G4Media.ro

O companie de taximetrie din Paris a suspendat folosirea maşinilor Tesla după…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

8 comentarii

  1. Macar la astea electrice ITP-ul e mai ieftin. Ca nu mai masoara inginerul si noxele care oricum nu contează nici la cei care platesc pentru masuratul lor.

  2. Ce abureala! Cum adica „scapat de sub control”? Soferul unde era cand masina se plimba din stalp – in pieton – in camion? Abia astept finalul anchetei. Nu exista niciun scenariu in care masina pe autopilot sa se plimbe din accident in accident fara sa se opreasca, de capul ei.

    • stai liniștit că Elon e un pic mai preocupat ca tine și așteaptă cu un gram mai febril, rezultatul anchetei
      erorile de software nu vor dispărea niciodată – fie că apar ca inconsistență fie că sunt induse (viruși/etc)
      în schimb, e mai interesant ce va fi cu AI

  3. Ca de obicei pilotii de formula1 nu sunt de vina orice s-ar intampla di vina e ailalti in cazul de fata masina….

  4. G4, chiar nu citește nimeni titlurile măcar? Zi de zi aveți dezacorduri și tot felul de greșeli. Înțeleg ca va grăbiți, dar va faceți de cacao

  5. Adevărul este că nu este prima oară, De-a lungul timpului acest sistem de siguranță a mai făcut victime și nu numai la Tesla ci la mai multe tipuri de mașini, electrice sau nu. Nici cei care lansează rachete spațiale nu au un soft infailibil și au fost cazuri în care s-au pierdut sute de milioane pentru o linie de
    program.Că firmele nu recunosc asta și joacă la impresie, asta este cu totul altă poveste.

  6. poate ca trebuie un carnet special pentru electrie Nu se pomeneste nimic de vre-o defectiune tehnica deci a fost un berbec de sofer Daca arunci masinile implicate in accidente atunci dacia trebuie sa-si inchida productia