G4Media.ro

Se semnează contractul pentru primul tronson al centurii metropolitane de la Cluj…

Foto: Imagine cu municipiul Cluj / Pixabay

Se semnează contractul pentru primul tronson al centurii metropolitane de la Cluj / Costă 22,4 milioane de euro / 6 benzi pe drumul dintre Cluj și Florești

Consilierii locali clujeni au votat marți proiectul de rectificare bugetară pentru includerea în buget a sumelor necesare construirii centurii metropolitane, anunță Cluj24. Acest vot este necesar pentru ca Primăria Cluj-Napoca să poată semna contractul de proiectare și execuție.

„Azi (marți, n. red.) la amiază vom semna proiectul centurii metropolitane a Clujului. În buget vor fi introduse sumele necesare acestui proiect”, a spus Emil Boc la începutul ședinței de îndată a Consiliului Local Cluj.

Este vorba despre primul tronson al centurii, Cluj-Napoca – Florești, care are menirea de a asigura conectivitatea cu Spitalul Regional de Urgență.

„Contractul este de 22,4 milioane de euro cu TVA, iar durata de execuție este de 20 de luni. Se lărgește de la 3 la 6 benzi partea de drum Cluj-Florești până la Spitalul de Urgență. Câte o bandă pe sens va fi dedicată transportului în comun, ambulanțelor și pompierilor. Acest tronson va avea și piste de biciclete, un pasaj subteran în zona Metro și unul suprateran la Spitalul de Urgență”, a precizat Emil Boc.

 

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

3 comentarii

  1. Deja se semneaza? Pai o sa termine metroul inainte!!! Noroc ca in 2050 tot Boc va iesi primar si poate se finalizeaza 😉

    • Bro… se semneaza o laie… Chiar daca se semneaza, o sa mai dureze inca vreo 5 ani pana o sa inceapa sa lucreze la proiectare. Ce ma intreb eu este: de unde stiu ei cat va costa centura daca nici macar nu au proiectat-o inca?! Eh?

  2. Un mare fâs. Alea 6 benzi o să aibă max 3 km…ș.apoi se înfundă în cele 2 benzi pe sens deja existente