G4Media.ro

Tesla lansează o versiune high-end a Model S pentru a contracara rivalii…

Tesla lansează o versiune high-end a Model S pentru a contracara rivalii Mercedes şi Porsche

Constructorul american de automobile electrice Tesla Inc va lansa joi o versiune high-end a sedanului său Model S, denumită Model S ‘Plaid’, în ideea de a relansa interesul consumatorilor pentru acest model, cu o vechime de aproape 10 ani, şi a contracara avansul rivalilor Porsche, Mercedes-Benz şi Lucid Motors pe piaţa vehiculelor electrice, transmite Reuters.

Tesla a redefinit automobilele electrice în 2012, când a lansat sedanul de lux Model S, care a venit cu un design elegant şi o autonomie mare, însă în prezent constructorul american se confruntă cu numeroşi rivali care vor să cucerească o cotă cât mai mare din piaţa automobilelor electrice.

Compania fondată de Elon Musk intenţionează să transmită live ceremonia de înmânare a cheilor primului său Model S Plaid la uzina Tesla de la Fremont, California, începând cu ora locală 7 pm PT (02.00 GMT, vineri). Elon Musk nu a spus dacă va lua cuvântul la această ceremonie, dar a folosit reţeaua Twitter pentru a promova noul model, care are un preţ de 129.990 dolari, faţă de 79.990 dolari pentru Model S.

Ultimul preţ afişat pentru Model S Plaid este cu 10.000 de dolari mai mare decât cel afişat în urmă cu câteva zile pe pagina de Internet a Tesla.

Lansarea Model S Plaid, un model care a fost deja prezentat online, s-a lovit de unele întârzieri şi controverse generate de faptul că este echipat cu un volan similar manşei avioanelor. Elon Musk a anulat o altă versiune, denumită Model S Plaid+, care ar fi avut o autonomie cu 33% mai mare decât cea a lui Model S Plaid prin utilizarea unei tehnologii avansate de baterii electrice.

„Cu siguranţă Model S Plaid este menit să ajute la reducerea migraţiei actualilor proprietari de Tesla spre alţi producători. Cred că ceea ce vedem acum este că Tesla nu mai este singurul producător”, spune Ed Kim, vicepreşedinte la firma de consultanţă AutoPacific.

Potrivit acestuia, dincolo de Model S Plaid, care este un model cu un volum redus de producţie, Tesla trebuie să lanseze cu succes noi modele, precum camionetele Cybertruck şi Semi, pentru a-şi extinde baza de clienţi.

Cu toate acestea, Elon Musk a descris Model S Plaid drept „cea mai rapidă maşină lansată vreodată”, în condiţiile în care ajunge de la zero la 60 de mile pe oră (97 de kilometri) în 1,99 secunde şi are o autonomie de 390 de mile (627 de kilometri).

Sursa: Agerpres

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

9 comentarii

  1. Singurul lucru high end la Porsche si Mercedes e pretul, in rest sunt ani lumina in spate la tehnologie, productie si profit pe masina electrica.

    Modelul Plaid+ a fost anuntat ca si contra la XPENG, specific modelul P7. Se pare ca si aia au tot felul de probleme asa ca Tesla renunta la Plaid+ si mentine doar Plaid. Probabil s-au decis sa nu mai faca stres pe productie daca e doar gura de concurenta.

    Titlu din articol e un fel de, echipa de top din EU face transferuri de 200 mil euro ca sa contracareze echipe din Romania.

    „Cred că ceea ce vedem acum este că Tesla nu mai este singurul producător”, spune Ed Kim, vicepreşedinte la firma de consultanţă AutoPacific.”

    O firma de care nu a auzit absolut nimeni.

  2. Viteza este unul dintre factorii care decid cumpararea unui automobil, insa nu este principalul. Finisajele in schimb, capacitatea sa de revânzare ca ocazie, sunt importante.
    SI aici, Tesla este dezastru.
    Finisaje bune (ptr America, conform standardului american) însă foarte slabe ptr Europa (Vest cel putin) Iar vanzarea sa ca ocazie, curaj bun le doresc proprietarilor.

    Lexus, a avut nevoie de 20 de ani, ca sa înțeleagă de ce preferam Mercedes/BMW/Porsche și nu Toyota (la preturile de rigoare, binainteles) Tesla, rămân automobile scumpe. In Vest, statele subvenționează cumpărarea vehiculelor electrice… deocamdată. Cand nivelul critic (cel bun pentru taxat) se va intampla exact ce s-a intamplat cu dieselul, promovat nepoluant incepand cu 1993 și taxat drept poluant din 2025 încoace.

