Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Retailul de FMCG a crescut în România cu 14% în primul trimestru din 2023, potrivit indicelui de consum realizat de Europanel, o platformă de cercetare de piață în parteneriat global între GfK și Kantar Worldpanel.
România se află pe locul patru cu cele mai mari creșteri în industria FMCG, înaintea noastră fiind Ungaria, cu 29,2%, Bulgaria (17,7%) și Polonia (17,2%). Printre țările din Europa cu cele mai mici creșteri se numără Grecia (4,4%) și Danemarca (4%).
Europol a analizat creșterea consumului pe următoarele domenii: alimente proaspete, alimente congelate, produse alimentare ambalate, alcool, băuturi răcoritoare și îngrijire personală. Potrivit datelor Europol, România a înregistrat printre cele mai mari creșteri ale consumului în ceea ce privește alimentele proaspete, produsele de îngrijire personală, băuturi alcoolice și răcoritoare.
Citește integral pe economedia.ro