Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Un grup de lucru pentru modernizarea Gării de Nord din Bucureşti a fost constituit la Ministerul Transporturilor şi va începe activitatea săptămâna viitoare, a anunţat secretarul de stat responsabil de domeniul feroviar, Adrian Covăsnianu. Proiectul de modernizare a Gării de Nord din Bucureşti va ţine cont de mobilitatea urbană şi transportul public intermodal.
Acest ,,task force” pentru modernizarea celei mai importante gări din România este compus din reprezentanţi ai Ministerului Transporturilor, CFR Infrastructură, proiectantul care a câştigat licitaţia pentru modernizarea Gării, Ordinul Arhitecţilor din România, PMB, Primăria Sectorului 1 şi alte autorităţi avizatoare. Proiectul era blocat între instituţii, pentru că autorităţile centrale nu colaborau cu cele locale, a explicat pe pagina sa de Facebook, secretarul de stat Covăsnianu : ,,Un proiect extrem de important pentru zona capitalei se afla într-un blocaj interinstituțional! Autoritățile centrale nu dialogau cu autoritățile locale! Acest lucru nu se mai întâmplă! Proiectul de modernizare al Gării de Nord va fi analizat într-o manieră integratoare pe bazele „sănătoase” ale unei regenerări urbane ce va ține cont de mobilitatea urbană, transportul public intermodal și va pune în valoare calitatea arhitecturală a clădirilor cu destinație feroviară. Zona Gării de Nord trebuie să fie un spațiu funcțional și deschis inclusiv circulației pietonale! “ a precizat secretarul de stat, Adrian Covăsnianu.
Citește integral pe economedia.ro
„Task force”, bă băiatule! S-a terminat cu şmecheria! Trebuia şi incompetenţa de stat să fie „rebrenduită” nu? Nu te simţi plin de respect când pentru 6 borduri şi 9 steaguri plăteşti milionul de euro? E „task force” – nu mai e ca pe vremea lui Videanubordură şi Fireachermeză! Acum e „task force”…
Daca am fi mers pe varianta folosita de americani la Grand Central din NewYork si am fi pus sinele de tren si gara in subteran, nu ar mai fi fost nevoie de imensul pasaj Orhideea si banii puteau fi folositi mai bine, vestul Bucurestiului nu ar mai fi fost rupt in doua de linii de tren, plus o mare suprafata de teren eliberata pentru parcuri de exemplu.
Deci vor răsări și acolo niște zgârie-nori. P+30.
Ar fi bine..
Au facut si ei o Einsatzgruppe sa solutioneze in mod final problema Garii de Nord.
La noi gara de Nord pare o copie a arhietucturii naziste anii ’30, iar in Warsovia gara a fost refacuta total. O data in anii 70 apoi in anii 2000 , are caile de plecare in subteran si arata la interior, zici ca e nava cosmica.
Bravo !!
Alt impostor fara vreo legatura cu calea ferata. O fi vreun prieten de pahar de-al lui Drula de pe vremea asociatiei aleia de dat cu gura pe care a infiintat-o. Profesionisti nu mai exista? S-au desfiintat cumva facultatile de Transporturi si nu stiu eu?
Pasul urmatr pentru „task force” ar fi „to put a stake in the ground” si sa „bite the bullet”. Le pun domnisorilor din task force un link catre o lista de expresii din gargara de business din America de Nord ca sa ii inspire in (f)utila lor activitate:
https://www.businessballs.com/glossaries-and-terminology/cliches-and-expressions-of-origin/
„„Task Force” la Ministerul Transporturilor pentru modernizarea Gării de Nord.”
Eu zic că ar fi mai bine să o lase așa, nemodernizată…
Au început modernizarea Casei Radio și de 30 de ani a fost transformată într-o ruină. La fel Piața Unirii, așa-zisul Circ al foamei. De Gara de Nord avem nevoie să rămână funcțională. Poate se răzgândesc și n-o „modernizează”.