G4Media.ro

Sindicatul Serviciilor de Trafic Aerian: Manager de salon de înfrumusețare și administrator…

Sindicatul Serviciilor de Trafic Aerian: Manager de salon de înfrumusețare și administrator de service auto, numit șef peste controlorii de trafic aerian / Este singurul caz din domeniu cu o creștere salarială de 400% în perioadă de criză

Sindicatul Serviciilor de Trafic Aerian din România (ATSR) îl acuză pe actualul director ROMATSA, Valentin Cimpuieru, că l-a numit la începutul lunii iulie în funcția de Director de Dezvoltare pe Florentin Adrian Ulmeanu, în prezent șef al Direcției Regionale București, despre care susțin că este fost manager de salon de înfrumusețare și șef de service auto.

Surse din Romatsa au declarat pentru G4Media.ro că Ulmeanu (PNL) ar fi omul fostului director general, Aleodor Frâncu, fiind susținut puternic de senatoarea PNL Alina Gorghiu și Antonel Tănase.

  • UPDATE ”Referitor la aceasta informație pe surse precizez ca este falsă. Nu am avut nicio susținere, nici puternică, nici mai puțin puternică, pentru nicio funcție de director. Nu cunosc împrejurările numirii despre care vorbiți in articol”, a declarat Alina Gorghiu pentru G4Media.ro.

”Avem o problemă majoră financiară din cauză că nu avem zboruri. Acest domn va ajunge la un salariu de 40 de mii de lei în noua funcție”,  au mai declarat pentru G4Media.ro surse din sistem.

”(…) Când toată aviația civilă este în pericol la nivel mondial, iar controlorii de trafic aerian fac sacrificii financiare pentru a supraviețui, probabil domnul Ulmeanu este singurul caz din domeniu cu o creștere salarială de 400% în perioadă de criză. La fel ca toate structurile cândva eficiente și prospere din România, a venit și rândul ROMATSEI să fie căpușată și distrusă de infiltrațiile politice, ghidate doar de interese personale, de lăcomie și de ignoranță”, se arată în comunicatul Sindicatului Serviciilor de Trafic Aerian din România.

Potrivit CV-ului lui Ulmeanu Florentin Adrian publicat pe site-ul Romatsa, acesta declară că în perioada 2014 – 2017 a fost administratorul service-ului auto CICLOP iar între 2009 și 2012 a fost director general la El Studio Management SRL, descrisă drept ”reprezentanță națională în domeniul medical și de înfrumusețare”. Între 2006 și 2007, Ulmeanu a fost administrator special la SC Famos SA, companie specializată în producția de seringi.

Noul director de Dezvoltare de la Romatsa a terminat Universitatea Politehnică București.

Redăm mai jos integral comunicatul Sindicatului Serviciilor de Trafic Aerian din România

”Școala vieții este atât de bine privită de puterea politică, încât nici ROMATSA nu a scăpat de o asemenea blagoslovire în conducerea executivă. Cu o experiență profesională multilaterală în diverse domenii (conform CV-ului de pe pagina web ROMATSA, care a stat la baza promovării în funcție) ca producerea de seringi, saloanele de înfrumusețare sau reparațiile auto, dobândită în paralel cu un job full-time de metrolog la unitatea de la Otopeni (cu excepția perioadelor de concediu pentru creștere copil), domnul Florentin Ulmeanu a fost considerat cel mai potrivit om din cei 1600 de salariați să ocupe postul de director al Direcției Regionale București.

Dacă un ospătar sau un patron de pompe funebre poate fi manager de spital, de ce nu poate un manager de salon de înfrumusețare să fie șef peste controlori de trafic aerian? Nu putem să nu observăm că pe lângă școala vieții, ce mai au cei trei în comun este apartenența la un partid politic.

Cum Directorul General care a făcut numirea și-a dat demisia lăsându-l pe domnul Ulmeanu director, a căzut în sarcina succesorului său să rezolve problema – și a făcut-o: l-a numit Director la Direcția de Dezvoltare, fiind clar că multitudinea de aptitudini îl face pe domnul Ulmeanu calificat pentru conducerea oricărui departament sau direcție din ROMATSA. Calitatea de membru al unui partid politic a ajuns să fie suficientă pentru accederea în funcții cu cerințe profesionale specifice, direct în vârful piramidei – suntem tot acolo de unde am plecat – în 1989.

Când toată aviația civilă este în pericol la nivel mondial, iar controlorii de trafic aerian fac sacrificii financiare pentru a supraviețui, probabil domnul Ulmeanu este singurul caz din domeniu cu o creștere salarială de 400% în perioadă de criză.

La fel ca toate structurile cândva eficiente și prospere din România, a venit și rândul ROMATSEI să fie căpușată și distrusă de infiltrațiile politice, ghidate doar de interese personale, de lăcomie și de ignoranță.

Echipa directorului general ROMATSA l-a îmbrățișat pe domnul Ulmeanu ca pe unul de-al lor, fără să pară deranjați că sunt puși pe picior de egalitate cu o astfel de pregătire profesională. Numirea făcută de conducătorul instituției împreună cu acceptul tacit al acestei decizii de către ceilalți directori din conducerea executivă demonstrează slugărnicia politică a acestora și plasează acțiunile lor împotriva intereselor ROMATSA.

