G4Media.ro

Primăria Sectorului 3 vrea să preia în administrare străzile Baba Novac, Câmpia…

Sursa foto: Facebook Robert Negoiță

Primăria Sectorului 3 vrea să preia în administrare străzile Baba Novac, Câmpia Libertăţii şi Liviu Rebreanu, pentru a construi pasaje

Consiliul Local al Sectorului 3 a aprobat joi trei hotărâri prin care solicită preluarea în administrare a străzilor Baba Novac, Câmpia Libertăţii şi Liviu Rebreanu din administrarea Consiliului General al Capitalei, relatează Agerpres.

Conform referatelor de aprobare care însoţesc cele trei hotărâri, începând cu anul 2019, Primăria Sectorului 3 a iniţiat o serie de proiecte care vizează fluidizarea circulaţiei rutiere. Se menţionează că cele trei străzi leagă cartiere importante din sector, fiind însă de multe ori aglomerate pe ambele sensuri de circulaţie. De exemplu, circulaţia rutieră care se desfăşoară pe strada Baba Novac se blochează în două puncte cheie, la intersecţia cu Şoseaua Mihai Bravu şi str. Câmpia Libertăţii. În ce priveşte str. Liviu Rebreanu, aceasta se blochează la intersecţia cu str. Câmpia Libertăţii, B-dul Nicolae Grigorescu şi Bulevardul Camil Ressu. În aceste condiţii, autoritatea locală propune construirea unor pasaje rutiere supraterane şi subterane, în zona Câmpia Libertăţii/Parc Al. Ioan Cuza/Bulevardul Nicolae Grigorescu, care să fluidizeze traficul în zonă.

Reintroducerea acestor proiecte pe ordinea de zi, după ce au fost respinse în alte două şedinţe, a fost criticată de către consiliera Mihaela Văcaru (USR).

„Care este logica introducerii unui proiect identic, respins de două ori, din nou la vot, în Consiliul Local”, a întrebat aceasta.

„Noi nu votăm în funcţie de logică, votăm în funcţie de oportunitate. Factorul timp poate constitui o nouă apreciere asupra oportunităţii”, a răspuns Ciobanu Elian Claudiu (PSD).

„Bun, atunci îi rog pe cei care îşi vor schimba votul să ne explice şi nouă ce oportunitate nouă a apărut de la ultimele două respingeri”, a întrebat Mihaela Văcaru.

Ulterior, consilierul local a revenit asupra explicaţiei.

„Nu am spus că nu avem nevoie de logică. Am zis că nu logica este criteriul şi că este o pistă falsă pe care doamna consilier încearcă să o expună aici”, a declarat Ciobanu Elian Claudiu.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

5 comentarii

  1. Atata timp cat se circula in conditii normale in Bucuresti, mi se pare firesc sa se amane, sau sa se respinga orice proiect de infrastructura din diverse motive gasite de diferite persoane cu putere de decizie, amanare, etc.

    • In loc sa se dea peste cap sa dezvolte transportul in comun (capacitate enorma de deplasare a calatorilor, poluare mult redusa fata de numarul imens de autoturisme, incurajarea mersului pe jos, forma cea mai simpla de evitare a sedentarismului si a obezitatii versus statul pe scaun ore intregi in trafic si in birouri) pe ai nostri edili ii duce capul doar sa ne mai ingroape in alte mii de tone de beton !
      Cand faci un pasaj trebuie sa asiguri continuitate de unde se termina pasajul pana la capatul cel mai indepartat al soselei, b-dului respectiv, nu sa apara alt blocaj la una din urmatoarele intersectii pt ca degeaba l-ai facut ! Si dupa aia ce faci ? Mai faci inca un pasaj si tot asa la fiecare intersectie ?
      Cu mult prea laudatul lui pasaj de la Pallady-Ikea exact asta a reusit : cei care vin dinspre comuna Catelu, dupa ce reusesc sa traverseze Pallady, intra in acel sens giratoriu care are o vizibilitate foarte mica catre cei care vin dinspre A2 si odata intrati pe Pallady spre oras, incep sa se incruciseze cu cei care vor sa urce pe pasaj, cu cei care vor sa intre la Ikea-Decathlon-Auchan si chiar si inainte de construirea „minunatului” pasaj acolo se produceau niste accidente teribile cu multe masini rasturnate !
      Bravo, Negoita…ai iesit tu primar profitand de coincidenta de nume cu fostul primar, dar tot nu vei reusi sa faci ce a facut el !

    • Pai cum sa incurajeze mersul pe jos daca a lasat gropi in asfaltul de pe trotuar, buruieni si gunoaie printre ele?

  2. Sper sa se duca Negoita cu tot cu palmierii si betoane la pachet…la urmatorul mandat. Astia rad tot, numai de masini si betoane le arde. Trotuare largi protejate, parcuri, ceva ptr un oras civilizat in 2023? Nimic.

  3. Intradevar, intersectia Liviu Rebreanu/ Bd. Nicolae Grigorescu a devenit un loc de teroare, unde se asteapta cate 5-6 schimbari de semnalizare a semafoarelor pentru a ajunge sa o traversezi. La orele de aglomeratie coada de asteptare e de o jumatate de kilometru. Un pasaj subteran sau suprateran ar rezolva situatia.