G4Media.ro

Reparațiile la Autostrada Soarelui vor continua și în sezonul estival. Drumul spre…

Reparațiile la Autostrada Soarelui vor continua și în sezonul estival. Drumul spre litoral va fi anul acesta plin de restricții

Lucrările de reparație pe Autostrada Soarelui, pe tronsonul Bucureşti-Fundulea, unde carosabilul este construit din plăci de ciment, se vor desfășura anul acesta și în perioada sezonul estival. Anunțul a fost făcut de directorul general adjunct al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), Ovidiu Barbier. Inițial, acestea ar fi trebuit întrerupte la 1 iulie și reluate la 1 septembrie.

„Se va lucra pe tot parcursul acestui an. Restricțiile nu vor înceta, vizavi de trafic, până nu finalizăm lucrările de refacere a structurii de beton. (…) Nu vom opri lucrările pentru că avem șansa fantastică ca o lucrare care trebuia finalizată undeva la jumătatea anului viitor, să o putem finaliza la sfârșitul lunii noiembrie anul acesta, dacă nu oprim lucrările”, a declarat Ovidiu Barbier, director general adjunct al CNAIR.

Lucrările care se desfășoară pe tronsonul București-Fundulea constau în frezarea a 8 centimetri din dalele de beton, consolidarea fisurilor active și repararea rosturilor degradate.

Lucrările de pe sectorul București – Fundulea al A2, București – Constanța, sunt împărțite în două loturi astfel:

Lotul 1 km 12 – km 24

Constructor: S.C. PORR CONSTRUCT S.R.L.

Valoarea lucrărilor: 41.7 mil lei, fără TVA.

Lotul 2 km 24 – km 36

Constructor: S.C. SAGA BUSINESS CONSTRUCT S.R.L

Valoarea lucrărilor: 44.9 mil lei, fără TVA.

Sectorul Bucureşti – Fundulea a fost deschis traficului în 2004. Este construit din dale de beton și este plin de gropi. În vara anului trecut poliția a limitat viteza pe acest sector de 24 de kilometri la doar 80 de km./h după ce plăcile de beton au început să se ridice cu efect destul de periculos pentru siguranța rutieră. Despre refacerea acestui tronson din Autostrada Soarelui se vorbește încă din 2015, însă lucrările au început serios abia în toamna anului trecut. În 2019 au fost reparați doar 6 kilometri din șoseaua rapidă.

Oficialul CNAIR le-a dat șoferilor și o veste bună: pe 15 mai se vor finaliza lucrările de la viaductul Borcea, lucrări începute pe 20 martie și care a dus la închiderea circulației pe calea 2 (Constanța-București).

Alte lucrări de sunt:

  • între km 91+750-100+200 – Drajna Nouă (jud. Călărași)
    Tip lucrare: Reparatii sistem rutier km. 96 – 91
    Termen de finalizare: 30.10.2020
    Traficul a fost deviat de pe Calea 2 (Constanța – București) pe Calea 1 (București-Constanța), iar circulația se va desfășura în ambele sensuri pe câte o bandă de mers, cu limitarea vitezei de deplasare a autovehiculelor la 60 km/h.
  • între km 127+500-138+000 -Perișoru (jud. Călărași)-Fetești (jud. Ilfov)
    Tip lucrare: Covor asfaltic bituminos
    Termen de finalizare: 25.05.2020
    S-a închis circulația rutieră pe calea 2 între km 127+500 – 138+000. Circulația se desfășoară pe calea 1, în ambele sensuri, pe câte o bandă de circulatie.

Foto: CNAIR

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

3 comentarii

  1. de parca s-au oprit vreodata reparatiile – de aici ies banii!

  2. Poate sa o bage toata in reparatie, chiar sa o inchida ca traficul va fi foarte mic.
    Cine se va duce pe litoralul romanesc asa de predispus la molime de tot felul plus si cu riscul coronavirusului ?

    • Asta e și ideea. Îmi aduc aminte, anul trecut au întrerupt lucrările încă din mai că sa nu fie afectați patronii de hoteluri, ce sa vezi infrastructura unei țări e făcută în funcție de veniturile unora. Daca nu lucrezi vara, când naiba mai lucrezi ?

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.