G4Media.ro

SONDAJ: Trei din patru români sunt nemulțumiți de infrastructura țării. Autostrăzile reprezintă…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

4 comentarii

  1. Electoratul a rămas cu percepţia că PSD n-a făcut nimic.

  2. După parerea mea in viitorul executiv, după caderea actualului, trebuie impusa cate o persoana responsabilă pentru fiecare obiectiv cu sarcini precise si termene clare de executie.

    Ministerul Transporturilor sau CNADR sunt structuri amorfă si parazite. Incapabile.
    Spre exempluo persoana bine pregatita profesional, cu experienta si reputatie sa fie mandatate sa faca 250 km de autostrada pe an.
    Se pot transfera /delega competențe ca aceasta persoana fizica sau juridica ca sa faca acest proiect.
    Cu clauza de rezolvare.
    Poate fi si o firma internațională.
    Pana acum s-a facut cu greu 30 km /an de autostrada.
    Si se plimbă Cucul din santier in santier.
    Si tot 30 km de autostrada.
    Si la Spitale la fel.
    Niciun spital.
    Infrastructura feroviară ar fi urgenta.
    Si aeroporturile.
    Persoanele desemnate trebuie sa comunice in aceasta problema numai cu Prim Ministrul.
    Care va veni.

  3. Avem bani sa le facem?
    Avem bani sa le intretinem care in timp costa mai mult ca si construirea lor.
    De ex. ungurii exporta enorm si isi acopera cat de cat costurile cu intretinerea lor.
    Multinationalele ce impozite platesc? Ati vazut in vest cum sunt impozitate?
    Impozit progresiv exista ca in vest? Solicariatea din vest exista la noi?
    Vrem o tara ca afara? Asta costa enorm.
    Eu cred ca nu ne permitem, suntem inca prea saraci.

    • Cred ca ne putem dezvolta repede infrastructura.
      Sunt solutii.
      Împrumut pentru dezvoltare.
      Concesionare.
      China.
      Solutii sunt.
      Pentru ca in fiecare an sa facem: 250 km autostrada,
      3 spitale, 3 aeroportur 300 km de infrastructura feroviară reparată.
      Sa fie Ro brazdata de santiere
      Nu s-ar goli satele si orasele.
      Ungaria, Slovacia, Cehia si fosta Germania democrată ,de la Bukuresti la Dresda pe 1500 de km, sunt santiere fara numar.
      Asa cum am spus solutii sunt.
      Apropo de Hungaria:
      a brazdat tara cu autostrăzi din împrumuturi.
      Si banii împrumutați nu au fost sifonati ca la Ro.
      Banii împrumutați pentru autostrăzi a adus dezvoltare si exporturi considerabile.
      La noi oameni politici responsabili nu sunt.