G4Media.ro

Parteneriat stategic între SmartTube si Arbomedia pentru vânzarea de publicitate pe SmartTV

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

2 comentarii

  1. Ce bine ca stim. Nu de alta, dar ne-am saturat de publicitate pana-n gat. Aproape ca nu ma mai uit la tv din cauza asta, prefer platfomele de streaming unde platesc un abonament si nu sunt nevoit sa vad reclame tampite.
    Ma distreaza cum cei care vand ticalosiile astea vorbesc de “nevoia” din piata. Eu inca n-am trait sa vad omul care are “nevoie” de reclame.

    • Stai liniștit, nici nu o să vezi vreodată aplicația aia sau vreo reclamă din ea, articolul ăsta este o încercare disperată a celor care au făcut sistemul (care e un eșec) de a prosti doi-trei publicitari ca să-și mai recupereze din cei 50k (nu 500k) cheltuiți.
      De ce e un eșec:
      – toate firmele de televizoare au un app moca pe post de telecomandă, nu are nimeni interesul să instaleze un alt app pentru a manevra TV-ul când app-ul de Sony, LG, Samsung, Philips este mult mai integrat cu TV-ul, știe să facă infinit mai multe și nu vine cu reclame;
      – n-are sens să manevrezi TV-ul cu un app când telecomenzile sunt deștepte de le spui ce vrei să vezi pe YouTube sau Netflix, nici măcar nu trebuie sa apeși butoane;
      – chiar dacă app-ul ăla vine cu, să zicem, acces la niște content la care nu ai acces decât prin intermediul lui, e greu să te bați cu Google care îți dă moca petabytes de content la care poți să dai skip la reclamă.

      Încercări de-astea de a face un app care să lege reclama de pe tv cu ceva pe telefon au mai fost, jdemii, n-au mers. Și n-au mers acum 10 ani când lumea nu era așa sictirită de reclame.