G4Media.ro

Panică printre călătorii dintr-un tren rămas fără frâne după ce a trecut…

sursa foto: Inquam Photos/ Casian Mitu

Panică printre călătorii dintr-un tren rămas fără frâne după ce a trecut de localitatea Titu: Controlorul ne întreba pe noi unde e frâna de mână

Panică marți seară în Argeş, unde un tren Regio cu 100 de călători, care plecase din Bucureşti către Craiova, a rămas fără frâne la scurt timp după ce a trecut de localitatea Titu, transmite site-ul știrileprotv.ro

Trenul s-a oprit în cele din urmă la circa 300 de metri de gara Goleşti.

Peste 40 de pasageri au suferit atacuri de panică. Toţi călătorii au fost transferaţi în alt tren, cu care au plecat spre destinaţie. Acum se desfăşoară o anchetă, pentru a se stabili ce s-a întâmplat.

Panica s-a instalat în trenul Desiro în momentul în care mecanicul a alertat călătorii ca trenul nu mai poate frâna şi nu vor mai opri în staţia următoare. Ar fi cerut ajutorul controlorului de bilete, spun pasagerii, care au trecut prin momente de groază. Dar controlorul panicat nu a putut să îl ajute cu absolut nimic.

Pasageră: “Efectiv nu ştia unde e frâna de mână. Ne întreba pe noi unde e frâna de mână. Ca şi cum… nu mi se pare normal. Am plasa jumulită, am trecut prin momente de groază.”

Redăm mai jos integral comunicatul CFR Călători:

În data de 1 iunie 2021, trenul IR 1897 București Nord – Golești – Pitești – Craiova a depășit semnalul stației Golești în poziția pe oprire.

În tren se aflau circa 50 de pasageri. Pentru continuarea călătoriei în condiții de siguranță, călătorii au fost preluați din stația Golești de trenul IR 1791 București Nord – Golești – Pitești.

O comisie formată din specialiști în domeniu cercetează cauzele care au condus la producerea acestui incident.

CFR Călători cere scuze călătorilor pentru disconfortul creat.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

11 comentarii

  1. Călătoria pe calea ferată a devenit … sport extrem în România !

    • „Am plasa jumulită, am trecut prin momente de groază.”

      Ce poate fi ma ingrozitor decat sa ai „plasa jumulita”. doamne ajuta .

      Eventual poate ajuta dl Scara, iubitu’ lu’ Susufler , daca mai traiesc sau sunt retrasi

  2. Bugetar e si controlorul, la ce va asteptati? Sa stie ceva legat de mediul in care munceste? Bugetarii merg la servici ca sa le treaca ziua si sa le intre banul, nu ca sa invete meserie …

  3. Sunte zeci de ani cu angajari la stat doar pe pile si relatii. In toate domeniile este asa si nici nu se poate face nimic pentru ca nu exista cadru legal sa poata fi dati afara.

  4. Articol din ciclul „hai sa vedem cate prostii pot inghiti cititorii nostri”.

  5. „Energie verde”, ne povesteste la TV Johannis… iar Citu ne fericeste de fiecare data cu promisiuni pe 8 ANI, dar NU cred ca s-a urcat in viata lui intr-un tren romanesc in ultimii 30 de ANI!!
    Vorbe goale la TV, panica in trenuri…
    Dar, sa avem sperante si sa-l „credem” pe Premier, nu?!
    Ca d-aia il tinem cu privilegii peste privilegii in fruntea Guvernului!
    „Premierul Florin Cîțu spune că, după depășirea pandemiei, România va avea cea mai bună perioadă de creștere economică din ultimul SECOL. El adaugă că BOOM-ul economic trebuie bine gestionat, din punctul de vedere al alocării resurselor.”
    Vor zburda TGVurile pe la Titu….

    • Nici dom’ ministru drula nu s-a urcat. De tgvuri drula trebuie intrebat. Primul va fi numit Zombie 001

  6. Am calatorit si eu cu acest tren. Pleaca din Bucuresti iar la Titu face split (unul spre Craiova si unul spre Targoviste). Nu mai mersesem cu trenul de prin 2010. Este aceiasi sageata albastra, cei drept cu tapiteria scaunelor refacuta. M-a surprins faptul ca in repetate randuri conductorul de tren/mecanic locomotiva iesea din cabina si alerga catre celalalt capat al trenului. Dupa cateva opri si ajustari pe la panoul de comanda, panoul de sigurante sau frane de urgenta am reusit sa ajungem la Titu. Mi-a lasat impresia ca acel tren mergea in ¨limp mode¨, era intro continua stare de avarie si abia a ajuns la destinatie. Nu m-ar fi mirat sa ramana fara frane sau sa se opreasca. Este foarte similar cu autobuzele din Bucuresti care au toate errorile aprine pe bord. Mententanta in Romania, in general in orice domeniu este facultativa.

  7. O oportunitate să inoveze internațional, în stil experimentat și patentat. Să se rebranduiască in CFR Rollercoster Adventures și să vândă bilete cu suspans garantat.

  8. Nu s-a gasit unul mai spiritual sa scoata un levier de pe undeva, sa i-l arate controlorului si sa-i spuna „aici e frana boss” ?