G4Media.ro

Renault Austral a intrat în ultimele teste / Mașina va utiliza cea…

Sursa: autoblog.md

Renault Austral a intrat în ultimele teste / Mașina va utiliza cea mai nouă tehnologie hibridă E-Tech a mărcii

Noua generație SUV de la Renault, al cărei nume recent anunțat este Austral, a intrat în ultima etapă a testelor de rezistență, fază importantă a procesului de dezvoltare, informează Haberler, citată de Rador.

Austral, construit pe noua platformă CMF-CD3 care include automobilele electrice ale constructorului francez Renault, va utiliza cea mai nouă tehnologie hibridă E-Tech a mărcii.

În procesul de testare, o flotă compusă din aproximativ 100 de vehicule din noul model va parcurge în total două milioane de kilometri. Se va verifica dacă diversele componente ale mașinii sunt sigure și rezistente.

Pentru a confirma rezultatele testelor anterioare, noul SUV al Renault va străbate drumurile din Franța, Spania, Germania și România. Pe parcursul testului, 900 de șoferi vor parcurge în condiții reale 600.000 de kilometri pe drumuri iar restul de 1,4 milioane de kilometri vor fi parcurși pe pistă.

Sursa: Haberler/ Rador/ Traducere: Florin Matei

 

 

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

11 comentarii

  1. ADVETROTIALUL se marcheaza corespunzător, dragi gazetari.

  2. Trebuie boicotat acest Renault, numele ales il insulta pe Djokovici !

    • Așa, și ?!…. De unde și până unde un producător de autoturisme, sau de orice altceva, trebuie să întrebe in stânga și-n dreapta , dacă denumirea unui produs provoacă sau nu ,, iritații” unui om, fie el și Djokovici?! Dacă nu-i place de numirea ( lui sau fanilor ) să n-o cumpere. Sau Renault, poate produce același model, cu câteva ,, fâsuri” în plus și cu denumirea de RENAULT JUGO , și asta pentru vreo 5000 de euro în plus ( că are balta pește ).
      Iote na.

  3. Ecologia e lucru dracului sa faci o mașina cu 2 sau 3 motoare si sa spui ca ești Eco e prea tare.

  4. Nush cum naib@ testeaza francezii masinile ca toate sunt praf! Dupa 1000 de km incep sa le pice toti senzorii, se strica geamurile, se stramba scaunele se duce tot in afara de motor, la masinile frantuzesti. Plis rugina la greu.

    • Nu știu ce ai pățit cu R dar eu am al 5-lea și n-am avut decât probleme cu suspensia spate după ce am terminat casa…,suspensia spate.
      Drept e ca toate de la reprezentanta și 3 noi dar duse peste 100.000km.

  5. Se strica pentru ca Renault face masini pentru saracani. Cine are bani ia de la nemti sau japonezi

  6. Săracii iau Renault nou. Cine are bani își ia de la nemți sh cu peste 300000km și baga motorina de 50lei

  7. Nu ştiu ce probleme aveți voi cu Renault, primul meu R. l-am avut în 88, era un R 25 GTS, 4 ani, fără probleme. După aceea un R 25 Bacara pentru ca. 16 ani, l,am avut de nou. l,am vândut cu ca.116 000km. mergea ca ceasul. În poți aceşti ani am schimbat 2 tobe, mergeam drumuri scurte şi de aceea. 2007 sau 2008 am avut un R Laguna pentru 1 an şi jumate. nu- mi plăceau scaunel, erau sport şi la drum lung incomode. Următoarea a fost un R Velsatis.Cele mai comode scaune, stăteai ca acasa în fotoliu. Dupa ca. 4 ani am avut un accident, am alunecat pe gheață. pagubă de 16 000€ aveam CASCO. după aceea un R Latitude, 2 ani, un R Koleus model 2014, iar acum am tot un Koleus model 2018.majoritatea maşinilor mele au fost Diesel. Deci vedeţi că Renault nu este o maşină asa de proastă cum o consideraţi uni dintre voi.

  8. Şi încă o chestie interesantă: Renourile de calitate (pentru west ) se construiesc in Spania, Franța şi Slovenia. Renourile pentru România şi estul europei, se construiesc în Turcia, Mexic şi alte Țări dastea. Şi încă ceva foarte important de care românii nu țin cont este service şi controlul anual pe care unii îl ignorează. nu poţi să spui că Renault este o maşină proastă dacă pe tine te doare în spate de ea.