Home » Anchete » UPDATE Noul logo al stațiunii Mamaia a costat 16.000 de euro, deși poate fi descărcat cu câțiva euro de pe internet/ Primăria și firma care a făcut brandul recunosc că imaginea este ”preluată”/ Primăria anunță că retrage logo-ul

UPDATE Noul logo al stațiunii Mamaia a costat 16.000 de euro, deși poate fi descărcat cu câțiva euro de pe internet/ Primăria și firma care a făcut brandul recunosc că imaginea este ”preluată”/ Primăria anunță că retrage logo-ul

UPDATE Noul logo al stațiunii Mamaia a costat 16.000 de euro, deși poate fi descărcat cu câțiva euro de pe internet/ Primăria și firma care a făcut brandul recunosc că imaginea este ”preluată”/ Primăria anunță că retrage logo-ul
sursa foto: Colaj Info Sud-Est
Ascultă articolul

Noul logo al stațiunii Mamaia a costat 16.000 de euro, deși este o imagine vectorială care poate fi descărcată cu câțiva euro de pe internet, scrie Info Sud-Est. Primăria și firma care a făcut brandul recunosc că imaginea este ”preluată” și ”fără criterii de exclusivitate. Spre exemplu, de pe freepik.com logo-ul poate fi descărcat în schimbul a 15 euro. Firma care a vândut brandul recunoaște că imaginea este ”preluată” pentru că a fost constrânsă de timp, conform publicației locale dobrogealive.ro.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

UPDATE 16:00 Primăria Constanța susține că retrage logo-ul controversat pentru că ”Mamaia nu poate avea un brand turistic similar cu un complex rezidențial din Spania” (Costa Rica, n.red.).

  • ”În primul rand, le mulțumim tuturor celor care au sesizat similitudinea. Tocmai din acest motiv am comunicat public forma brandului. Valoarea logo-ului nu este de 16.000 de euro, ci de 800 de euro, aproximativ 5% din contract. Restul fondurilor sunt alocate către alte produse și servicii. Brandul înseamnă mult mai mult decât exprimarea sa grafică”, a trasmis Primăria Constanța. Mesajul integral, mai jos.

știrea inițială

Organizația de Management al Destinației (OMD) Mamaia-Constanța, înființată de administrația locală împreună cu alte trei asociații din Horeca și condusă de George Măndilă, unul din consilierii și apropiații primarului Vergil Chițac (PNL), a anunțat, vineri, că stațiunea Mamaia are un nou logo.

Achiziția a costat puțin peste 16.000 de euro (fără TVA) și a fost atribuită direct societății Blue Sky Advertising, din Cluj-Napoca, deținută de Maria Emanuela Huruială și Antreprevision Hub (Mariana Ruscan și Radu Lupaș Călin).

Comentarii

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole