G4Media.ro

„Ni s-a spus să acceptăm”. Scandal pe Aeroportul Otopeni. Pasagerii unui zbor…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

6 comentarii

  1. Toti pasagerii ar trebui sa caute „drepturile pasagerilor aerieni”, sa aleaga una din multele firme de avocatura care ofera servicii de specialitate si sa fie despagubiti.

  2. Rog spuneti numele companiei aeriene, pentru a sti sa o evitam.

  3. Iar WizzAir ? Cand luati bilet la Wizz mergeti la biserica cu o zi inainte. Poate zboara. Sau nu.

  4. NU MAI ZBURATI LOW COST, VA PUNETI SINGURI IN PERICOL

  5. „NU MAI ZBURATI LOW COST…”
    Si daca pe ruta respectiva nu sint alte companii autorizate?
    Din punctul asta de vedere Eurocontrol ar trebui sa pastreze un echilibru intre companiile de linie si cele low-cost pentru ca de multe ori cele l-c obtin licente si aglomereaza rute descurajind companiile de linie sa lucreze pe aceeasi zona. Apoi wizzair, ryan si alte pocnitori te lasa sa zaci in aeroport sau anuleaza complet curse.

  6. unde e schimonositu’ ???