    Pretul enegiei necesare pentru incarcare, va creste in curând. În Vest, a crescut deja, nu cunosc prețurile in România.

    • *taxat drept poluant din 2015 încoace. Scuzele mele ptr greșeli 🙁

    • Compar doar gama Lux (mediu).
      Detin un Lexus de aproximativ 13 ani (sunt deja la peste 240.000km)
      Sunt singurul care nu a schimbat nimic in afara de consumabile dintre toate cunostintele detinatoare de autovehichule cu varsta asemanatoare.
      Multe dintre ele sunt adevarate cazane deja.
      Si mai am un caz de Lexus 20+ ani care e senzational.
      Cred ca oamenii prefera modelele enumerate to de tine din ignorantq.

    • @Andrei
      Din pacate, nu ati inteles absolut nimic, din ceea ce am scris. Nu e grav, va mai explic odată: „preferam” nu „preferăm”.
      Ia mai citiți odată 😉

  3. @Andrei
    Din pacate, nu ati inteles absolut nimic, din ceea ce am scris. Nu e grav, va mai explic odată: „preferam” nu „preferăm”.
    Ia mai citiți odată 😉

  4. Bloc baterii capsulat în fibră de carbon separat și izolat de podea, etanș , cu răcire pasivă și gaz inert/gel înăuntru, generator gpl pentru drumuri lungi și baterie nouă la buyback cu max 5000usd și au clienți cât lumea, cu dotări gen tabletă și cameră spate. Apropo, control dublu pe accelerație.

  5. Haha! Daca si tesla e lux….
    N am vazut pana acum marci americane sa rivalizeze cu marcile germane! Americanii ar fi in stare sa puna si acum arcuri pe foi si cutii de viteze cu 3 si 4 trepte! De finisaje nici nu mai vorbesc!

  6. Landseraș, gama asta de lux sau nu , era să-ngroape toată gama Tesla și l-a speriat de s-a ccat pe el pe Musk de era s-o vândă cu totul, acum câteva luni.Ce spun eu este să te uiți puțintel pe Tube la câțiva proprietari de „y”și „S” de suta de k$ și să te crucești de ce-ți arată la o mașină nouă.Dacă ești mai gângav pe engleză, îți spune nenea Posty.Service-urile sunt extrem de rare și dacă ai necaz pe garanție , ori ți-o cari sute, ori vine un nene”depanator itinerant” să ți-o facă.Pe lângă trivia gen plasticuri care nu se potrivesc și distanțe inegale între uși și capote și alte tăblării la încheiere și julituri, un tip cu una nouă”s” roșie, a tras-o într-o 100.000 cu garanție cu tot de a mai băgat 2000 în ea.Cu zdrăngăneli la puntea față, oglinda zdrăngănind cu sticla desprinsă, mânerul exterior rupt, nu mai ieșea afară(mecanism praf), scaun spate blocat, geamul din stg nu se deschide la frig, reset comp, baterie de12 dusă, jerpelită pe dinăuntru, chedere desprinse, șutuburi coloană direcție aproape corodate de tot, noroc cu un mecanic mai isteț.Dacia mea din73era mai bună la multe capitole când am luat-o în ’82 de la moșu-meu decât ce am văzut acolo.Plus cauciucuri care se cojeau, ce n-am văzut nici la Lăstun.Belele cu tona, unde mai pui că, din generațiile mai vechi luau foc instant și accelerau fără sa pui piciorul pe pedală.Dacă m-aș decide să arunc un apartament pe o troacă, Tesla n-ar fi în nici un caz acum .poate peste vreo zece ani, dacă mai sunt pe piață.Oricum, pentru mine prezintă un interes cel mult tehnic, la vârsta care o am.Aveam un Mondeo în ’90 pe care l-am chinuit vreo 100.000 dar n-am avut deloc stres cu el.L-am dat la un instalator care încă îl mai birjărea acum vreo doi ani.Mașini nu prea se mai fac, cu excepții, binențeles, dar publicitate și fraieri, cât cuprinde.Am o Brera și un Traffic iar nevasta, un civic. Înafară de rugina dd la Alfa și cutia la Honda(schimbat fără ambreiaj) n-am stres cu ele de peste 10 iar dac-ar fi să le dau, n-aș lua 30 pe toate. Unde mai pui că le-a scos banii Renault la. toate

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.