Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Startup-ul româneasc FameUp, o platformă mobilă dedicată micro-influencer-ilor, a atras o investiție de 2,5 milioane de euro din partea fondului de investiții Early Game Ventures, rundă la care a participat ca angel investor și fondatorul UiPath Daniel Dines.
FameUp permite oricărui utilizator al aplicației Instagram (în curând și Facebook și Tik-Tok), cu cel puțin 500 de urmăritori, să facă bani promovând diverse branduri, produse sau servicii. Astfel, FameUp facilitează contactul între influencer-i și brand-uri și democratizează accesul la contractele de promovare rezervate până astăzi doar influencer-ilor cu zeci de mii de urmăritori.
„FameUp este o platformă deschisă oricui, nu doar vedetelor”, spune Ionuț Pătrășcoiu, fondator și CEO al FameUp. „Dăm astfel posibilitatea și celor cu un număr mic de urmăritori pe platformele sociale Instagram, Facebook sau Tik-Tok să participe la campanii de promovare și să câștige un venit important. Din această perspectivă, startup-ul nostru face parte din ceea ce se numește the gig economy, alături de alte companii din tehnologie precum Uber, AirBNB sau Glovo.
Citește integral pe economedia.ro
Planeta arde şi pe unii îi aia grija de tiktok…
Asta este direct cancer pt societate