G4Media.ro

Ministrul Educaţiei: Nu e o problemă să vreţi performanţă de la copii,…

sursa foto: Știrile Pro TV

Ministrul Educaţiei: Nu e o problemă să vreţi performanţă de la copii, doar să nu rămâneţi în ideea că trebuie cu necesitate, altfel e groaznic şi catastrofal/ E inuman ca unui elev care stă şase ore la şcoală să ii dai teme care necesită peste două ore

Ministrul Educaţiei, Daniel David, invocă studii care arată că exigenţele părinţilor care aşteaptă de la copiii lor rezultate şcolare bune nu interferează cu performanţele pe care aceştia le obţin la şcoală. ”Nu e o problemă să vă doriţi ca copiii pe care îi aveţi să aibă o performanţă bună în procesul educaţional, doar să nu rămâneţi în ideea că trebuie cu necesitate, altfel e groaznic şi catastrofal”, spune ministrul. Acesta se declară, din nou, împotriva supraîncărcării elevilor cu teme pentru acasă, transmite News.ro.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media

- articolul continuă mai jos -

”Ştiţi că sunt mereu discuţii dacă aşteptările prea mari ale părinţilor faţă de performanţa copiilor nu interferează cumva cu performanţa lor în şcoală. Studiile OECD şi alte studii pe care le ştiam şi eu dinainte arată că nu există interferenţă foarte mare, aşa că nu e o problemă să vă doriţi ca copiii pe care îi aveţi să aibă o performanţă bună în procesul educaţional, doar să nu rămâneţi în ideea că trebuie cu necesitate, altfel e groaznic şi catastrofal. Deci aşteptările ridicate nu interferează cu procesul educaţional în sensul că ar pune presiune pe copii şi atunci ei nu ar mai putea să aibă o performanţă bună la şcoală”, a afirmat Daniel David, joi seară, pe Facebook.

Totodată, ministrul Educaţiei a susţinut că este ”inuman” ca un elev care stă şase ore la şcoală să primească teme care îl solicită mai mult de două ore.

În acest context, el a făcut din nou apel către profesori să respecte normele care prevăd că elevii nu trebuie supraîncărcaţi cu teme pentru acasă.

”Chiar cred că este inuman ca, obligatoriu, la gimnaziu sau la liceu, după ce copilul stă şase ore şi ceva în şcoală să îi dai mai mult de două ore temă pentru acasă, dă-i două ore şi lasă-l dacă doreşte să facă el voluntar, fiindcă îi place, nu fiindcă este obligat! Când vreţi să mai aibă o viaţă? Când?”, a afirmat David.

El a subliniat că de mai mulţi ani au loc în spaţiul public discuţii privind acest subiect, amintind că există norme.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

2 comentarii

  1. Copiii stau 6 ore la școală, apoi au teme, au de învățat pentru ziua următoare, după care se duc la pregătire. Viață nu mai au de mult. În clasa a treia, au 16 pagini de exerciții numai la matematica. Și uitați-va ce conțin manualele de religie

  2. Mai bine l-ar preocupa pe ministru faptul ca dupa 1 iunie nu prea se mai face scoala pe nicaieri. Alte tari au vacanta mult mai scurta iar in programa scolara intra excursii , schimburi de experienta , etc si nu boceste nimeni. Dar probabil din cauza temelor multe exista atat de mult analfabetism functional.

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.