Sindicatul ATSR cere demisia întregii echipe de conducere. Salariații ROMATSA doresc un management profesionist și eficient, ghidat de loialitate și bune intenții. Poziția și imaginea ROMATSA în Europa a fost obținută cu ajutorul angajaților calificați care au furnizat mereu servicii de cea mai înaltă calitate, iar conducătorii regiei nu trebuie să fie mai prejos.”

 

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

26 comentarii

  1. Ha ha ha …

    Asta chiar ca-i buna de tot. Pai 80-90% din astia din „sindicat” sunt ei insisi angajati si numiti in functii exclusiv pe baza de pile. Uite cine si cu cine vorbeste! Geeez

    • Pe bune Franckline?! Și ai curaj sau ai avut curaj sa te urci in avion?! Și nu ți-au căzute Emirates A380 in cap! Ia un kit kat!

  2. ce orgie salariala, ce sporuri. au ajuns in top mondial la romatsa.

    astia-s aia care de arunca in decor pe sosele daca-i enervezi.

    astia-s aia „blocati” de fratii micula si avocatii (piperea, ceva ?) pentru grabi spolierea de un miliard de euro a prostimii care moare in spitale.

  3. hai ca-i gogonata , omul e manager de cand se stie , de ce nu ar fi bun in functia asta? ce conteaza prin cate firme si cu ce profil a trecut? Va doare la rubedenii ,sindicalistii?

    • E angajat Romatsa de nici 6 luni! Nu pot avea loc promovari, oricine ar fi decat dupa 1 an! Si at mai fi milte de zis!

    • Un controlor ca sa avanseze, trebuie sa dea examene! Astia se numesc unul pe altul desi ar trebui se dea si ei examene! Cum suna asta?

    • @nero ce-i ai rude pe acolo ? nu e angajat controlor de trafic poate nu intelegi!

    • Ba esti chiar prost,mai ai frati,surori ?

  4. Politizarea institutiilor statului este cancerul societatii romanesti.Ministrul transporturilor si prim ministrul Romaniei ar trebui sa ia masuri,altfel sunteti in aceiasi oala cu infractorii psd-alde!Ar trebui demisi imediat directorul general si acest individ cu salariul astronomic,urmata de restructurarea companiei.Fara politruci si nepotisme!

  5. numai gunoaie angajate la stat

  6. Romania, sat fara caini. 🙁

  7. in 2017 angajatii romatsa aveau salarii nete de 33.000 de lei, probabil ca acum sar de 40.000 la o crestere de 5% pe an.
    Deci daca managerul isi aduce salariul la nivelul angajatilor din subordine e ceva in neregula?
    https://economie.hotnews.ro/stiri-companii-21791303-economica-net-salariile-mari-din-romatsa-venit-controlor-trafic-otopeni-7-300-euro-luna-net-sporurile-ajung-96-din-salariu-surse.htm
    aici imi miroase a sindicalisti PSD

  8. aia care tipau dupa fara penali in functii publice s-au gandit macar odata ca marea majoritatea ajunsi pe functii publice sunt pilosi si incompetenti si nu penali?

    #populisme

  9. Ce bataie de joc, ROMATSA una dintre cele mai specializate companii de stat!
    Adica: atunci cand e vorba de posturi banoase, nici un fel de pregatire nu conteaza daca ai sprijin politic!
    Parca asa era la PSD, iar PNLeii ii atacau pe rupte!
    Dar acum vreo saptamana citeam in G4media:
    https://www.g4media.ro/cum-a-schimbat-pnl-oamenii-din-administratie-sau-din-alte-institutii-dupa-modelul-psd.html
    O sa SCHIMBE PNLeii Romania fix cum au schimbat-o PSDeii: cu ai LOR!!!
    E singurul criteriu, rusine!!

  10. Romatsa e o sursa inepuizabila de sinecuri pentru clientela de partid si neamurile proaste ale politrucilor. Imi aduc aminte de un scandal prin 2012, cu 2 angajati fictivi care fusesera pontati zi de zi , desi ei nu trecusera vreodata de poarta Romatsa SA (unul fost sofer de-al lui Boc, celalalt varul nepotului cumatrului nevesti-sii, ceva de genul asta). Si uite-o pe Alinutza cum ne minte ea in fata ca habar n-are. Pe cuvantul tau de oroare, rapandula mica si nevinovata?

