G4Media.ro

Renault își reia producția la Moscova / Constructorul auto francez realizează în…

Sursa foto: Facebook / Renault

Renault își reia producția la Moscova / Constructorul auto francez realizează în Rusia 8% din veniturile sale de bază

La sfârșitul lunii februarie, Renault a suspendat producția la Moscova din cauza unei perturbări în domeniul logistic. La 22 martie, compania a decis să reia operațiunile în țară. Renault este proprietarul majoritar al AvtoVaz, cel mai mare producător auto din Rusia, celebru pentru marca Lada, transmite Reuters, citat de Kiev Independent.

Renault, care a revenit pe profit în 2021 după doi ani de pierderi, se numără printre companiile occidentale cele mai expuse la Rusia, unde realizează 8% din veniturile sale de bază, potrivit Citibank.

Într-un comunicat dat publicității luna trecută, unitatea din Rusia a constructorului auto francez a precizat că producția sa de la Moscova se va opri în perioada 28 februarie-5 martie, pe fondul „unor întreruperi în aprovizionarea cu componente”.

„Întreruperile sunt cauzate în primul rând de controalele mai stricte la frontiere în țările de tranzit și de necesitatea forțată de a schimba o serie de rute logistice stabilite”, a precizat unitatea, fără a numi vreo țară.

Decizia companiei de a relua activitatea are loc în contextul în care alte companii auto, ca Ford, și-au inchis fabricile din Rusia iar alte companii mari au anunațat că se retrag de pe piața rusească din cauza invadării Ucrainei.

 

 

 

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

22 comentarii

  1. Mai cumparati masini Renault sa sprijiniti psihopatii sa va bombardeze …

  2. Banii n-au miros.

  3. Alti mascarici si distrustii astia de frantzuzen. 🤮

  4. Dacia ce este? Eu ii inteleg, plus interdependenta fabricilor. Ford a vandut in Romania si pleaca dar noi ce facem?

    • Ford nu a vandut in Romania si pleaca. Ford Europa si-a vandut activele la Ford Otosan. Intr-un final, e tot aceeasi firma.
      Ford ramane in Romania.

  5. Cum era treabs cu Germania bad guy ca ia gaz dar francezii e smart (uite au centrale atomice)

  6. Bye bye Renault ! Lacomia este un pacat !

  7. Hai pa Renault, o mizerie de decizie susțineți războiul!

  8. Clar am taiat Renault de pe lista urmatoarei achizitii auto.

    • Mergi in continuare cu caruta, sau calare pe magar ca stramosii, asta-i nivelu vostru de gandire.

  9. A, deci implicit va continua sa livreze si tehnologie Rusiei, nu? Si piese de schimb pentru masini.. inlcusiv pentru cele luate cu japca din Ucraina. Ca soldatii rusi iau masinile localnicilor si le duc in Rusia, daca nu stiati. Cam cum luau soldatii rusi ceasurile, argintaria si paltoanele de la romani, in al doilea razboi mondial.
    Dar Renault este ok cu asta, le si repara masinile furate, le trimite piese si face altele noi. Cu sustinerea statului francez actionar Renault.
    Bravo! Macron e eroul nostru, jur!

  10. Faptul ca finanțăm următorul mare imperiu, China, ar trebui de asemenea semnalat. Suntem cu toții complici prin achiziționarea de “mereu mai ieftin”, Made in China.
    Stai sa-i vezi pe aia când le-o ajunge dezvoltarea economică la cap…rușii vor fi mici copii.
    De peste 30 de ani “vestul” le-a finanțat dezvoltarea, deși nu exista la acea vreme vreun indiciu ca acea zona se îndreaptă spre democrație.
    O democrație când accepta un contract cu o tara totalitarista face un pact cu diavolul.
    Chinezii ne-au jucat super smart in ultimele decenii, iar viitorul nu suna bine pentru noi daca nu ne deșteptăm din naivitatea care ne-a cuprins.

    • Subscriu!

    • Absolut corect ! Totusi poporul chinez este unul de tarani mai pasnici !

    • Drăguț din partea ta că postezi acest mesaj de „deșteptare” de pe un dispozitiv electronic probabil fabricat sau asamblat în China. Sunt curios câți romanachi „deșteptați” vor fi dispuși să plătească dublu sau triplu pe electronice fabricate în UE.

  11. Nu se vroia Macron eroul UE pentru salvarea Ucrainei ? Sau a fost numai campanie electorală ?

  12. Cam atat dureaza sanctiunile europenilor, doar cateva zile. Alarma falsa. Mai bine s-ar intoarce companiile europene in Rusia si ar relua productia, iar Germania ar putea sa dea unda verde pentru NS2. Hey, Biden, ce frate de chestia asta?

    • Trollil mālai viseazā, hrisca da diaree. Zid de 5m in jurul Rusiei. Unde sa bagi zecile de milioane de refugiati rusi?

  13. Pentru 8%? Ei, acum e momentul să auzim glăscioarele de castrați ale fanilor Macron… așa, de amuzament. Știrea și implicațiile deciziei Renault sunt fără echivoc.

  14. Nici Hyundai si nici Kia nu au plecat..

  15. Și uite așa se face, macron susține embargoul iar fabrica de stat Renault face bani in rusia!!

  16. Bine a spus :”ignoratii pe francezi” !
    Și germanii și francezii sunt duplicitari . Toți suntem egali . Dar unii sunt mai egali decât alții !
    Despre francezi și aroganta specifica nici nu mai suporta comentarii . As aminti celebra și inexpugnabila linie de apărare Maginot , anume construita să apere Parisul de invazia germana .
    Ce s-a întâmplat ,acum poate stârni amuzamentul . Atunci nu . Capitala franceză era sub cizma hitleristă , in schimb celebra linie Maginot nu a tras nici un cartuș , nemții penetrând Franța prin învăluire , pe teritoriul țărilor de jos .
    De aceia bătrânii noștrii ne spuneau sa avem încredere în americani și englezi , restul se mișcă după cum bate vântul . Ei luaseră parte la cele două razboaie mondiale și au trăit evenimentele pe pielea lor . Precum ucrainienii .