G4Media.ro

SURSE Pilotul pe care Răzvan Cuc a vrut să-l pună director Tarom…

SURSE Pilotul pe care Răzvan Cuc a vrut să-l pună director Tarom refuză funcția din cauza ”situației generale” a companiei

Valentin Gvinda, desemnat săptămâna trecută director general al Tarom după demiterea Mădălinei Mezei, a anunțat luni Consiliul de Administrație că nu semneaza contractul de mandat și nu preia funcția, au declarat pentru G4Media.ro surse din companie.

Gvinda și-a motivat refuzul prin faptul că a analizat ”situația generală a companiei”.

Libertatea a scris azi că Gvinda n-a putut activa ca instructor între 2013 și 2016, din cauza unor ”practici neregulamentare sau a utilizării frauduloase a certificatului”. Gvinda ar fi inventat faptul că a examinat un pilot la Paris, numai că acesta era în Indonezia.

Gvinda trebuia să fie al cincilea director al Tarom într-un singur an, o performanță negativă pentru compania de stat care are 11 ani consecutivi de pierderi financiare.

Mădălina Mezei fusese numită la șefia TAROM abia în iunie anul acesta, tot de Cuc. Înainte de a prelua frâiele companiei de stat, aceasta a fost reprezentantul companiei la Bruxelles.

În scurtul său mandat s-a vorbit despre o amplă restructurare a companiei aeriene de stat. Pe 19 septembrie TAROM a notificat sindicatele că urmează să restructureze peste 300 de locuri de muncă din zona administrativă.

Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, avansa, însă, în urmă cu două luni și o reformare a departamentul tehnic.

Foto: Valentin Gvinda / Facebook

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

3 comentarii

  1. Nu mai are ce sa fure, e prea la vedere dezastrul pentru hot!

  2. Asta imi aduce aminte de RENAR care a acreditat o firma din India care apoi a acreditat una din America…. de au ajuns americanii si indienii sa ne spuna ca suntem ‘ticăloși’ pentru ca e la mintea cucuoșului ca nu se face asa ceva la acel nivel…

  3. Poate TAROM da faliment si este cumparata de Air France, sau Qatar, sau oricare alta linie aeriana respectabila.

    Putem spera.