G4Media.ro

Parteneriat stategic între SmartTube si Arbomedia pentru vânzarea de publicitate pe SmartTV

sursa foto: Pexels

Parteneriat stategic între SmartTube si Arbomedia pentru vânzarea de publicitate pe SmartTV

Companiile Smart Tube și Arbomedia lansează un parteneriat pentru vânzarea unui format de publicitate revoluționar, distribuit prin intermediul telefoanelor mobile pe smart-tv-urile din București și Ilfov.

Serviciu de publicitate online pe smart tv folosește o tehnologie proprietară, multiscreen, prin care utilizatorii unei aplicații de tip telecomanda pot vedea reclame full screen pe smart tv-ul controlat de această aplicație. Sistemul de publicitate pe smart tv lansat încă din februarie 2019, la București, a atras numeroși advertiseri mici și mijlocii care au beneficiat de acest nou canal de distribuire a mesajelor publicitare de tip video.

Acest nou sistem este un hibrid intre publicitatea online și publicitatea tv, spotul video în format HD fiind afișat pe ecranul televizorului smart, dar având link pe smartphone, în aplicația care îl controlează. Publicitatea poate fi cumpărată și de clienții mici și mijlocii folosind plata cu cardul, în avans, la www.smart-tube.ro.

Aplicația gratuită care transforma telefonul mobil în telecomandă TV se numeste Smart Genie si este disponibilă în magazinul Google Play de la finele anului trecut. În prezent, aplicația are peste 60.000 de utilizatori activi, preponderent bărbați, din București, gradul de utilizare cunoscând o triplare a numărului de la lansarea comercială din februarie 2019, când aplicația era folosită de numai 20.000 utilizatori.

Compania care deține această tehnologie a depus o cerere de brevet (patent pending) la OSIM, după mai mult de 6 ani de cercetări și peste 500.000 Euro investiți până acum în platformă.

Doru Panaitescu, consultant online al proiectului, a declarat: “Sufletește, mă simt aproape de acest nou sistem de publicitate și parteneriatul cu ARBOmedia este în linia strategică de dezvoltare a produsului. Nu doar că în calitate de fost angajat ARBOmedia îmi ajut foștii colegi în afaceri, dar pot să beneficiez de avantajele lucrului cu o regie de publicitate cu tradiție pentru a crește vânzările acestui nou sistem de advertising hibrid, online si TV în același timp”.

Alin Alecu, Managing Director ARBOmedia, a declarat: „Inovatia si continua dezvoltare a liniilor de business reprezintă principiile după care ne-am ghidat în ultimii ani. Acest nou sistem de publicitate pe smart-tv-uri este un pas firesc in contextul dezvoltărilor tehnologice din ce in ce mai rapide. Clienții de publicitate vor avea posibilitatea sa-si atingă mai ușor segmentele țintă și să măsoare impactul campaniilor publicitare. ”

Foto: Pexels.com

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

2 comentarii

  1. Ce bine ca stim. Nu de alta, dar ne-am saturat de publicitate pana-n gat. Aproape ca nu ma mai uit la tv din cauza asta, prefer platfomele de streaming unde platesc un abonament si nu sunt nevoit sa vad reclame tampite.
    Ma distreaza cum cei care vand ticalosiile astea vorbesc de “nevoia” din piata. Eu inca n-am trait sa vad omul care are “nevoie” de reclame.

    • Stai liniștit, nici nu o să vezi vreodată aplicația aia sau vreo reclamă din ea, articolul ăsta este o încercare disperată a celor care au făcut sistemul (care e un eșec) de a prosti doi-trei publicitari ca să-și mai recupereze din cei 50k (nu 500k) cheltuiți.
      De ce e un eșec:
      – toate firmele de televizoare au un app moca pe post de telecomandă, nu are nimeni interesul să instaleze un alt app pentru a manevra TV-ul când app-ul de Sony, LG, Samsung, Philips este mult mai integrat cu TV-ul, știe să facă infinit mai multe și nu vine cu reclame;
      – n-are sens să manevrezi TV-ul cu un app când telecomenzile sunt deștepte de le spui ce vrei să vezi pe YouTube sau Netflix, nici măcar nu trebuie sa apeși butoane;
      – chiar dacă app-ul ăla vine cu, să zicem, acces la niște content la care nu ai acces decât prin intermediul lui, e greu să te bați cu Google care îți dă moca petabytes de content la care poți să dai skip la reclamă.

      Încercări de-astea de a face un app care să lege reclama de pe tv cu ceva pe telefon au mai fost, jdemii, n-au mers. Și n-au mers acum 10 ani când lumea nu era așa sictirită de reclame.