G4Media.ro

Șoferița care a lovit mortal doi copii pe trotuar a mărturisit că…

Sursa foto: G4Media

Șoferița care a lovit mortal doi copii pe trotuar a mărturisit că a încurcat pedalele / Femeia a fost audiată trei ore la sediul Brigăzii Rutiere și este cercetată pentru ucidere din culpă

Femeia care a provocat accidentul din București, în urma căruia două fetițe aflate pe trotuar au murit strivite de mașină, a fost audiată trei ore. Față de ea nu s-a luat nicio măsură preventivă în dosarul în care este cercetată pentru ucidere din culpă.

Șoferița a afirmat că era prima dată când conducea o mașină cu cutie automată și a apăsat pe accelerație, în loc să frâneze, potrivit surselor G4Media.

Femeia a fost audiată la sediul Brigăzii Rutiere și i-au fost prelevate probe biologice, medicii legiști urmând să stabilească dacă a consumat alcool, transmite Digi 24..

Femeia de 56 ani este cercetată pentru ucidere din culpă.

Ea a spus că a pierdut controlul volanului, că nu conducea prea des și că a încurcat pedalele.

O fetiță de 6 ani și o alta de 15 ani au murit sâmbătă, după ce au fost lovite de o mașină proiectată în gardul unui imobil.

Brigada Rutiera a fost sesizată prin apel 112 cu privire la producerea unui accident rutier care a avut loc pe str.Mențiunii din sectorul 2 al Capitalei, din primele informații, conducătorul autovehicului ar fi pierdut controlul asupra direcției de mers și a intrat în coliziune cu un stâlp, iar din impact autovehiculul a fost proiectat în gardul unui imobil unde a accidentat doi minori, precizează un comunicat de presă al Brigăzii rutiere București.

Sursa foto: G4Media

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

37 comentarii

  1. Ucidere din culpă… 2 ani parca era?

  2. brigada rutiera plm: „unde a accidentat doi minori”. Nenorocitilor, corect este „unde a OMORIT doi minori”. Sau deja nu e vinovata?

    • Comunicatul de presa al Brigazii Rutiere a fost dat la scurt timp dupa accident cand cei doi copii erau inca in viata.

  3. ..Si Chitoiu a „accidentat” usor mortal, doi batrani si ca maine se implinesc doi ani de cand viitorii beneficiari de pensii nesimtit speciale ii tot plimba dosarul, din care pierd constant file, de colo colo…Toata speranta e in Rares Bogdan…Cum cine e Rares Bogdan ? Cel mai drept cinstit si corect politician…ala care a desfiintat pensiile speciale…

    • Să nu-l uităm și pe fostul prim ministru, Lucovid Orban, care a fugit de la locul accidentului, mort de beat.

  4. Cum a reusit examenul daca încurca pedalele?
    O spaga mica ceva…

    • Pitesti,Suceava,Ucraina si alte surse nestiute inca.

    • Eu as lua la intrebari, puricat, verificat mai ales instructorii.
      Pana la spagi e un drum. Ar trebui sa verficam instructorii si sa-i autorizam pe aia care chiar fac scoala.
      Eu am avut parte de unul cu comportament de militian, mai avea putin si-mi ardea si una dupa ceafa, dar statea mereu cu capul intr-un tabel.
      Dupa mintea lui eu ar fi trebuit sa stiu deja cum e cu covrigul.
      Raul trebuie taiat de la radacina.

  5. De obicei la automată cei care nu sunt obișnuiți apasă frâna în loc de ambreiaj…

    • De obicei la ” automata” frana si acceleratia se afla tot unde se afla si la „manuala” , doar ca
      piciorul stang se odihneste undeva ” in stanga”

  6. Carnete luate pe spagi.
    Ma uitam cum,oameni seriosi sustineau posesorii de carnete luate prin ucraina.Nu vorbesc de ciobanul,ajuns reper pozitiv in tara asta,ci de multi alti ziaristi sau fosti sportivi care invocau si ei tineretea tumultoasa.

    • Am fost surprins sa aflu ca Intre 1500 e si 2000 e costa un permis in Ucraina. Multi cetateni de etnie din nordul tarii au obtinut permisul in acest mod. Acestea sunt adevarate bombe pe drum.

    • Romania este paradisul pe pamant! Orice infractor de pe planeta poate deschide un cont bancar la zeci de minute de cand a aterizat pe Otopeni, in 5 zile are un srl si poate conduce cu orice fituica falsificata de care politistii romani n-au habar. Dupa ce cumpara cash cu bani nedeclarati pe care maretii bruxellezi de kkt au zis ca nu pot fi confiscati oricum, ramburseaza repede niste tva cu control cand e fugit din Romania demult-bravo Citu, esti nr 1-si se p…a din mers pe Romania in timp ce pleaca cu bani x5 din momentul cand a aterizat.

