G4Media.ro

Ryanair, despre cauzele fumului din cursa către Londra: Noi credem că a…

Ryanair, despre cauzele fumului din cursa către Londra: Noi credem că a fost cauzat de ingerarea fluidului de degivrare în sistemul de climatizare / Compania prezintă scuze clienților afectați de întârziere

Compania Ryanair explică, într-un comunicat, cauzele incidentului din cursa către Londra și prezintă scuze clienților afectați de întârziere. Aeronava s-a umplut de fum chiar în momentul decolării, imediat ce s-a ridicat de la sol și a survolat o oră Bucureștiul, ca să-și consume din combustibil, înainte de a reveni la sol.

”La scurt timp după decolare, ca măsură de precauție, aeronava a revenit pe Aeroportul Internațional Henri Coandă, după ce membrii echipajului au raportat un fum neidentificat în cabină (despre care noi credem că a fost cauzat de ingerarea fluidului de degivrare în sistemul de climatizare). Membrii echipajului au notificat controlorii de trafic aerian, iar aeronava a aterizat în condiții normale la București, și în prezent este inspectată de tehnicienii Ryanair”, se arată în comunicatul Ryanair.

Redăm integral comunicatul Ryanair cu referire la zborul FR 1006, OTP-STN, 21 ianuarie:

  • “Acest zbor din București către Londra Stansted (21 ianuarie) a fost întârziat din cauza unei probleme tehnice minore la aeronavă. Pentru a minimiza întârzierea, clienții s-au îmbarcat într-o aeronavă înlocuitoare căreia i s-a efectuat un tratament de degivrare înainte de a decola către Londra. La scurt timp după decolare, ca măsură de precauție, aeronava a revenit pe Aeroportul Internațional Henri Coandă, după ce membrii echipajului au raportat un fum neidentificat în cabină (despre care noi credem că a fost cauzat de ingerarea fluidului de degivrare în sistemul de climatizare). Membrii echipajului au notificat controlorii de trafic aerian, iar aeronava a aterizat în condiții normale la București, și în prezent este inspectată de tehnicienii Ryanair. Pasagerii au primit vouchere pentru gustări și băuturi răcoritoare și urmează să se îmbarce într-o aeronavă înlocuitoare care va decola către Londra Stansted mai târziu în cursul zilei de astăzi. Ryanair le prezintă scuze sincere clienților afectați de această întârziere.”

În imaginile pe care Digi24 le-a primit de la un pasager de la bordul aeronavei se aud oamenii vorbind speriați:

– Opresc din aer?
– Opreşte!
– Mamă, murim aici, băi!
– Du-te frate şi zi-i!
– Doamne, ce e?

În cele din urmă, aeronava s-a întors și pasagerii au fost debarcați în siguranță.

 

 

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

7 comentarii

  1. Chiar asa au scris in comunicat, „ingerarea…”?

  2. hai ba baieti lasati scuzele… dati banii la oameni inapoi. uite cum va luati banii inapoi:

    https://airadvisor.com/en

  3. Aloooo da opreste domne avionul, trage pe dreapta ca eu cobor la prima:))

  4. Se mai intampla, astia de la RA sunt fair.

  5. La televizor au spus ca avionul s-a rotit deasupra aeroportului vreo ora. N-am vazut nici o dezmintire data de aeroport, deci informatia e „cu parfum de credibilitate”. Care o fi adevarul?

  6. Am uitat sa întreb: la câte avioane degivrate înainte de decolare s-a mai întâmplat asa ceva?

  7. Recent a fost o situatie identitca pe aeroportul Debrecen (HU) cu un avion WIzzAIR, cu 135 romani la bord.

    Desi in presa ungara controlata nu a aparut nimic despre incident, l-a fata locului au intervenit prompt:
    – pompierii
    – ISU
    – trupele antitero
    – politia
    – SMURD
    – si alte entitati (gen servicii).

    Interventia a durat 3 ore, pana pasagerii si-au primit bagajele.

    In cazul articolulului de sus cine a intervenit si cum, pt ca nu am inteles?

    Ceva de genul, compania decide, sau dă un comunicat, ref. ce s-a intamplat?