G4Media.ro

Prețul biletelor la avion au crescut cu 19% în 2021. Cursele interne…

Sursa foto: Unsplash/ Darya Tryfanava

Prețul biletelor la avion au crescut cu 19% în 2021. Cursele interne și cele din Marea Britanie și Italia, cele mai populare la români

Preţul mediu al biletelor de avion a fost, în 2021, cu 19% mai mare decât în anul anterior, iar în topul celor mai populare destinaţii pentru români s-au aflat România, Marea Britanie şi Italia, reiese dintr-o analiză de piaţă întocmită de agenţia de turism online eSky.

Reprezentanţii companiei subliniază că majorările de preţ ale biletelor de avion s-au produs ca urmare a creşterilor de tarife pentru zborurile interne şi intercontinentale. Astfel, preţul mediu al unui bilet de avion dus a fost de 155 de euro, iar în funcţie de tipul de zbor, tarifele au fost următoarele: 70 de euro pentru un zbor intern, 90 de euro pentru zbor internaţional, respectiv 303 euro pentru zbor intercontinental.

„Interesant, în comparaţie cu 2019 şi 2020, preţurile biletelor pentru zborurile intercontinentale au crescut cel mai mult. În 2019 am plătit în medie 250 de euro pentru un singur bilet, în timp ce în 2020 era 290 de euro. Totodată, este de remarcat că preţurile biletelor pentru rutele internaţionale, de exemplu din România către ţările europene, în 2021 au scăzut cu 5% faţă de 2020 şi cu 11% faţă de 2019”, a declarat Marius Turbatu, Hub manager eSky România.

În cursul anului trecut, prima poziţie în topul celor mai populare destinaţii pentru români s-a aflat România, iar principalele rute interne au fost spre Bucureşti, Cluj şi Bacău.

Pe locul secund al ierarhiei se găseşte Regatul Unit al Marii Britanii, cu destinaţia cea mai frecventă Londra, în timp ce următoarea în clasament este Italia, cu zboruri către Milano, Roma şi Sardinia. Poziţia a patra este ocupată de Germania, în frunte cu Frankfurt şi Dortmund, iar locul 5 revine Spaniei, unde românii au zburat cel mai frecvent către Barcelona, Madrid, Alicante şi Insulele Canare (în special Tenerife şi Fuerteventura).

Topul destinaţiilor preferate de către români în anul 2021 este completat de Franţa, Belgia, Irlanda, Ţările de Jos şi Turcia.

Pe segmentul asigurărilor de călătorie, datele eSky arată că produsul All Risk, care permite anularea unei călătorii din diverse motive personale (de exemplu: îmbolnăvire, anularea unei cereri de concediu sau îmbolnăvirea unui animal de companie), a fost cel mai popular.

Prin comparaţie, în 2019, doar 20% dintre rezervări aveau o asigurare de călătorie, în 2020 o pondere de 26%, iar în 2021 aproape un client din trei.

eSky Group este o agenţie de turism online (OTA) bazată pe tehnologie avansată, lider în Europa Centrală şi de Est şi unul dintre cei mai importanţi jucători pe pieţele din America de Sud. În prezent, eSky este membru al grupului de agenţii din cadrul International Air Transport Association (IATA).

sursa: Agerpres.ro, Sursa foto: Unsplash/ Darya Tryfanava

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

6 comentarii

  1. S-a scumpit prețul? Nasol, as fi vrut sa cumpăr si eu vreo doua preturi.

  2. Cum puteti voi ca jurnalisti sa scrieti ” preturile s-au scumpit”. Nu se mai uita nimeni pe textele astea pe care le publicati? Incredibil la ce nivel ati ajuns…. asa….pentru voi: preturile cresc/scad/raman constante dar cele care se scumpesc/ieftinesc sunt produsele, serviciile…..in nici un caz preturile!!!!!!

    Mai exista vreun corector, vreun editor sef, cineva?

    Nici nu ma mai obosesc sa citesc articolul ca nu merita sa-i mai aloc nicio secunda. Inca 2-3 greseli de genul asta si ati pierdut 1 cititor..si in viitor poate chiar mai multi. Dar probabil asta nu va intereseaza…..

  3. + ce limbaj „de lemn” folositi…”pretul biletelor la avioane….”…grea limba romana …mai ales forma literara. Bine ca macar folositi cratima…..

    • Pretul… aU crescut, si mai bine.
      O fi si avionul vreun meci, ca la meci cumperi bilete… in rest, este pretul biletelor „de”. Dar de la G4Media sa nu te astepti la cine stie ce cunoastere a limbii romane.

  4. In ton cu „pretzurile s- a scumpit” -> „pt ca vaxerii are bani”?