G4Media.ro

Nicuşor Dan: Am crescut veniturile din vânzarea autorizaţiilor de circulaţie pentru autovehicule…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

4 comentarii

  1. Bravo Nicușor!
    Uite încă o realitate : la oraș , sunt cetățeni care la o adresa/ familie deține 3,4,5, 6 autoturisme. Poluează și ocupa spațiul cu parcarea.
    Nu cumva trebuie descurajat acest nărav de burghez? 4 autoturisme la un apartament pentru uz casnic?
    O taxa de 500 lei pe a 2 masina? O taxa de 750 le pentru a 3 masina? O taxa de 1000 de lei pentru a 4 masina? Multe nu sunt folosite și zac în parcare sau pe trotuar !!

  2. Pe locuitori i-a întrebat cineva dacă vor mai multe camioane, autobetoniere, basculante, utilaje grele etc. pe străzi?

    Nu este suficient de aglomerat traficul?

    Nu cheltuim mai mult din cauza mașinilor grele care sunt în oraș, decât câștigăm din taxele strânse de N Dan?

    • Camioanele grele au un motiv pentru care cer acces în oraș, iar taxele limitează abuzul. Nu cred că cineva cu destule țigle pe casă se urcă în camion și ia în piept traficul din oraș ca să meargă la Mall sau să scurteze drumul pe centură.
      Deci, de ce ar fi un subiect de întrebat locuitorii? Poți să transporți beton, asfalt, țevi etc, cu trotineta?

    • În apă ….

      Locuitorii l-au votat să administreze orașul lor pentru ca ei să aibă o viață mai bună, de aia trebuie întrebați.

      În nici o capitală UE în afară de Sofia nu vezi mașini grele precum în București.

      Betonul se prepară pe șantier din materiale transportate cu mașini ușoare. Pentru utilaje grele sunt aprobate 2 (două) transporturi speciale, la începutul și la sfârșitul lucrării, pe timp de noapte.

      Și da, poți vedea, la MegaMall spre exemplu, TIR-uri care aprovizionează, blocând complet circulația.

      .