Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS) susține că numărul 112 a fost apelat în 2020 de 4,4 milioane de ori din greșeală, pentru a cere informații, pentru a face farse ori pentru adresa injurii, relatează Digi24.ro.
„Operatorii STS au preluat, anul trecut, peste 10 milioane de apeluri, în medie, în mai puțin de 4 secunde”, au transmis reprezentanții STS, duminică, printr-o postare pe Facebook.
Aceștia susțin că media europeană este sub 12 secunde.
Conform reprezentanților STS, pentru ca fiecare persoană care sună la 112 să primească ajutor cât mai repede, operatorii STS transferă urgențele către dispecerii agențiilor de intervenție – Ambulanță, ISU-SMURD, Poliție, Jandarmerie sau Salvamont.
„De 4,4 milioane de ori, a fost apelat numărul unic de urgență, în 2020, din greșeală, pentru a cere diverse informații, pentru a face farse ori a aduce injurii”, se mai arată în postare.
Articolul continuă mai jos
sursa foto: STS
Asta poate fi o bună măsură a cât de handicapată mintal este o nație. Ar trebui să recunoaștem problema și să trecem la tratament.
Handicapati exista peste tot in lume dar tarile civilizate au luat masuri impotriva lor.
Nicaieri in lumea civilizata nu poti obtine o cartela pre-paid fara datele de identificare, CI, pasaport.
Pe noi ne localizeaza dusmanul cand ne rahatim in fundul curtii si ne stergem cu coceanul.
Acesta este handicapul mintal.