G4Media.ro

Pe 15 iulie încep lucrările de reparație și consolidare la podul Constanța…

Pe 15 iulie încep lucrările de reparație și consolidare la podul Constanța din Capitală, în prezent un adevărat pericol pentru șoferi

Podul Constanța de pe Calea Griviței din Capitală a fost construit în urmă cu aproape 8 decenii. Este situat pe magistrala feroviară București-Constanța și este tranzitat zilnic de zeci de trenuri, atât de călători, cât și de marfă. În plus, pe sub el trec zilnic tramvaie, troleibuze, autobuze şi poate zeci de mii de maşini. Pentru că a devenit un adevărat pericol, CFR SA a decis repararea și consolidarea lui. Lucrările vor începe luni, pe 15 iulie și, potrivit CFR SA, se vor desfășura doar în cursul nopții, în intervalul orar 22.00-05.00.

“Lucrările de reparații și consolidare la Podul Constanța vor demara luni, 15 iulie 2019, la culeea de pe partea dreaptă pe sensul de intrare în pasaj dinspre Centru spre Bucureștii Noi și vor fi executate, în etape succesive, în intervalul orar 22.00-05.00, fără închiderea totală a circulației autovehiculelor pe Calea Griviței, în permanență fiind deschisă o bandă cu lățimea de minimum 2,5 m, pe sensul unde se desfășoară lucrările. Menționăm faptul că, și în etapa în care lucrarea va implica restricții pe ambele sensuri ale liniei de tramvai, circulația autovehiculelor se va desfășura în continuare tot pe câte o bandă de circulație, cu lățimea de minimum 2,5 m, pe fiecare sens”, a transmis CFR SA printr-un comunicat de presă.

Lucrările vor fi executate de către firma SC INFRA SYSTEMPROIECT SRL, iar valoarea acestora este de 3,49 milioane lei. Contractul a fost semnat pe 11 iunie și are o durată de 8 luni, incluzând aici și perioada de proiectare.

Potrivit avizului Brigăzii Rutiere, lucrările ar trebui să se încheie pe 15 noiembrie.

Foto: Podul Constanta / Sursa: Facebook USR Sector 1

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

6 comentarii

  1. n-are cum.. nu s-a subcontractat lui ghitza…

  2. Fără să vreau am făcut o comparație îmtre Podul Constanța, construit acum 80 ani și care abia acum a ajuns atât de degradat încât să necesite lucrări de consolidare și pasajul suprateran de la D-na Ghica, care după 6 ani a început să o ia la vale.

  3. nu conteaza ca se renoveza,
    e o tragedie ca nu e demolat.
    in UK, de pilda, s-ar fi facut prin lege dezbatere publica obligatoriu.
    podul „aproape Centenar” Constanta ar trebui dat jos cu totul si exproprietat lateral ( sens pre centru – dreapta teren „de vanzare” langa Lukoil , iar stanga , un bloc turn unde nu sta nmeni langa o vila „traditionala). mai incolo, e Luxten si nu exista strapungere deci ca pieton nu ai cum sa treci.
    de altfel, optiunea de demolare pe termen lung e trecuta in documentatia CFR-ului, pana nu demult trecuta „la secret”.
    tranzitul masinilor care vin dinspre Targoviste/Mogosoaia fara sa fie tarifate spre centru, fara sa ii intereseze de parcarea Straulesti si accesul la metrou (cu vagoane ceausiste) va duce ireversibil la blocarea totala a Bucurestiului pe Bucuresii Noi-Grivita-Grant(in renovare)-Basarab sau Gara de Nord +continuarea.
    limitarea la 2,5m pe sens (cat dosul unui caL) va duce la o adevarata „revolutie” in trafic!
    multumesc gruparii Tapalaga pt gazduire comentariu !

    • Corect. Solutia renovarii este o frectie cu diana la picior de lemn.
      Intersectia aia este de cosmar si asa va ramane. In timpul reparatiilor va fi si mai si.
      Dar asta e mentalitatea. Nu ne apucam de reparatii de intretinere, le amanam pana e aproape sa cada casa pe noi iar atunci reparatia e de fatada.
      De mult trebuia rupta pisica cu calea ferata de acolo si pana la Gara de Nord. Orasul este despicat cu toporul de caleea ferata si nu sunt decat doua treceri, aproape una langa alta. Una e momentan blocata pe un sens ceea ce deja face traficul pe Calea Grivitei sa fie de calvar…
      Practic ar trebui gandite si niste rute ocolitoare si macar temporar deschise bucle. Si CFR sa participe la proiect macar sa accepte lucrari pe o zona mai larga si cu traficul redirectionat atat cat exista fizic solutii.
      Dar intotdeauna e „prea greu si prea scump nu ne putem permite”.
      Dar ce nu vor oamenii sa inteleaga, de la vladica pana la la opinca, este ca amanarea rezolvarii unei probleme nu face decat sa creasca costurile si suferinta necesare pentru rezolvarea ei.

    • Eu nu inteleg cum poti sa renovezi/sau sa reabilitezi cazatura aia de pod care i-a iesit armatura afara

  4. Am citit mai multe articole pe aceasta tema sa verific daca se mentioneaza si anul inceperii lucrarilor.
    Astazi 15 iulie 2019 pana la aceasta ora nu s-a schimbat nimic in decorul de la Podul Constanta!
    Abia ce am trecut de el.
    Asteptam cu interes! Cu siguranta va fi foarte interesanta evolutia santierului dupa ce vor incepe scolile.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.