Home » Analize » Parteneriat. Phoenix Media lansează sistemul outdoor de informare inteligentă în timp real ”Ocoliți Intersecția”

Parteneriat. Phoenix Media lansează sistemul outdoor de informare inteligentă în timp real ”Ocoliți Intersecția”

17 apr. 2019
Parteneriat. Phoenix Media lansează sistemul outdoor de informare inteligentă în timp real ”Ocoliți Intersecția”
Ascultă articolul

Phoenix Media, lider national in publicitatea outdoor digitala (DOOH; TV Screen) din Romania, lanseaza pentru prima data pe piata locala sistemul outdoor de informare inteligenta a intersectiilor „Ocoliti Intersectia”.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

Proiectul „Ocoliti Intersectia” este al doilea program de responsabilitate sociala al Phoenix Media, dupa ce compania de outdoor digital a lansat in anul 2015 proiectul implementat cu ISU prin care cetatenii sunt informati in timp real de situatii de urgenta aparute pe raza municipiului Bucuresti.

Sistemul outdoor de informare inteligenta a intersectiilor „Ocoliti Intersectia” permite informarea in timp real a cetatenilor despre proximitatea existentei unei situatii defavorabile in trafic si optiunea evitarii unui accident sau a unei intersectii cu defectiuni aparute in sistemult de semaforizare in intersectiile din Sectorul 4 din Capitala si imprejurimi. Sistemul a fost lansat in parteneriat cu Primaria Sectorului 4 din Bucuresti.

Sistemul este activat simplu de Politia Locala a Sectorului 4 printr-un simplu mesaj trimis serverului Phoenix Media de administrare a retelei de outdoor digital, mesaj care va genera o informare de ocolire a intersectiei, in doar 1 minut de la trimiterea acestuia in sistemul de administrare a campaniilor digitale. Astfel, locuitorii si conducatorii auto aflati in trafic pe raza Sectroului 4 si imprejurimi sunt informati in timp real de existenta oricaror situatii care pot ingreuna traficul si posibilitatea evitarii zonei prin ocolirea intersectiei.

Dio Boaca, General Manager si fondatorul Phoenix Media: „Initiativa noastra nu este decat o normalitate si o continuare fireasca a proiectului initiat in parteneriat cu Inspectoratul de Situatii de Urgenta (ISU) Bucuresti, inca din anul 2013, prin care cetatenii sunt informati in timp real de situatii de urgenta aparute pe raza municipiului Bucuresti si fac primii pasi in drumul catre un Smart City si Sector Smart in Capitala Romaniei”.

Despre Phoenix Media

Lansata pe piata in urma cu 15 ani, compania Phoenix Media este lider in publicitatea digitala out-of-home (DOOH) din Romania. Compania a lansat in ultimii ani mai multe produse inovative in marketingul si comunicare vizuala digitala. Platforma de administrare de servicii de marketing si comunicare out-of-home Phoenix Media este primul instrument integrat de planificare si administrare a campaniilor de marketing si comunicare integrata.

Printre produsele inovative de management ale campaniilor Digital Out-Of-Home (DOOH) se numara Phoenix STOC Programmatic primul tool de planning si programmatic buying in OOH – modulul de administrare a campaniilor (Standard Tool for Organising Campaigns) si Phoenix CSM – modulul de management al campaniilor clientilor (Client Service Management) – indiferent de brand, ultimele lansate in septembrie 2017.

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și