Home » Analize » Profitul Facebook a crescut cu 39% în 2018, în pofida scandalurilor în care compania creată de Mark Zuckerberg a fost implicată

Profitul Facebook a crescut cu 39% în 2018, în pofida scandalurilor în care compania creată de Mark Zuckerberg a fost implicată

01 feb. 2019
Profitul Facebook a crescut cu 39% în 2018, în pofida scandalurilor în care compania creată de Mark Zuckerberg a fost implicată
Ascultă articolul

2018 a fost un de coşmar pentru Facebook în termeni de imagine, însă acest lucru nu a împiedicat reţeaua de socializare să înregistreze un profit net record şi să atragă noi utilizatori, informează AFP, citat de Agrepress.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

În ultimul trimestru al anului trecut, profitul net al Facebook a crescut cu 61%, până la 6,88 miliarde de dolari, iar cifra de afaceri trimestrială a crescut cu 30% până la 16,9 miliarde de dolari. Pe ansamblul anului 2018, profitul net a crescut cu 39%, până la 22,1 miliarde de dolari, în timp ce cifra de afaceri a crescut cu 37%, până la 55,83 miliarde de dolari.

La 2,32 miliarde, numărul de utilizatori lunari activi este şi el peste aşteptări. Numărul de abonaţi activi cotidieni este de 1,52 miliarde.

„Ne-am schimbat în mod fundamental modalitatea în care conducem compania pentru a ne concentra pe chestiunile sociale foarte importante”, a comentat preşedintele director general Mark Zuckerberg. Acesta a reafirmat că Facebook va continua să investească pentru a îmbunătăţi protecţia datelor.

Cu toate acestea, 2018 a fost un an de coşmar pentru Facebook, în condiţiile în care reţeaua socială a fost implicată în numeroase scandaluri, de la difuzarea de date cu privire la utilizatori până la subestimarea manipulărilor politice practicate de Rusia cu prilejul alegerilor prezidenţiale americane din 2016. Chiar şi miercuri Facebook a fost acuzat de Apple că a încălcat condiţiile pentru utilizarea aplicaţiilor sale, cu un program de colectare a datelor personale pe smartphone.

Facebook rămâne însă una din cele mai mare platforme de publicitate digitală şi poate conta pe succesul crescut al filialei sale Instagram, care a depăşit un miliarde de utilizatori şi oferă via serviciul de mesagerie Messenger noi platforme pentru publicitate.

Citește și :

Un studiu Stanford arată că utilizatorii Facebook sunt mai fericiți și mai puțin polarizați politic dacă își dezactivează contul o lună/ Când revin petrec mai puțin timp în rețeaua de socializare

Sursă foto: Pexels.com

Comentarii

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Top Articole