
Revista americană „Time” va avea o ediție franceză / „Time France” va fi un trimestrial tipărit de 200 de pagini
Revista americană Time va avea o ediție franceză lansată la sfârșitul anului 2025, au anunțat joi publicația și grupul 360BusinessMedia, care se află deja în spatele Forbes France.
Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -
Prima licență internațională a revistei vechi de 102 ani, Time France va lua forma unui trimestrial tipărit de 200 de pagini, potrivit unui comunicat de presă. Acesta va fi însoțit de un site web, lansat în octombrie, notează France Presse.
Noua publicație va combina „conținut original în limba franceză” cu articole selectate din ediția americană, o echipă editorială franceză urmând să fie înființată „în următoarele luni”, se adaugă în comunicat.
Premiul „Personalitatea anului”, care este decernat de revista newyorkeză din 1927, va fi același în versiunea americană și în cea franceză, a precizat 360BusinessMedia pentru AFP.
„Profilul selectat are în general o anvergură și o rezonanță cu adevărat internaționale, ceea ce justifică această alegere armonizată”, a explicat grupul.
În 2024, Time l-a desemnat pe Donald Trump personalitatea anului.
Cu un tiraj de 100 000 de exemplare, ediția franceză va fi distribuită în Franța, Belgia, Luxemburg, Elveția și Monaco. Din acest total, 50.000 de exemplare vor fi plasate la chioșcurile de ziare, iar alte 50.000 vor fi distribuite în „locații premium”, precum hoteluri de lux sau saloane VIP din aeroporturi.
„Este o onoare să orchestrăm sosirea în Franța a unui titlu atât de emblematic”, a declarat Dominique Busso, CEO al 360BusinessMedia, citat în comunicat, care se va afla la cârma trimestrialului.
Cu o vastă experiență în presă și internet, Dominique Busso a creat 360BusinessMedia în 2016, când a fost lansată versiunea franceză a Forbes, o altă revistă americană emblematică, mai întâi sub forma unui site web și apoi, în 2017, ca trimestrial tipărit.
Din 2022, grupul său a inclus și revista Oniriq.
„Această lansare reflectă angajamentul nostru de a ajunge la noi audiențe și de a le întâlni acolo unde sunt”, a declarat Jessica Sibley, CEO al Time.
„Odată cu extinderea noastră pe piața media franceză, ne bazăm pe o lungă tradiție de acoperire a regiunii”, ilustrată în special prin interviuri exclusive cu președintele Emmanuel Macron, vedeta de fotbal Kylian Mbappé și bucătarul Mory Sacko, a subliniat ea.
Time revendică o audiență combinată de peste 120 de milioane de persoane din întreaga lume prin intermediul revistei și al platformelor sale digitale.
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen BankCitește și...
Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.