G4Media.ro

Pe 15 iulie încep lucrările de reparație și consolidare la podul Constanța…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

6 comentarii

  1. n-are cum.. nu s-a subcontractat lui ghitza…

  2. Fără să vreau am făcut o comparație îmtre Podul Constanța, construit acum 80 ani și care abia acum a ajuns atât de degradat încât să necesite lucrări de consolidare și pasajul suprateran de la D-na Ghica, care după 6 ani a început să o ia la vale.

  3. nu conteaza ca se renoveza,
    e o tragedie ca nu e demolat.
    in UK, de pilda, s-ar fi facut prin lege dezbatere publica obligatoriu.
    podul „aproape Centenar” Constanta ar trebui dat jos cu totul si exproprietat lateral ( sens pre centru – dreapta teren „de vanzare” langa Lukoil , iar stanga , un bloc turn unde nu sta nmeni langa o vila „traditionala). mai incolo, e Luxten si nu exista strapungere deci ca pieton nu ai cum sa treci.
    de altfel, optiunea de demolare pe termen lung e trecuta in documentatia CFR-ului, pana nu demult trecuta „la secret”.
    tranzitul masinilor care vin dinspre Targoviste/Mogosoaia fara sa fie tarifate spre centru, fara sa ii intereseze de parcarea Straulesti si accesul la metrou (cu vagoane ceausiste) va duce ireversibil la blocarea totala a Bucurestiului pe Bucuresii Noi-Grivita-Grant(in renovare)-Basarab sau Gara de Nord +continuarea.
    limitarea la 2,5m pe sens (cat dosul unui caL) va duce la o adevarata „revolutie” in trafic!
    multumesc gruparii Tapalaga pt gazduire comentariu !

    • Corect. Solutia renovarii este o frectie cu diana la picior de lemn.
      Intersectia aia este de cosmar si asa va ramane. In timpul reparatiilor va fi si mai si.
      Dar asta e mentalitatea. Nu ne apucam de reparatii de intretinere, le amanam pana e aproape sa cada casa pe noi iar atunci reparatia e de fatada.
      De mult trebuia rupta pisica cu calea ferata de acolo si pana la Gara de Nord. Orasul este despicat cu toporul de caleea ferata si nu sunt decat doua treceri, aproape una langa alta. Una e momentan blocata pe un sens ceea ce deja face traficul pe Calea Grivitei sa fie de calvar…
      Practic ar trebui gandite si niste rute ocolitoare si macar temporar deschise bucle. Si CFR sa participe la proiect macar sa accepte lucrari pe o zona mai larga si cu traficul redirectionat atat cat exista fizic solutii.
      Dar intotdeauna e „prea greu si prea scump nu ne putem permite”.
      Dar ce nu vor oamenii sa inteleaga, de la vladica pana la la opinca, este ca amanarea rezolvarii unei probleme nu face decat sa creasca costurile si suferinta necesare pentru rezolvarea ei.

    • Eu nu inteleg cum poti sa renovezi/sau sa reabilitezi cazatura aia de pod care i-a iesit armatura afara

  4. Am citit mai multe articole pe aceasta tema sa verific daca se mentioneaza si anul inceperii lucrarilor.
    Astazi 15 iulie 2019 pana la aceasta ora nu s-a schimbat nimic in decorul de la Podul Constanta!
    Abia ce am trecut de el.
    Asteptam cu interes! Cu siguranta va fi foarte interesanta evolutia santierului dupa ce vor incepe scolile.