
Oamenii frumoși ne atrag simpatia și încrederea automat și par mai buni și inteligenți – iată de ce și ce spune psihologia despre asta
Când zici că cineva are aură, chiar vorbești despre un fenomen psihologic.
„Halo effect”, îl putem traduce prin „efectul aurei” sau al „aureolei” și este mai prezent decât ne place să credem.
Exemplul clasic este presupunerea că o persoană frumoasă este și bună, inteligentă, sociabilă. Chiar dacă nu am interacționat niciodată cu respectiva.
Dar nu se limitează doar la oameni. Dacă prețuiești un brand anume, probabil că vei aprecia și noua linie lansată, chiar dacă majoritatea review-urilor sunt negative.
Citește articolul integral aici
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen BankPentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.