  7. „conducea o mașină automată” – exprimare de analfabet funcțional. Pentru un jurnalist e important sa utilizeze o limba corecta nu discurs cu almanahe și succesuri.

  8. Observam, iar, ca victimele si rudele lor conteaza prea putin. Afectata, neafectata, agresata sau neagresata nu ar trebuie sa fie criterii de cercetare in stare de libertate.
    Eu ca parinte sunt dezgustat total de aceste „accidente”, dar de finalitatea lor sunt … nu mai zic.
    Mori cu dreptatea in mana, normal ca unii aleg sa isi faca singuri dreptate. Din pacate.

  9. Din ce partid face parte soferita criminala?

  10. Dumnezeu sa le odihneasca in pace pe cele doua copile. Din nefericire Romania este o jungla rutiera. Nu am invatat nimic din dramele din trecut, au mai fost soferite criminale pe drumuri, de exemplu cazul Tatianei Duplei, calcata pe trecere de Anamaria Straus, care ulterior a primit 2 ani cu suspendare. Recent, o alta soferita a omorat 4 pacienti intr-o ambulanta BGS. Sa nu uitam de tanarul ucis la bancomat de alta soferita cu cutie automata.

  11. 1. Ce au făcut poliţia şi justiţia în ultimii zeci de ani pentru a preveni cu adevărat accidentele grave şi decesele datorate imbecililor care consideră că un oraş este construit doar pentru maşini? Nimic. Pentru că asta este şi mentalitatea acestor instituţii. Dar instituţiile statului vor sporuri, privilegii, şi ies rapid la pensie datorită stresului. Eventual trebuie să beneficieze de pensii speciale şi cumul pensie-salariu.
    2. Ce fac autorităţile locale pentru a proteja pietonii şi a le oferi siguranţă pe trotuare? Ce fac ele pentru a descuraja traficul auto prin oraşe, pentru a reduce poluarea şi a respecta dreptul la viaţă şi sănătate al oamenilor care ar trebui să aibă întotdeauna prioritate în faţa maşinilor? Îngustează trotuarele până la ridicol, ajungând să circule camioanele, autobuzele şi tranvaiele la doi metri de casa omului, desfiinţează trotuare şi treceri de pietoni, desfiinţează spaţiile verzi şi taie copacii, plantează borduri pe verticală şi stâlpi în mijlocul trotuarului care are 1m lăţime, nu construiesc piste pentru persoane cu dizabilităţi, biciclete şi trotinete. Dar şi primarii vor sporuri şi pensii speciale pentru că n-au strâns suficientă avere din şpăgi în timpul mandatelor lor de nimicuri.

    • Justitia este un instrument REACTIV. Preventia tine de educatia rutiera, care a fost abandonata in scoli, si de activitatea politiei. Justitia judeca fapte care au avut deja loc. Dupa cum arata studiile din Norvegia si Olanda nici cu puscarii nu se rezolva, ci cu educatie.

  12. E OK!!!!daca soferul era cu o Dacia 1310 nu mai iesea 30 de zile din arest din start. Dar vedeti, SUV , si pile, si resultatul biologic de alcoolemie numai luni:))))))acuma duminica se rezolva cu telefoane, procurori, 40-50mii euro de spaga stanga- dreapta, si ea va conduce masini in continuare. Punct.

    • Nu are nicio treaba una cu alte, legislația e de asa natura ca uciderea din culpa pentru o persoana ce nu are nicio infracțiune prealabila sa se soldeze de cele mai multe ori cu pușcărie cu suspendare

    • Uciderea din culpa, daca are doua victime, poate duce la arestare preventiva. Depinde daca este culpa cu prevedere sau fara prevedere. In cazul de fata, avand in vedere ce zice soferita vietii, ca nu a mai condus cu cutie automata, putea sa prevada ca nu va stii sa manevreze corect masina dotata cu acest sistem. In ceea ce priveste arestul preventiv, acesta nu este o masura de pedepsire. Pedeapsa se pronunta la finalul procesului. Victimele nu le aduce nimeni inapoi.

    • My god, pe cutie automata sa reuseasca asa ceva.😱 Cred ca era obosita sau consumase ceva. Ok le-ai incurcat, dar mai ai si volanul, cheia si ochii cu care teoretic vezi.
      Nu stiu, dar la accidente cu morti si numai cu morti ar trebui sa existe si o raspundere materiala penala. Adica sa plateasca si din banii proprii nu numai din RCA. Sau compania de asigurari sa aibe dreptul de a recupera despagubirile de la sofer, daca era beat sau a incalcat grav codul rutier si bunul simt. Curse, etn.o, alcoolemie, semafor, 200 in oras etc. Sau administratorul drumului daca este si vina lui in mod clar ex. puncte negre, guri de canal, paraperti desprinsi şamd.

