G4Media.ro

Mușchi, tatuaje și 58.000 de urmăritori pe Instagram / Don Fusari, un…

Sursa foto: Colaj Corriere della Sera

Mușchi, tatuaje și 58.000 de urmăritori pe Instagram / Don Fusari, un preot italian face furori pe rețelele de socializare  / Teologia pop cucerește Italia

Fizică sculptat, tatuaje și cămașă strâmtă. Ca și alți colegi de-ai săi din diecezele de Brescia și Verona, preotul Don Fusari folosește rețelele de socializare pentru a transmite Evanghelia, relatează Corriere della Sera despre valul de prelați care încearcă se găsească o cale de comunicare cu tinerii.

Printre aceștia se numără părintele Giuseppe Fusari, un adevărat star al rețelelor de socializare. Supranumit preotul culturist, având în vedere pasiunea sa pentru culturism, acesta a depus jurământul în 1991 și este preot al diecezei de Brescia. De asemenea, este și istoric de artă, iar pe rețelele de socializare, el a atras atenția datorită look-ului său, care este original pentru un preot. Un fizic sculptat, tatuaje și o cămașă strâmtă. La fel ca și alții, el folosește rețelele sociale pentru a transmite Evanghelia.

Pe pagina sa de Instagram se află comentariul „cuvintele lui Isus ne spun ceva profund, că el a venit și pentru a-l aduce pe Dumnezeu pentru a vindeca inimile, adică persoana din profunzimea sa”, spune el. Pe rețelele de socializare predicile sale sunt un adevărat succes: zeci de comentarii, iar pe Instagram poate număra peste 58.000 de urmăritori.

Don Giovanni Berti, alias Don Gioba, preot paroh din Moniga del Garda, transmite cuvântul Evangheliei prin intermediul desenelor sale animate, în așa fel încât scoate limbajul creștin din cercurile obișnuite, poate fi inclus și el în ceea ce se definește ca teologie pop.

Fostul preot paroh din Lonato del Garda, Matteo Selmo, era cunoscut prin faptul că deseori ăși cânta predicile.

Un alt preot, Don Marco Forti, până în iulie anul trecut, preot al parohiei Pontevico, la granița cu provincia Cremona, iar astăzi vicar parohial în satele orășenești Badia și Violino, e cunoscut prin felul în care se adresa enoriașilor. Pe de altă parte, el este pasionat de titluri nobiliare. Credincioșii au devenit „supuși”, iar el, se numește „marchiz” sau „baron”.

 

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...