G4Media.ro

Oglindă, oglinjoară, cine-i cea mai frumoasă? (Op-ed)

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

5 comentarii

  1. raspunsul il cunosteti de multa vreme nu e o noutate

  2. Parcă mai mult m-ar interesa să ne spună de ce sunt prețurile mărite an de an la noi. În contradicție cu calitatea serviciilor care „intră la apă”!?

  3. Este de fapt o strângere de fonduri, promovată ca ”op-ed”.
    O campanie cam aiurea, în raport cu timpurile, folosind Ziua Unirii în scop mercantil. Dacă e vorba de turim, acesta nu se va relansa încă ani buni de aici înainte. Documentarul lui Oatley este în mare parte o viziune comsetizată a României, bine realizată, într-adevăr.
    Nu cu astfel de campanii se face o imagine bună țării, ci cu realități și realizări care se impun de la sine.
    P.S: Au mai fost campanii și bani tocați pe campanii de imagine a țării. Ați uitat de Elena Udrea și de frunza ei?!

  4. Pentru risipirea de bani in folosul citorva este mereu invocata „imaginea” ca o baba fardata si prezentata ca fecioara.
    Poate ca continutul/substanta produsukui ar fi mai importanta