G4Media.ro

Pachetul legislativ Mobilitate 1, care îi obligă pe șoferii de TIR să…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

13 comentarii

  1. Un lucru bun pentru șoferi, profit mai mic pentru patroni.

    • Uniunea Europeană
      se ocupă de usturoi, de pătrunjel, de mărar, de păstârnac…
      În loc să se ocupe, de o Armată Unică Europeană, de stoparea islamizării Europei, de echipare și pregătire pentru cazuri de pandemie – cum i-a luat asta, pe nepregătite – de de-birocratizare și de alte proiecte mari..
      De’aia și țipau italienii că vor să iasă, și ei !..

  2. România sa se adapteze, sa plateasca șoferii cum se cuvine nu cu incadrare de neclificat si salariu de maturator de strada, 1365lei net fara sporuri de noapte etc. Acesti oameni vor muri de foame la pensionare.

  3. ati uitat pe cine avem comisar la transporturi in comisia europeana?
    Pe viorica dancila 2, adica pe adina valean!

  4. Gloabele de la Bruxelles mai stiu altceva in afara de Green Deal? Totul se rezuma la acest Deal? Totul graviteaza in jurul acestei utopii socialiste? Dar despre ziua de ieri nu vorbeste nimeni? Despre esecul UE in a-l penaliza pe Lukasenko pentru ororile comise nu se spune nimic la Bruxelles? Despre garantiile de libertate si prosperitate pe care se presupune ca ni le ofera UE in cazul unor astfel de situatii nu vorbeste nimeni? Iata pe ce se duc banii -pe eurocratii care pun piedici economiei europene prin astfel de decizii cretine.

    • Dar ”gloabele” răpciugoase de la Colhozul mafiei PRO-USL-PSD ce ”mai stiu altceva” în afară de ”socialism”? Să turuie despre ”socialism”, de fapt, că ce înseamnă, habar n-au, din moment ce vorbesc despre Green Deal, fără să spună care e legătura pentru că nu există, e doar harneală ieftină de trol, repetată la infinit, doar-doar. Iar despre ”esecul UE in a-l penaliza” se vede mentalitatea bolșevică pe care o are trolul pretins ”conservator” care gândește cu URSS-ul multiubit al tinereții lui în suflet. Ce era să facă UE, să intre cu armata cum făceau sovieticii, asta e așteptarea postacului comunist care vrea să păcălească lumea că e ”de dreapta”? Și ce legătură au ”garantiile de libertate si prosperitate pe care chiar nu le oferă UE” cu dictatura din Belarus, ce, răspunde UE pentru ce fac toți tiranii demenți ai planetei? Tocmai, dacă n-ar exista UE, cum ar vrea postacul putinist, atunci am fi ca în Belarus. Cum adică, ”nu vorbește nimeni”, păi dacă postacul nu vrea să audă decât propaganda marxistă care îi încălzește sufletul?

  5. Mobilitatea era maxima daca ii punea sa se intoarca acasa in fiecare seara.

    Sau daca ii punea pe spaaranghelisti sa se intoarca in fiecare luna.

    Comisarul transporturilor e roman, zici? Stiati ca Lucasenco abuza uigurii?

    • Și mai ”maximă ” era ”dacă ii punea sa se intoarca” de pe o parte pe alta, pe sparangheliștii sputnikari care servesc mafia PRO-USL-PSD. Așa, trolii julieni se prăjesc ”abuzati” mai mult pe-o parte.

    • Și mai fain e că se întorc doar cu mașini electrice, nu poluează deloc drumurile aiurea, cu ditamai tirul…

  6. Romania inca odata da dovada de sclava psihopata a Capitalismului psihopat. Heartless because money is the only matter that counts. https://www.amazon.com/Cancer-Stage-Capitalism-Crisis-Cure/dp/0745333133#reader_0745333133

    • Trolul Lighionis cel analfabet ”inca odata” de demult ”da dovada de sclava psihopata” a mafiei PRO-USL-PSD, filieră a mafiei KGB.

  7. Mai bine ar fi inceput cu intoarcerea camioanelor acasa, macar sa le faca ITP-ul sau sa le vada firmele de asigurari.
    Dar este bine si cu soferii, noii sclavi moderni- salarii sub cel minim din vest ( unde lucreaza). Incepem sa ne aliniem cu forta la zona civilizata a UE.

  8. Reprezentarea intereselor Romaniei in cadrul UE e egal cu 0. Tradus pe scurt: li se rupe europenilor de grija soferilor de tir din Romania si Polonia sau de poluare. Totul are la baza un fundament economic. Tiristii lor au pus presiune pe guvernele tarilor europene pt ca vor bani mai multi. Un sofer de tir din Franta nu se multumeate cu 2300 euro pe luna. Un roman da. Dar o firma de transport din Ro cumpara un Tir cu Euribor + 4.5, iar in Franta dobanda este de Euribor + 1.5.Uniunea Europeana nu este despre egalitate intre tarile semnatare, iar incapabilii nostri reprezentanti sunt manjiti cu plicul lobbystilor sa tina gura inchisa.