    • Minte, micutza, si încă cum! După care s-a dat di trei ori peste cap si, ce sa vezi?! Nepotu a fost mutat imediat la controlorii de la Otopeni, cu prieteni de la Sindikkt Romatsa! Pe bani frumoși, ca, deh, trebe la partid! Nici gura nu miroase nici pătrunjel no papat

  11. Mda, pentru toti cei care nu cunosc realitatea in romatsa, asa este, sunt cativa angajati pe pile (nici nu conteaza ce fel de pile), insa marea problema sunt cei din conducere care, invariabil, vin trimisi si cocotati in functii pe criterii care nu prea au legatura cu munca. Ce vreau sa spun e ca marea majoritate a angajatilor (controlori si restul) chiar muncesc pentru ca au responsabilitati catre eurocontrol (institutia europeana), de acolo vin banii, eurocontrolul e cel care stabileste nivelul salarial sau numarul de angajati. Iar pentru cine nu stie, testele de angajare pe un post de controlor de trafic (FEAST) se dau la eurocontrol, nimeni care nu trece testul FEAST nu poate fi angajat. Asa ca puteti spune orice despre controlori, dar faptul ca au trecut de testul FEST spune multe…

    • Ok, nimeni nu spune nimic de controlori; dar când niște sefuți/șefuleți acced în niște posturi (de conducere?), cu un CV în care abundă experiență care nu are de-a face cu postul, ce concluzie putem trage? Manager de salon de înfrumusețare este un post care bineînțeles are de-a face cu controlul traficului aerian!
      Pe vremea PSD-ului, la Guvern erau detașate coafeze.
      Problema cea mai mare este ca PNL se crede cealaltă latură a sistemului politic postdecembrist din România. De o parte PSD, de cealaltă PNL. Și de aici, același comportament grobian similar PSD-ului. Mai departe, afinitățile politice dintre cele 2 partide (de căte ori nu au fost împreună la guvernare?).
      Deci nu este de mirare că în fond și la urma urmei, atât PNL cât și PSD se comportă la fel. Au aceleași metode, aceiași oameni, aceeași nesimțire.

    • @eu_insumi – Exact asta am subliniat si eu – „cei din conducere care, invariabil, vin trimisi si cocotati in functii pe criterii care nu prea au legatura cu munca” – Criteriile iti dai seama ca sunt de natura politica (desi nu e de refuzat nici un candidat care vine cu banet, nu?)… Oricum toti cei care sunt pusi in posturi cheie oe criterii politice au „facturi” mari de platit catre forul trimitator…

    • Mai usurel cu controlorii astia capabili. Atunci cand s-a prabusit avionul in Apuseni si medicul le-a trimis coordonatele de pe iPhone, controlorul a spus ca ei nu lucreaza cu coordonate de genul acela (din stenogramele de la momentul respectiv). Era prea greu sa transforme zecimile de grad in minute si secunde si sa puna pozitia pe harta.

  12. Agronom numit premier de Iohannis. Teolog numit premier de Basescu. Inginer oceanic, consilier local la Sectorul 1. Turnatori la secu, gramezi la USR.

  13. Trebuie salarii mai mari pentru a compensa lipsa de trafic aerian.

  14. Era director la dir. Bucuresti si nu va deranja
    Acum 3-4 luni aveati CEO fost sef la Penitenciare, cu diplome obtinute pe la Slobozia la seral si iar nu va deranja
    Ati mai avut directori cu dunga de chipiu SRI pe ceafa si nimic.
    Hotarati-va…
    Suna a suparare sindicalista ca nu li s-a dat lor

  15. Totul s a făcut,în cârdășie cu sindicatul controlorilor,de la A la Z.
    Ce nu va convine ?.

  16. Referitor la domnul Ulmeanu, pot afirma fără să greșesc, este un inginer bun. Afirmația o fac în cunoștință de cauză. Constatarea a rezultat in urma discuției pe care am avut-o cu dumnealui in luna februarie 2020. Controlorii de trafic aerian vor să conducă ROMATSA, in condițiile in care majoritatea dintre ei sunt total nepregătiți pentru funcțiile de conducere. În toate subunitățile ROMATSA, fără excepție, funcțiile de director sunt ocupate doar de controlori de trafic aerian-persoane cu studii medii. Există o subunitate ROMATSA, unde funcția de director este ocupată de un controlor de trafic aerian care și-a pierdut licența de controlor trafic aerian pe motive medicale – probleme neuropsihice și-a încasat 36 salarii de controlor de trafic aerian și este menținut director ROMATSA din 2018 până în prezent. Sindicatul ATSR cunoaște acest aspect și se face că nu știe nimic. De ce? Răspuns: Pentru că este fost controlor de trafic aerian și acesta este nivelul de management acceptat de sindicatul ATSR- conducători pe care să-i poată manipula, bolnavi eventual, nu oameni pregătiți profesional.Posturile de director, trebuiesc ocupate prin concurs, dar nu prin concursuri trucate cum s-a făcut ocuparea postului de director de la subunitatea cu director bolnav, ci concurs adevărat. Controlorii de trafic aerian nu vor accepta niciodată un concurs adevarat, deoarece posturile ocupate prin concurs adevarat vor fi ocupate de oamenii pregătiți, cu foarte puțini controlori de trafic aerian. La un concurs adevărat cu Ulmeanu și controlori de trafic, eu vă spun că va fi Ulmeanu va fi câștigătorul. Când ai studii medii sau superioare, neacoperite de cunoștințe temeine, incapabili să manageriez situații – nu te prezinți la concurs cu inginerul Ulmeanu!

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.