G4Media.ro

Primăria Sectorului 3 vrea să preia în administrare străzile Baba Novac, Câmpia…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

5 comentarii

  1. Atata timp cat se circula in conditii normale in Bucuresti, mi se pare firesc sa se amane, sau sa se respinga orice proiect de infrastructura din diverse motive gasite de diferite persoane cu putere de decizie, amanare, etc.

    • In loc sa se dea peste cap sa dezvolte transportul in comun (capacitate enorma de deplasare a calatorilor, poluare mult redusa fata de numarul imens de autoturisme, incurajarea mersului pe jos, forma cea mai simpla de evitare a sedentarismului si a obezitatii versus statul pe scaun ore intregi in trafic si in birouri) pe ai nostri edili ii duce capul doar sa ne mai ingroape in alte mii de tone de beton !
      Cand faci un pasaj trebuie sa asiguri continuitate de unde se termina pasajul pana la capatul cel mai indepartat al soselei, b-dului respectiv, nu sa apara alt blocaj la una din urmatoarele intersectii pt ca degeaba l-ai facut ! Si dupa aia ce faci ? Mai faci inca un pasaj si tot asa la fiecare intersectie ?
      Cu mult prea laudatul lui pasaj de la Pallady-Ikea exact asta a reusit : cei care vin dinspre comuna Catelu, dupa ce reusesc sa traverseze Pallady, intra in acel sens giratoriu care are o vizibilitate foarte mica catre cei care vin dinspre A2 si odata intrati pe Pallady spre oras, incep sa se incruciseze cu cei care vor sa urce pe pasaj, cu cei care vor sa intre la Ikea-Decathlon-Auchan si chiar si inainte de construirea „minunatului” pasaj acolo se produceau niste accidente teribile cu multe masini rasturnate !
      Bravo, Negoita…ai iesit tu primar profitand de coincidenta de nume cu fostul primar, dar tot nu vei reusi sa faci ce a facut el !

    • Pai cum sa incurajeze mersul pe jos daca a lasat gropi in asfaltul de pe trotuar, buruieni si gunoaie printre ele?

  2. Sper sa se duca Negoita cu tot cu palmierii si betoane la pachet…la urmatorul mandat. Astia rad tot, numai de masini si betoane le arde. Trotuare largi protejate, parcuri, ceva ptr un oras civilizat in 2023? Nimic.

  3. Intradevar, intersectia Liviu Rebreanu/ Bd. Nicolae Grigorescu a devenit un loc de teroare, unde se asteapta cate 5-6 schimbari de semnalizare a semafoarelor pentru a ajunge sa o traversezi. La orele de aglomeratie coada de asteptare e de o jumatate de kilometru. Un pasaj subteran sau suprateran ar rezolva situatia.