G4Media.ro

O companie din domeniul jocurilor de noroc a donat 15.000 de euro…

sursa foto: Pexels

O companie din domeniul jocurilor de noroc a donat 15.000 de euro pentru echipamentele de protecție ale cadrelor SMURD

Game World, o companie care activează în domeniul jocurilor de noroc din România începând cu 1999, a donat 15.000 de euro pentru achiziționarea echipamentelor de protecție a cadrelor medicale și angajaților SMURD din trei filiale: Constanța, Brașov și Alba Iulia.

Banii vor fi alocați prin intermediul „Fundației pentru SMURD”, pentru a fi utilizați la achiziția de măști de protecție FFP3.

Compania Game World se alătură astfel mediului public și privat din România care se implică în lupta împotriva pandemiei de coronavirus. Pentru capitală, Game World București Mall, cea mai mare sală de jocuri din România, a donat 50.000 Euro în beneficiul Asociației „Dăruiește Viață”. Suma este destinată susținerii eforturilor acestei asociații pentru construcția spitalului modular 1 Elias, destinat îngrijirii bolnavilor de COVID-19, și pentru sprijinirea sistemului medical în lupta împotriva coronavirusului.

Prin aceste acest demersuri, Game World vine în sprijinul organizațiilor neguvernamentale care colectează fonduri în sprijinul sistemului de sănătate din România: „Am alocat aceste sume pentru a susține lupta celor din linia întâi – medici, asistente și personal sanitar. Acum, mai mult ca niciodată, viitorul nostru ca societate depinde de succesul acestor eroi în bătălia împotriva epidemiei, ca și de modul în care noi ceilalți vom înțelege să fim solidari și să ne ajutăm unii pe alții într-un moment cu adevărat critic. Suntem o companie responsabilă și am ales să acordăm acest sprijin prin intermediul unor organizații neguvernamentale solide, cu experiență, care cunosc domeniul și care ne sunt parteneri în demersurile noastre de responsabilitate socială. Compania și-a păstrat toți angajații în această perioadă de inactivitate și suntem hotărâți să sprijinim în continuare comunitățile în care suntem prezenți”, a declarat Andrei Frimescu, director marketing și PR Game World.

NOTĂ: Articol publicat în cadrul proiectului ”România ajută!”, realizat de G4Media.ro în parteneriat cu Fundația Konrad Adenauer.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

2 comentarii

  1. adica un mic lobi la cine poate sa intervina pt redeschiderea salilor!!!!!

  2. O companie care dă șpagă la greu și care spală bani la greu. Halal să vă fie G4Media! Pe ăștia îi tămâiați?