainteles) Tesla, rămân automobile scumpe. In Vest, statele subvenționează cumpărarea vehiculelor electrice… deocamdată. Cand nivelul critic (cel bun pentru taxat) se va intampla exact ce s-a intamplat cu dieselul, promovat nepoluant incepand cu 1993 și taxat drept poluant din 2025 încoace.

    Pretul enegiei necesare pentru incarcare, va creste in curând. În Vest, a crescut deja, nu cunosc prețurile in România.

    • *taxat drept poluant din 2015 încoace. Scuzele mele ptr greșeli 🙁

    • Compar doar gama Lux (mediu).
      Detin un Lexus de aproximativ 13 ani (sunt deja la peste 240.000km)
      Sunt singurul care nu a schimbat nimic in afara de consumabile dintre toate cunostintele detinatoare de autovehichule cu varsta asemanatoare.
      Multe dintre ele sunt adevarate cazane deja.
      Si mai am un caz de Lexus 20+ ani care e senzational.
      Cred ca oamenii prefera modelele enumerate to de tine din ignorantq.

    • @Andrei
      Din pacate, nu ati inteles absolut nimic, din ceea ce am scris. Nu e grav, va mai explic odată: „preferam” nu „preferăm”.
      Ia mai citiți odată 😉

  3. @Andrei
    Din pacate, nu ati inteles absolut nimic, din ceea ce am scris. Nu e grav, va mai explic odată: „preferam” nu „preferăm”.
    Ia mai citiți odată 😉

  4. Haha! Daca si tesla e lux….
    N am vazut pana acum marci americane sa rivalizeze cu marcile germane! Americanii ar fi in stare sa puna si acum arcuri pe foi si cutii de viteze cu 3 si 4 trepte! De finisaje nici nu mai vorbesc!