  13. Cum o cheama pe soferita?
    De ce nu a fost testata cu alcooltestul pe loc?

    O sa aflam maine ca de fapt este ruda/sora/nevasta de pensionar special

  14. Ce vrajeala ieftina, e aproape imposibil sa apesi pe acceleratie in loc de frana. Sunt niste standarde cand se construiesc masini, distanta intre pedale.
    Acceleratia e mult mai in spate. La cele automate, se apasa din greseala cu stangul pe frana.

    Spuneti adevarul: o proasta cu masina de enspemii de cai, a accelerat sa arate ce fuge masina ei, i a derapat spatele si a intrat in gard.

    Din pacate, ar trebui sa stea dupa un gard mult mult timp(e youtubeul plin de prosti cu super masini pe care le accelereaza si in 50m is cu ea in gard)

    Trebuie sa fii idiot sa o crezi pe asta cum a incurcat pedalele. Sa zicem totusi ca e atat de proasta, insa asa nu te exlude de vreo vina, din contra iti recunosti vina ca doar din cauza ta ca esti inapta ai omorat 2 oameni.

  15. Cand eu va spun ca femeile la volan sunt pericol public, ziceti ca sunt misogin. Cei care conduc zilnic la orele de varf stiu despre ce vorbesc. Restul care merg cu STB nici nu ar trebui sa se bage in seama.

    De exemplu pe mine m-a lovit o doamna, care stationat fiind, a dat innapoi pentru ca s-a speriat de masina din fata ei si a intrat in mine. Alt exemplu: o colega de la birou a incurcat frana cu pedala de acceleratie si a rupt o bariera :):):).

    Ca sa nu mai vorbesc ca decat sa ai o conversatie cu o soferita, mai bine taci din gura pentru ca te injura ca la usa cortului. Deci da, cand vad o soferita in trafic ma feresc ca dracu’ de tamaie.

  16. Psihologicul e doar o formalitate.

    • Psihologicul, chiar dacar ar fi de calitate, arata doar profilul psihologic al omului in ziua respectiva. Peste 3 luni, omul poate avea o cadere psihica, poate da in patima betiei, poate iese cu alt anturaj, etc.
      Poate unii au colegi cu PTSD, sau despartiti sau cu parinte decedat recent care nu sunt pericol public, si care ar pica cu brio un psihologic pe bune.

  17. mâine va pleca în Italia la recuperare și se va întoarce cu Mario de mânuță 🙁

  18. Evident tipa era fie băută, fie incapacitata mental.
    Cel mai favorabil e cazul în care doar era pe telefon și nu se uita (dar greu de crezut ca a ignorat o intersecție în T).

    Sunt o tona de oameni care ajung după 40 ani sa aibă diverse probleme mentale.
    Suspectez ceva deficit de atenție sau dementa (Alzheimer).
    O cutie automata nu prea e un motiv (99% din cazuri apeși frână în loc de ambreiaj).
    Deci justiția trebuie sa își spună cuvântul. Nu exista deloc circumstanțe atenuante.
    Daca nu știi sa conduci, nu conduci.
    Ucidere din culpa trebuie pedepsita serios. Nu înțeleg chestia asta cu 4 ani cu suspendare.

    Poți sa intri într-o mulțime cu 80kmh (convoaie mortuare de exemplu) și sa iti iei cu suspendare.

    Oricum ar fi nu ar fi trebuit sa fie lovita (respectivii trebuie sa fie pedepsiți).

  19. Soferita a mai declarat ceva : era o fana infocata a lui HUIDU !!!

  20. Că să apeși accelerația în loc de frana, să dărâmi un stâlp și nici atunci să nu te oprești, ar trebui să ai de la început până la final piciorul pe accelerație…realmente să nu ai frână.
    E cam greu să minți în halul asta dacă ai făcut măcar grădinița.
    Dacă nu minte este clar că avea creierul pe marșarier!

  21. Se conduce (in mod generalizat) mult prea repede in Romania 🇷🇴. Nu stiu daca si in restul lumii a crescut viteza medie de deplasare in ultimii ani, dar in tara a crescut mult si acum vitezele mari au intrat in constiinta colectiva – „e ok, asa se face”. La viteze mari, multe accidente nu pot fi prevenite chiar de catre un sofer experimentat – intrucit strada este un mediu complex – imprevizibil. In plus, masinile (mai noi) sint facute sa pretejeze soferul si pasagerii, ceea ce face si mai tentant condusul cu viteza sporita.
    As propune o publicitate mai mare a accidentelor – ca numere, pancarde cu poze la locul accidentului, etc. Multe accidente trec neraportate si nu reusesc sa schimbe idea ca e ok sa te grabesti pe strada publica.

  22. Cine este femeia? Cine este ea? ????????
    ➡️ Care este numele femeii ????